• 0

Wat is er mis met de website ?

Omschrijving van je concept:

Ondanks alle pogingen om tot een beter resultaat te komen, loopt het niet echt beter Website en al veranderd meer er op gezet,andere woorden noem maar op maar leverd niet zo veel op

Mijn vraag weet een van u waar de knoop zit ? Wat schort er nu aan ?

 

Hoor het graag

Groet

Robert

 

 

Ik weet niet of ik hier de site mag zetten en anders haal de beheerder er misschien wel af

 

www.staatsie-uitvaart.nl

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Heel de website opnieuw gemaakt, plaatjes toegevoegd, linken gemaakt

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

meer klanten die ons comsept aanstaat en er in geloven dat het een compleet produkt is

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

op andere site;s kom ik veel bla bla tegen lege woorden die niet veel om het hand hebben

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

een mening dat het de klanten opleverd ( mogelijk van uit de reclame hoek ??)

 

 

Uitvaartverzorging in Dordrecht en omgeving 24 uur bereikbaar

http://www.basis-uitvaart.nl

http://www.staatsie-uitvaart.nl

http://www.ashangers.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

18 antwoorden op deze vraag

  • 0

juist als kleinschalig bedrijf, en helemaal in deze branche, zou ik als bezoeker willen zien met wie ik te maken heb. Ik zie nergens iets persoonlijks, jullie namen, jullie foto's of video's. Naar mijn bescheiden mening valt hier veel winst te halen. Succes!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Ik heb geen idee of dit soort dienstverlening via internet de doelgroep bereikt. Maar over je website valt voldoende te vertellen.

 

Een paar opmerkingen:

 

- die banner bovenin werkt bij mij in elk geval averechts; die voelt als een supermarktaanbieding met een heel bewust gekozen marketing-prijs; daarmee kom je bij mij eerder over als een slimme zakenman dan als iemand die mij terzijde staat tijdens een moeilijke periode

- je links zijn niet als zodanig zichtbaar

- wat is "Pure"? bedoel je daarmee het Engelse woord? lijkt mij voor veel bezoekers niet duidelijk en als het niet duidelijk is, haakt men af

- ik kan door plaatjes met kisten bladeren, maar dan zie ik nergens naar wat voor kist ik op dat moment kijk

- hetzelfde geldt voor de kaarten; moet ik dan tegen je zeggen dat ik interesse heb in de 7e rij en dan de 2e kaart? en gaat dat dan goed? want op een klein scherm zie ik minder kaarten op een rij dan op een groot scherm

- ik zie "Dragersvereniging Rijnmond" zonder verdere informatie of een linkje

- een "offerte-aanvraag"? dat voelt voor mij een beetje als "u krijgt binnen 3 dagen een reactie" ...

- verschillende lettertypes door elkaar oogt slordig en slordigheid is voor jouw branche geen visitekaartje

Link naar reactie
  • 0

Eens met hierboven.

Verder nog:

Veel mensen hebben al een uitvaartverzekering die erg standaard is.

Is het dan misschien een idee om wat bijzondere uitvaarten aan te bieden? Want daar is men misschien wel naar op zoek? Ik hoor dat er tegenwoordig nogal vraag is naar aparte uitvaarten.

Link naar reactie
  • 0

Dag Rob,

 

Wat beoog je precies met de site? Wil je meer bezoekers? Wil je een hogere conversie van bezoeker naar klant? Of is het een naslagwerk voor bestaande klanten? Uit je vragen en uit de site is het me niet duidelijk. Geheel persoonlijk krijg ik ook niet de indruk dat je een compleet en weloverwogen product hebt. Op basis van deze site ben ik als klant niet overtuigd om contact op te nemen.

 

Op welk moment bezoeken potentiele klanten je site? Preventief (en voor zichzelf?) of op het moment dat er iemand is overleden? Stel dat het die twee doelgroepen zijn, kun je de site dan ook zo indelen en misschien een paniekbutton maken voor mensen die geen wollig verhaal met veel opties willen maar nu direct hulp nodig hebben?

 

De openingspagina is nu erg lang en er staan zoveel diensten dat alles een beetje door elkaar loopt. Het is voor mij geen coherent verhaal. Misschien een tekstschrijver betrekken?

 

Overige pagina's: hetzelfde. Voor wie is de tekst, voor welk moment, etc. Tekstschrijver. Geen abstracte teksten als 'men heeft vaak...' enzo.

 

Op de openingspagina zou ik de eerste alinea ('Als het moment daar is, is het belangrijk om...') gewoon weglaten.

 

De tweede alinea begint goed met geruststellen, maar dan 'leggen we u graag de mogelijkheden voor'. Kun je niet 'begeleiden bij de moeilijke keuzes'? Dat is wat ik zelf zou willen. Ik zou iemand zoeken die ontzorgt. Is dat ook je propositie?

 

Over ontzorgen: de website heeft allemaal opties. Bij de kisten bijvoorbeeld "Staatsie Uitvaartverzorging biedt u een uitgebreid assortiment kisten. Van eenvoudig tot luxe. Hieronder enkele voorbeelden." zou ik meer denken in de richting van "Voor de keuze van de kist zijn er meerdere mogelijkheden, die verschillen in materiaal en afwerking. Zo is er een kist voor elke smaak en elk budget. Staatsie helpt u, door haar jarenlange ervaring, een keuze te maken uit het uitgebreide assortiment. Alle kisten zijn van goede materialen gemaakt, met respect voor het milieu. Een greep uit de mogelijkheden tonen wij hieronder; voor een uitgebreidere keuze nodigen we u graag uit voor een afspraak." Maar goed, ik ben ook geen tekstschrijver dus ik zal ook wel het nodige commentaar krijgen ;-)

 

Bij de offerte aanvraag worden meerdere lettertypes door elkaar gebruikt. Gebruikt iemand dit formulier wel eens? Waarom moeten alle naw gegevens worden ingevuld, die zijn toch niet relevant door de berekening?

