• 0

produceren / importeren RVS armband sluiting

Hallo iedereen

 

Allereerst wil ik melden dat higherlevel mij enorm heeft geholpen. De informatie die hier beschikbaar is zal voor veel starters van grote waarde zijn. Voor mij in ieder geval wel!

 

Voor mijn onderneming ben ik opzoek naar een producent van RVS armband sluitingen. Mijn eerste gedachten was dat ik dit het beste uit China kon importeren. Nu heb ik al een aantal contacten gelegd via alibaba, maar er komt zoveel meer bij kijken dan even wat importeren uit China. Daarom probeer ik eerst wat meer informatie te verzamelen doormiddel van jullie kennis / ervaringen.

 

Heeft er iemand van jullie toevallig ervaring met het importeren / produceren van sieraden / armband(sluitingen)? En zo ja welke producenten kunnen jullie aanbevelen? Bij de producenten die ik heb gevonden is de MOQ rond de 300, voor mijn onderneming zou ik eigenlijk met minder willen beginnen is China dan een nog steeds een goede keuze? Of kan ik dan beter opzoek gaan naar een Nederlandse / Europese producent? Zijn er specifieke zaken waar ik rekening mee moet houden?(keurmerken, etc)

 

Ik vraag liever hier naar ervaringen dan dat ik bij 5 bedrijven samples bestel en uiteindelijk nog met legen handen sta.

 

Groeten

Robin

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

www.speedmatters.nl

Uw Internationale Transport Partner

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je reactie.

 

Erg nuttige links! Ik had zelf ook al rondgekeken op de kvk website maar daar kon ik geen specifieken informatie vinden betreft sieraden. Van het importeren van nikkel wist ik niet, kan denk ik het beste binnenkort even bellen met de duane.

 

Zijn er meer mensen die ervaring hebben met het importeren van sieraad onderdelen? En eventueel goede leveranciers kennen?

Link naar reactie
  • 0

Beste Robin,

 

Wij zijn een fabrikant voor verschillende accessories gevestigd in China, Yiwu.

De markt voor sierraden en dergelijke acc. is hier erg groot. Het is maar net waar je naar op zoek bent.

 

Zelf via Alibaba naar leveranciers/fabrikanten zoeken is altijd een optie, maar zelf vind ik Alibaba niks, omdat

je nooit echt weet met wie je te maken hebt en wat je gaat ontvangen, alhoewel de meeste denk ik wel te vetrouwen zijn.

Het werkt alleen net ietsjes omslachtiger, althans dat is mijn mening :).

 

Ik begrijp dat het dus om kleine aantallen gaat (minder dan 300 stuks) wat dus soms vervelend kan zijn, aangezien meeste leveranciers een MOQ hanteren (in dit geval 300 stuks). In zulke gevallen zoeken wij dan meestal naar leveranciers die voorraad hebben, zodat je geen zorgen hoeft te maken over een MOQ. Maar als het product op maat geproduceerd word dan is dan niet mogelijk natuurlijk. Mocht ik wat voor je kunnen betekenen als connectie in China dan hoor ik het wel van je. Succes!

 

 

---------------------------------------------------

Bccessories

Manfucaturer of Fashion Scarves and Accesories

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.