• 0

Graag ongezouten beoordeling website van mijn rijschool

Omschrijving van je concept:

Graag via jullie een beoordeling van mijn website. De site wordt wel bezocht maar ik krijg hiermee niet voldoende respons in de vorm van nieuwe leerlingen. De meeste haken volgens de statistieken binnen 30 seconden af. Vorig jaar oktober heb ik de site in de lucht gegooid. Vorig jaar 295 bezoekers en 756 keer bekeken. Dit jaar 4976 bezoekers en 9406 keer bekeken. Van al deze visitors heb ik er slechts 5 als actieve leerling kunnen begroeten.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb eigenlijk constant gewerkt aan en ben ik bezig geweest met veranderingen in de vorm van muziekjes, diverse probeerpagina's zoals algemene over het autorijden, motorrijden, muziekjes bijgevoegd, foto's geplaatst, geboortepagina, leuke filmpjes enz. Ook vaak wisseling van de pagina namen om wat meer aandacht te trekken. Tevens het wisselen van zoektermen en meta-keywords enz. Onlangs ook een andere kleur gekozen. Wit was ook maar wit. Ander lettertype heb ik ook al geprobeerd.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil graag via mijn site \wat meer respons verkrijgen van potentiële leerlingen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Eigenlijk niet anders dan bestaande concepten . Alleen .... ik zie niet hoe mijn site anders zou zijn.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop dat jullie ongezouten aan mij kunnen vertellen wat er nou eigenlijk mist of verkeerd is aan de site. Of is dit gewoon een slechte periode om te beginnen? Ik hoop wat reacties te krijgen

 

 

Thanks

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

21 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zal er later op terug komen maar het eerste wat bij te binnen schiet:

 

Veel mensen die ik ken, waaronder ondergetekende en vier anderen uit mijn gezin, hebben het rijbewijs cadeau gekregen bij de 18e verjaardag. Wellicht kun je op die doelgroep inspelen met een mooie tegoedbon en verpakking?

 

Zoals gezegd, later meer als ik wat meer fut heb :)

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie
  • 0

Beste

 

Grote hoofdletter "L" en een foto van een of andere vent.... Ja ja ik weet het ik heb onaardige gedachtes in mijn hoofd ;-)

 

Maar nu even aan de gang:

 

[*]De opmaak van de L heeft geen associatie met leren

[*]Foto van een man en een strand (waar je niet eens met de auto bij kan volgens mij) zegt niet "rijschool"

[*]Adres tweet delen grijs ding bovenin, waarom zo'n rare opmaak, en waarom weer een share functie boven de foto

[*]Alles is in blauw en de mouseover groen?

[*]De navigatie onderin loopt uit

[*]Prijslijst heeft weer een andere opmaak

[*]Geboren? Waarom? En op is geboren op?

 

Mijn tip, kijk nog eens goed naar concurrenten en gewoon andere websites.

 

De bezoeker zoekt een rijschool bij hem/haar in de buurt. Zorg dat de voorpagina overkomt als een rijschool website. Want dat doet het nu niet. En ga dan kijken waar jouw kracht/onderscheidend vermogen zit. En breng dit naar voren.

 

Maak een scheiding aan: belangrijke info en toegevoegde waarde.

Prijzen, locatie, werkwijze, percentage = hoofdrol

Tips, truuks, tips = toegevoegde waarde / bijzaaak

 

En maak dingen attractief om te lezen. Je hebt bijvoorbeeld een pagina "examen angst". Maar als ik op die pagina klik ga ik niet eens beginnen met lezen. Wat een blok tekst.

 

Voor zover mijn zoutloze gezever... nu weer verder met de administratie pffffffff

 

Micha

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Link naar reactie
  • 0

De Site zelf beoordelen laat ik graag aan de experts over. ;) Wat mij wel op valt dat de pakketten niet echt concurrerend geprijsd zijn of in ieder geval prijstechnisch lekker smoelen. :-\

 

Losse lessen € 43,00 en bij een pakket van 20 lessen € 41,70 per les. Waarom geen € 799,00 in plaats van € 834,00? Je zou ook kunnen overwegen om tijdens impopulaire uren je tarief naar beneden bij te stellen en op veel gevraagde uren naar € 45,00 gaan per losse les.

