• 0

Interesse opzetten sponsored magazine kleine webshops

Al een tijdje speel ik met het idee om een sponsored magazine te starten voor kleine webshops.

Hiermee kun je krachten bundelen en een groter bereik realiseren, lijkt mij.

 

Problemen die ik hierbij aan zie komen zijn: mensen zijn bang om gezamenlijk te adverteren en je loopt de kans dat twee of meer webwinkels elkaar "bijten".

 

Dit zijn volgens mij geen onoverkomelijke problemen.

 

Zijn er mensen bereid om samen naar de mogelijkheden te kijken?

iSock. How about you? - http://www.iSock.eu

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Nou ben ik niet zo thuis in webshops, maar ik begrijp niet zo goed wie je hier nu precies zoekt:

- Mensen die mee willen denken over jouw idee?

- Of mensen die mee willen doen als ‘adverteerder’?

 

In het eerste geval heeft Wouter je al een belangrijke tip gegeven (en daar kon je toch niets mee, begrijp ik uit je latere post?).

In het tweede geval: misschien bij Vraag&Antwoord proberen?

(Of, zoals Danny het zo treffend stelt, bij andere fora met meer webwinkels proberen.)

Link naar reactie
  • 0

Er zijn heeeel veeeeel van dit soort initiatieven. Zeker voor kleine webshops. Kost altijd heel weinig. Zelf doen wij zeer zelden mee om verschillende redenen. Bijvoorbeeld meerdere eco shops erin: doen wij niet mee, ik ga mijn klanten niet op die manier informeren. Ander voorbeeld: boekje is niet professioneel, wil ik niet mee geassocieerd worden qua uitstraling. Nog een voorbeeld: je bent erg afhankelijk van verspreiding door de anderen. ik ben er bijv in een maand doorheen en daar doen de anderen een jaar over.

 

In ieder geval: het gebeurt al vrij veel, dat is voor jou denk ik even van belang.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 207 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.