sommige topics niet meer zichtbaar op homepage

Aanbevolen berichten

Waarom zie ik dit topic niet meer in het topic overzicht op de homepage?

Het topic staat gewoon in het topicoverzicht, tenzij je het betreffende board bij je eigen profielvoorkeuren hebt uitgevinkt. Je kunt via je profiel zelf bepalen welke boards wel en niet in jouw topicoverzicht voorkoen

 

Het board "Wat vinden jullie van mijn "staat sinds kort niet meer in het topicoverzicht voor niet-ingelogde leden : een aantal boards is alleen zichtbaar als je ingelogd bent; dit is de opmaat naar een aparte stamtafel voor meer interne aangelegenheden waar we vooral de nieuwe leden niet langer mee willen lastig vallen.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Waarom zie ik dit topic niet meer in het topic overzicht op de homepage?

Het topic staat gewoon in het topicoverzicht, tenzij je het betreffende board bij je eigen profielvoorkeuren hebt uitgevinkt. Je kunt via je profiel zelf bepalen welke boards wel en niet in jouw topicoverzicht voorkoen

 

Het board "Wat vinden jullie van mijn "staat sinds kort niet meer in het topicoverzicht voor niet-ingelogde leden : een aantal boards zijn alleen zichtbaar als je ingelogd bent; dit is de opmaat naar een aparte stamtafel voor meer interne aangelegenheden waar we vooral de nieuwe leden niet langer mee willen lastig vallen.

Nou, toch weet ik zeker dat die bij mij niet meer in het overzicht stond sinds gisteravond. Ik deed zelfs een zoeken op 'smurk' in de browser (dus niet zoeken via de zoekoptie van het forum) en kon niets vinden. Ik heb hem weer gevonden via de rss feed van mijn meest recente topics op mijn profielpagina.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
Nou, toch weet ik zeker dat die bij mij niet meer in het overzicht stond sinds gisteravond.

Als je op dat moment niet ingelogd was niet nee.

Als je wel ingelogd was stond ie er gewoon bij.

 

Ik deed zelfs een zoeken op 'smurk' in de browser (dus niet zoeken via de zoekoptie van het forum) en kon niets vinden

Dat is correct. Het woord Smurk kwam tot een paar minuten geleden niet voor op HL, jij bent de eerste die het gebruikt heeft. Gefeliciteerd daarmee! ;D

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 255 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.