 

Hoe liggen jouw prijzen t.o.v. je collega's? In de regio waar ik woon is behoorlijk wat concurrentie en dat zie je ook in de prijs terug. (helaas :-\) Maar er zal toch genoeg verdiend kunnen worden want ik zie steeds nieuwe rijscholen er bij komen. En ik zit veel langs de weg maar ik kom ze ook de hele dag rijdend met leerlingen tegen. :)

 

De foto's van jouw auto vind ik erg somber. Laat een (hobby) fotograaf op een zonnige dag een paar foto's maken terwijl je een rotonde oprijd.

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Je foto is veel te groot en te prominent afgebeeld, leuker is een foto bij de lesauto.

Na 1x lezen weet ik wel dat een geldig legitimatiebewijs meegenomen moet worden bij de lessen.

"Geboren"?, zou ik weglaten, evenals "leuke filmpjes" en "waar gebeurt".

 

Dat viel me op.

 

Link naar reactie
  • 0

Mijn eerste suggestie voor de oorzaak van het afhaken van je bezoekers: op je pagina met "De rijlessen" zie ik een grijze auto met een kenteken uit 2003. Die is waarschijnlijk prima in orde, maar toch. Ik vraag me af of jouw doelgroep hier enthousiast van wordt. Sowieso vind ik de foto's niet erg uitnodigend. Waarom die auto niet op een leuke plek neergezet?

 

Je spreekt je bezoeker afwisselend aan met "u" en "jij" en dan "u" ook nog met een hoofdletter. Dat komt ouderwets over en ook daar scoor je in mijn optiek bij jouw doelgroep geen punten mee.

 

Als ik heel eerlijk ben (je vroeg tenslotte om ongezouten opmerkingen) dan vind ik de foto op je homepage ook niet geslaagd. Ik zie dan liever een foto van jou bij je auto. En welke boodschap wil je uitdragen met de foto in je header? Iedereen betaalt vooruit de pakketprijs en dan lig jij ergens ver weg op het strand? (grapje)

 

De menu-keuzes "Waar gebeurd", "Leuke filmpjes" en "Geboren" stroken voor mij niet met het serieuze van autorijles.

 

Je contactformulier is niet uitnodigend. Waarom moet ik "Provincie" invullen? En waarom "Adres 1" als er geen "Adres 2" is?

 

Zo maar wat gedachten. Kijk maar of je er iets mee kunt.

Link naar reactie
  • 0

Belangrijk punt:

99% van de mensen zijn niet geïnteresseerd in de organisatie. Nu is de eerste pagina alleen gericht op jou en je ervaring. Terwijl de aandacht volgens mij naar iets heel anders uit moet gaan.

 

Stel je de volgende vraag eens: Wat wil de bezoeker zien als ze op de site komen?

Bij mij komen 2 dingen naar voren:

- Prijzen

- De auto waarin gereden gaat worden (tenminste daar keek ik destijds naar ;) )

 

Jou voorpagina is een pagina die je normaal puur op de "over ons"/de organisatie pagina hoort te vinden.

 

 

 

 

Specialist in Certificatiebegeleiding

Link naar reactie
  • 0

Terwijl ik zit te schrijven zijn veel posters me al voor, maar toch:

 

Dag Peter,

 

Best mooie site hoor. Kritiek en suggesties lopen wat door elkaar, maar toch:

 

- Mogen in vredesnaam de muziekjes eraf? Dat kan echt niet meer sinds de jaren tachtig.

 

Homepage:

- Het eerste op je website gaat over jou en niet over het wat de bezoeker zoekt. Wat denk je dat bezoekers willen? Daaronder ben je gelukkig heel concreet over tijden en mogelijkheden, en wachtlijst.

- Dat je 25 jaar ervaring hebt is goed, maar spreekt dat de 17 jarige doelgroep aan?

