• 0

Offerte maken

Ik ben pas begonnen met een Import bedrijf, het bedrijf gaat zich bezig houden met het importeren van grondstoffen.

Nu bezig met het opstellen van offertes, wat moet hier allemaal instaan? Wat is teveel wat is te weinig?

 

Algemene voorwaarden wel of niet toevoegen voor ondertekening, of het verwijzen van deponering voorwaardem bij de rechtbank voldoende?

 

Nu wilde ik vragen of iemand hiervan een goed voorbeeld van heeft.?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Klopt de goederen worden geimporteerd uit het buitenland en vervolgens verkocht in Nederland.

De voorbeeld offertes die ik nodig had waren voor de offertes voor de afnemers in Nederland.

 

Maar nu wij toch over incoterms hebben, is het voldoende als de leverancier dit op de Prijsopgave vermeld en proforma factuur.

 

Bijvoorbeeld CIF Rotterdam Sea port. Of moet hier een totaal apart contract voor gemaakt worden?

Link naar reactie
  • 0

Beste Enterpreneur.

 

Volgens mij betekent jouw naam Entrepeneur zoiets als " ondernemer" .... ? :)

Ik zou zeggen: Onderneem dan ook!

 

Je hebt vast en zeker wel concurrentie toch of soortgelijke bedrijven in een andere branche? Ik ga er vanuit dat je binnen deze markt al wat expertise bezit en of al een aantal mensen en bedrijven kent die binnen deze markt actief zijn.

Laat collega's, vrienden, kennisen of wie dan ook eens bij een concullega een of meerdere offertes opvragen. Je hoeft het niet over te schrijven, maar je hebt dan meteen een idee hoe je concurrentie het doet, zodat je daar je voordelen uit kunt halen.

 

groet en succes!

 

Ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 258 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.