• 0

Drag & Drop Templates

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Waar ik naar op zoek ben zijn templates die makkelijk te wijzigen zijn van bijvoorbeeld de plaats van de content, functies sluiten of open laten.

 

[modedit: topic samengevoegd met eerdere vraag]

 

Veel templates hebben functies waarmee je verschillende opties kunt configureren. Dat is afhankelijk van de maker. Zoek je templates voor een specifiek open source systeem, of gewoon een website?

Link naar reactie
  • 0

Een template is iets wat je als het ware over je site heen trekt, zodat hij er anders uit ziet. Vergelijk het met een hoes voor je telefoon. Maar nu lijkt het alsof je nog geen telefoon hebt. Daarom is het voor ons moeilijk zeggen welke hoes je moet nemen.

 

Ik denk dat je eigenlijk op zoek bent naar een website zelf of iemand die een site voor jou kan maken, in plaats van een template.

Link naar reactie
  • 0

Er zijn aanbieders van websites waarbij je alle elementen van de website op hun plaats kunt slepen, laatst nog een mooie gezien. Maar ben uiteraard de url vergeten. Dit soort websites is wel op abonnementsbasis met een redelijk maandbedrag.

Misschien is uitbesteden om eenmalig te maken goedkoper, maar dat ligt eraan wat je zoekt.

Zodra ik de website weer tegenkom zal ik het melden.

 

Misschien is dit iets: www.webnode.nl/

Link naar reactie
  • 0

Een template is iets wat je als het ware over je site heen trekt, zodat hij er anders uit ziet. Vergelijk het met een hoes voor je telefoon. Maar nu lijkt het alsof je nog geen telefoon hebt. Daarom is het voor ons moeilijk zeggen welke hoes je moet nemen.

 

 

Ben het niet helemaal met je eens soms is de layout van een site en wordt de informatie later in de template gepast.

 

Zo bouw ik nu ook mijn site, eerste bepaal ik hoe hij eruit moet zien en dan pas ga ik kijken hoe ik mijn informatie erin kan krijgen.

 

Maar in dit geval lijkt mij het inderdaad ook een goede om eens iemand te gaan zoeken die je kan helpen met het bouwen en invullen van de website.

Link naar reactie
  • 0

MichaelY, je zou ook nog (even afhankelijk van je basiskennis), Wordpress kunnen gebruiken. Het installeren en templates plaatsen is een laagdrempelige methode. Er is online veel informatie te vinden over hoe je het kan opzetten en ook qua templates kan je je lol op, want er is veel mogelijk.

 

Bij twijfel, een techneut inschakelen, want dat scheelt je tijd en onnodige foutmeldingen in het eindresultaat. Hopelijk heb je hier wat aan.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 293 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.