-Wat kost het? waarom zou ik bij jou gaan lessen?

- Voor de homepage: ik zie geen knop om je direct te contacten of een infopakket oid te krijgen

- Die vakantiefoto, hoe mooi ook, zegt me helemaal niets in relatie tot het onderwerp

- Verschillend lettertype voor broodtekst en menu links

- De tekst "Bij het lessen.." ziet er uit als een link maar is het niet.

 

De rijlessen:

- Het is een diesel. Is dat goed of slecht? Waarom is een Golf zo fijn? Maak van info een argument in jouw voordeel.

- Je gebruikt "U" en "je" door elkaar. Denk aan je doelgroep. Als je zowel ouderen als jongeren bedient misschien twee (sub)sites?

- Kleine lettertjes over nieuwe regels. Wordt het beter of slechter? Ik voel een aktie: "haal nog snel je rijbewijs onder de oude regelening met onze spoedcursus!"

- Al met al zijn het losse zinnetjes en geen soepel verhaal waar ingetrokken word.

 

Prijslijst:

- Maar wat heb ik nu nodig om mijn rijbewijs te halen? Een starter heeft geen idee hoeveel lessen. Alleen bij spoedcursussen geef je een indicatie.

 

Rijles nemen:

- Veel te veel velden. Een mobiel nummer achterlaten zou voldoende moeten zijn. Of: stuur een SMS/ WhatsAppje en ik bel je terug.

 

De auto, parkeren, tips:

- Goed dat je info deelt, kennis delen is macht

- Voeg ook iets over je zelf toe, bijv bij tips: Geen zorgen, ik sleep je er door heen etc.

- Probeer de naslagcontent te scheiden van de dingen die nieuwe bezoekers echt moeten lezen

 

Geslaagd

- Die quotes moeten veel prominenter, mogelijk zelfs op de homepage

 

Waar gebeurd

- Neem een tekstschrijver in de arm

 

Filmpjes

- Dit soort content kun je via Facebook en Twitter laten delen. Dat maken je bezoekers en leerlingen reclame voor je.

 

Geboren

- Wat moet dit op deze site?

 

Ik mis een "Over Peter" stuk. Laat zien dat je interessant bent om lang mee in de auto te zitten. Hou je van dingen die je doelgroep ook leuk vinden? Heb je bijzondere hobby's?

 

 

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Ik ga even niet op de losse elementen in van je site.

 

Stel: Je bent 16,17,18 en je gaat over een tijdje beginnen aan je rijles.

Spannende tijd, je gaat autorijden, je wordt volwassen, je gaat van school af en weet ik wat nog meer.

Enthousiasme en ook onzekerheid spelen mee.

 

Je zoekt als jongvolwassen qua gevoel in mijn ogen iemand met wie je dat enthousiasme kunt delen. Gááf, ik ga autorijden. Eindelijk. Zelf op pad ipv met pa en ma mee.

Ook zoek je iemand die vertrouwen uitstraalt. Die uitstraalt dat je bij hem het snelst, beste en veiligste leert.

'Shit, ik moet op 100 dingen tegelijk letten. Hoe ga ik dat ooit leren? en wat als ik ergens tegenaan rijd ofzo?

Ik kan niet goed leren, ik zak vast voor mijn theorie'

 

Ik denk dat je een goede website hebt als je antwoorden hebt op de onzekerheid van 18 jarigen en daarnaast ze deelgenoot maakt, en zelf deelgenoot wordt van het avontuur dat autorijden heet.

 

Zoek aansluiting bij je doelgroep en beantwoord hun echte vragen. En dat zijn meestal gevoelsvragen.

Helaas zie ik dat in je website niet genoeg terug.

 

Mijn 2 centen

 

edit: ik zie dat ron al een deel heeft ingevuld/verwoord. Had mijn bericht een tijdje openstaan voordat ik hem postte en dus niet eerder gezien, dus kan dubbelop zijn

Link naar reactie
  • 0

Dit komt inderdaad niet lekker op je doelgroep over. Lees iets over marketing en communicatie voor kleine ondernemers, bijvoorbeeld Calimeromarketing en laat als advies toch maar een website ontwerpen en korte teksten schrijven: maak alles actief!

 

Bedrijfinformatie, contact- en lesmogelijkheden zijn allemaal zo versnipperd opgenomen. Ik hoop dat jouw lessen beter gestructureerd zijn.

 

Misschien ben ik de enige, maar ik vind PB Rijschool lastig lezen en onthouden; draai het eens om naar Autorijschool PB - Groei (Gooi) naar het rijbewijs!

 

Meen je werkelijk dat een website rijschoolklanten werft? Of is dat mond-tot-mond reclame? Wat is hierbij jouw slagingspercentage?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Ik zou echt even de layout aanpassen, nu lijkt het meer op de site van een strandclub of duikvereniging oid.

Gewoon zakelijk houden, en een klein 'leukigheidje'. En een foto van je auto's moeten er natuurlijk altijd op.

De ouders zullen wel betalen, en die willen dan gewoon zakelijkheid. Kijkt een kind, dan moet het ook een beetje leuk zijn.

Persberichten opmaken en versturen - logo & grafisch design

Link naar reactie
  • 0

Op je examen- / faalangstpagina staat een heel warrig verhaal. Je zegt eerst dat je een opleiding gevolgd hebt om mensen van faalangst af te helpen. Vervolgens zeg je dat een pilletje een effectief middel tegen examenangst is. Lijkt me dat je voor dat advies geen opleiding nodig hebt. En daaronder staat een, inderdaad wel humoristisch, stuk over dat angst een normaal verschijnsel is. In dat stuk lees ik dan weer niets over een oplossing voor het probleem.

 

Als ik dit lees ben ik absoluut niet gerustgesteld. Als je het nou schrijft als:

 

- zenuwen en angst zijn heel normaal, ook bij autorijden en rij-examens

- ik kan je helpen beter met die angst om te gaan door ...... (vul techniek in als ademhalingsoefening ofzo)

- mocht dat niet voldoende helpen dan kunnen we propranolol proberen

 

 

Link naar reactie
  • 0

Je wilt een ongezouten beoordeling op je website, omdat de radiateur van onze auto gister is lekgeslagen ben ik behoorlijk sacherijnig. ;)

 

Hier wat losse flodders waar je misschien wat aan heb;

 

De header met een leuk plaatje van een idyllisch strandje slaat natuurlijk helemaal nergens op.

 

Dat je een band met je klanten wil opbouwen vind ik alleen maar top maar doe dat niet via geboorteberichten, zoals je site nu is opgebouwd kan je net zo goed de bevallingfoto's van je vrouw er ook op zetten. Het lijkt namelijk nu meer een persoonlijke site dan een zakelijke site en daar werkt de hopeloos ouderwetse template en het kleurgebruik ook aardig aan mee.

 

Ik ben geen expert op webdesign gebied en behoor ook niet tot jouw doelgroep maar experts zijn ook niet jouw doelgroep om les aan te geven. De jeugd behoort echter wel tot die doelgroep en die kijken met nog kritischer ogen naar jouw site.

 

De beste reclame voor jou is mond-tot-mond reclame en een website kan als ondersteuning en visitekaartje fungeren maar je zal daar wel meer aandacht aan moeten schenken.

 

Succes.

 

 

RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.

Link naar reactie
  • 0

Zoals velen boven mij ook al opmerken: je website mist focus.

 

Wanneer jij iemand lesgeeft, ga je dan 15 belangrijke dingen tegelijk uitleggen? Ben je langdradig en spring je van de hak op de tak? Vul je het toch al verwarrende verhaal nog eens aan met totaal niet relevante informatie?

 

Je bent leraar, gebruik die ervaring in kennisoverdracht ook voor je website. En besef daarbij dat de gemiddelde bezoeker binnen een krappe 4 seconden wil weten waar de pagina over gaat. Schrap alles uit je menu en wees kritisch waar het over gaat, en wat het belangrijkste is:

 

- Rijlessen

- Prijzen

- Contact

- Over jou

 

Plaats onder elke pagina een contactformulier met maximaal drie velden. Of plaats een duidelijke link naar het contactformulier in je navigatie.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Peter,

 

ik heb even gekeken naar je website en wat ik (en waarschijnlijk de jongeren ook) mis is de beleving van het nemen van rijlessen.

 

Laat zien hoe leuk het is om auto te rijden en waarom ze bij jou moeten lessen. Maak het geheel wat interessanten om zowel de jongere als de oudere doelgroep aan te spreken.

 

Autorijschoolwebsites verdienen over het algemeen geen schoonheidsprijzen, dus met een beetje innovatie steek je zo boven de rest uit.

 

Succes!

 

mikewise freelance in vormgeving.

Link naar reactie
  • 0

[*]Koppel je site aan Google Analytics (is gratis)

[*]Kijk na een week of twee HOE mensen binnenkomen, welke inkomende links, maar vooral, met welke zoekwoorden.

[*]Ga vervolgens naar Google, voer eens zo'n zoekwoord in en klik op de drie concurrenten boven jouw vermelding en drie onder jouw.

[*]Kijk op die sites en probeer te achterhalen wat zij beter doen, met inderdaad in het achterhoofd de belevingswereld van een 18-jarige.

[*]En als je toch bezig bent, kijk eens bij ieder inkomend zoekwoord wat de top vijf is in Google en bekijk die sites eens.

 

Grote kans namelijk dat van je bezoekers een flink aantal bij je concurrent terechtgekomen is. Leer van je concurrenten.

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

Wat ik heel erg mis in je site is emotie. De site oogt momenteel heel steriel en klinisch, alsof ik een website van een kliniek bezoek. Je doelgroep zijn voornamelijk jongeren, die moet je niet op deze manier aanspreken, je moet ze proberen te triggeren om door te klikken en dat begint bij een gevoel. De eerste blik moet goed zijn en daar schort het nu aan.

 

• Neem een vormgever in de arm die je site kan verlevendigen met kleur, foto's e.d. / andere navigatie of visuele structuur.

Wel eens gedacht om een dashboard van een auto als navigatie te nemen, bijv. zoiets:

2005-hyundai-tiburon-2-door-coupe-gs-i4-4-spd-auto-dashboard_100299087_m.jpg

 

In combinatie met voorgaande tips moet je een heel eind kunnen komen. Succes.

 

 

Link naar reactie
  • 0

De site gaat wel de goeie kant op, "ik kom je graag tegen in de auto.", het klinkt niet, graag iets originelers.

"Op dit moment bestaat er geen wachtlijst.", zou ik ook iets anders omschrijven, het klinkt nu alsof je niks te doen hebt, voor zover er ooit wachtlijsten zijn bij autorijscholen, maar daarin kan ik me vergissen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Peter,

 

Je hebt al een heel pak aan verbeteringen / opmerkingen en kritiek voor je kiezen gehad, ik ga mijn best doen niet in herhaling te vallen.

 

Om te beginnen een compliment voor de invalshoeken die je hebt gevonden. Ik heb snel wat andere websites in jouw segment gescand en ik vond bijvoorbeeld niemand die tips geeft over wegsituaties, file parkeren, etc. Als je dit beter uitbouwt en vooral ook netter vorm geeft, dan denk ik dat dit bezoekers kan gaan trekken. Wat dacht je van een rubriek: "Vraag het Peter!". Dan nog een killer aanbieding er bij en je weet niet wat uit voort komt...

Ook vind ik het goed dat je transparant bent over slagingspercentages. In combinatie met de testimonials van geslaagden, moet je hier veel meer rendement uit kunnen halen dan je nu hebt.

 

Ik zie veel potentie maar vooral een slechte uitvoering. En dat nekt je. In mijn optiek gaat je site op 4 vlakken de mist in:

 

1. Vormgeving: je site ziet er nu wel heel basic uit. Ik denk dat zeker jongeren (en ouderen!) wel iets meer verwachten dan dit. Een goede vormgeving is vooral ook belangrijke voor zaken als prijzen en testimonials. Op dit vlak is veel winst te behalen.

 

2. Structuur van je site: in je navigatie en in de elementen van je navigatie zit weinig logica of hiërarchie. Probeer je navigatie zo in te delen dat de belangrijkste zaken ook de meeste aandacht zullen trekken. In jouw geval zou je kunnen denken aan:

 

- Home: korte presentatie van jouw autorijschool, prijsinformatie, slagingspercentages, testimonials & actie van de maand

- Autorijlessen: maakt meteen duidelijk dat je alleen lest op auto's, laat hier je auto zien, interieur, etc.

- Prijzen: lesprijzen & aanbiedingen - ik vond het verjaardagspakket een hele mooie suggestie!

- Jouw rijles: beschrijving verloop rijles en wat jij doet in die les

- Slagingskans: toon hoe groot de kans is dat mensen bij jou slagen en dat misschien in relatie tot het aantal lessen.

- Contact

 

Persoonlijk zou ik testimonials laten zien op alle pagina's behalve contact. Wat misschien leuk hierbij is, is om jouw cursisten om een foto van hun rijbewijs te vragen. Privacy-gevoelige zaken blur je, het rijbewijs, de naam en de foto laat je wel zien.

 

Secundair / Footer

- Examenangst / Faalangst? Wat JIJ daar aan kunt doen

- Opfriscursus: bijzondere verrichtingen

- Vragen over het verkeer anno 2012 - Vraag het Peter

- Weer & Verkeer: tips voor het seizoen

 

3. Teksten: het kan allemaal wel wat bondiger en meer to the point. Probeer daarnaast om je teksten te schrijven - laten schrijven - vanuit de invalshoek van je bezoekers. Dus niet schrijven wat je doet en kan maar vooral hoe jouw oplossing het probleem van je mogelijke klanten op kan lossen: hoe haal ik snel, goed en voordelig mijn rijbewijs?

 

4. Conversie: wil je klanten binnenhalen, dan zul je om de deal moeten vragen. Bepaal per pagina het doel dat je met die pagina wilt bereiken. Geef dat vorm met tekst en vooral ook een goede call to action: een opvallende button met "Bestel nu je eerste rijles!".

 

Aan jou de uitdaging om alle bovenstaande elementen in harmonie te brengen.

 

Succes,

iOptimize

 

iOptimize maakt klanten van bezoekers en verbetert het rendement van je site.
Link naar reactie
  • 1

Ik heb niet zoveel verstand van websites als het gaat om verkoopkanalen, maar cijfertjes zetten mij altijd aan het denken. Ik zie dat je een aanbieding hebt, die doen het altijd goed! Maar wat is de aanbieding?

 

Voor elke nieuwe leerling die je doorstuurt naar mijn rijschool en die vervolgens minimaal 20 rijlessen afneemt krijg jij een gratis rijles.

 

Dat kan echt lekker oplopen als je een beetje actie onderneemt.

 

Goed plan! Ik les bij Peter, ben 25 lessen onderweg en begin hem te leren kennen. Ik wil hem echt aanraden bij al mijn vrienden, zeker met zo'n aantrekkelijke aanbieding. Mijn vrienden zijn enthousiast en melden zich aan. Maar ik ben 15 lessen verder klaar, heb mijn rijbewijs (hoera!) en ben Peter dankbaar.

 

Maar ik heb ook nog wat tegoed, ik heb 10 vrienden aangemeld die over 8 weken allemaal 20 lessen hebben afgenomen dus ik krijg 10 rijlessen. Maar die zijn helemaal niet meer nodig, ik heb mijn rijbewijs (!). Hoe nu verder? Krijg ik € 430,00 van Peter betaald? Dat lijkt mij niet de bedoeling, ik betaal immers wel € 43,00 voor een rijles, maar dat kost de rijles natuurlijk niet voor Peter. Dat zou een duur geintje voor hem worden.

 

Hoe denk je dit probleem op te gaan lossen?

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 190 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.