 

'Nette ordentelijke prijs' klinkt me nog steeds licht commercieel, is 'realistische kosten' iets?

 

Fotografie is erg wisselend van kwaliteit en niet consistent. Laat ik het daarbij laten.

 

Al met al denk ik dat er nog veel winst is te behalen door na te denken over doelen en doelgroepen, en door een tekstschrijver in de arm te nemen.

 

Wel goed dat je hier toegeeft dat het nog niet goed loopt en dat je om hulp vraagt, chapeau!

 

Ron

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 1

Beste TS

 

Het blijft altijd een apart iets om in deze branche, commercieel te moeten denken. Dit als buitenstaander (ik), en naar ervaring. Mijn schoonzus heeft een lange tijd in de uitvaartbranche gezeten. Zowel als uitvaartverzorger als een functie binnen marketing van uitvaartverzekeraar. Ik heb dat altijd een beetje dubbel gevonden.

 

De basis is vertrouwen creëren bij de potentiële klant dat jij een passende en betrouwbare partner bent in de meest moeilijke tijd die een mens zal kennen. Namelijk het afscheid nemen van een geliefde. Dus op het moment dat mensen op zoek gaan naar jouw dienstverlening is er (naar mijn mening) zoveel aan de hand en is er bij mensen waarschijnlijk minder focus op praktisch zaken.

 

Nu even concreet. Een uitvaartverzorger zijn belangrijkste taak is ontzorgen en zorgen dat de uitvaart tot in de detail verloopt zoals de rouwende wensen. Het woord "detail" is belangrijk in deze, want dat mis op de website.

 

Ik zie:

[*]Een joombla gratis open-source software icoontje

[*]Een banner met een viool of mist, met wat woordjes

[*]Wat vage navigatie

[*]Aanvraag offerte, wat de ene keer ariel is en dan weer times new roman

[*]Een foto van een auto, is dat de auto?

[*]Links naar kaarten, en een of andere webwinkel

[*]etc.

 

Focus op een duidelijk verhaal in stappen, hoe gaan jullie te werk. En wat voor kwaliteiten bieden jullie. De rest is een voortvloeisel van het stappenplan. Als je praat over de aula, dan wil ik hem zien. Wij nemen de tijd om... is wel het minste wat ik verwacht. Vertel me wat die tijd is.... Als iemand overlijd in mijn omgeving dan heb ik een complete chaos in mijn hoofd... help mij dat verminderen. Zou ik denken...

 

Micha

 

 

Update: loop je je best te doen om een redelijk verhaal te tikken, schiet die Ron er weer tussendoor met een veel langer verhaal. Tik eens wat langzamer vent :)

 

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Link naar reactie
  • 1

Update: loop je je best te doen om een redelijk verhaal te tikken, schiet die Ron er weer tussendoor met een veel langer verhaal. Tik eens wat langzamer vent :)

 

Sorry, teveel chocola gegeten bounce.gif Je krijgt een reusje om het goed te maken.

 

In elk geval komt onze reactie erg overeen, dat is een goed teken ;D

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

"Wel goed dat je hier toegeeft dat het nog niet goed loopt en dat je om hulp vraagt, chapeau!"

 

Een goudvis in een ronde kom zal altijd rondjes zwemmen in een vierkante bak zal hij ook rond zwemmen

maar dank Er is inmiddels aan gewerkt

 

robert

 

Uitvaartverzorging in Dordrecht en omgeving 24 uur bereikbaar

http://www.basis-uitvaart.nl

http://www.staatsie-uitvaart.nl

http://www.ashangers.nl

Link naar reactie
  • 2

Jij natuurlijk ook, want je reactie is ook weer spot on... En wat kleur in je leven :)

 

 

ps wel credits voor Norbert voor de inspiratie

ron.jpg.794965f2cc5f725416b2155b05364825.jpg

ron.jpg.794965f2cc5f725416b2155b05364825.jpg

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Link naar reactie
  • 0

Sorry Robert dat ik off topic ga, maar ik moet Micha toch even melden dat ik met een handdoek tussen mijn kiezen zit om niet te lachen, want dan worden de kinderen wakker! En die van de buren ook! laugh_roll.gif

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 1

Beetje saaie en zakelijke boel vind ik het.

Daarbij komt ook nog dat ik het idee heb dat ik met een beginner te maken heb, je hebt immers ook op een oproep staan om vooral aan te geven wat je als klant vind dat er verbetert kan worden aan de dienstverlening.

 

 

Ik neem aan dat je via de site ook klanten aan wil trekken. Anders dan met andere diensten hebben nabestaanden geen tijd om alles eens even rustig op een rijtje te zetten. Als net iemand overleden is dan wil je er iemand bij hebben die je ondersteunt tot en met de begrafenis of crematie. Ik zou dan al bijna denken verander de naam van uitvaartverzorger in uitvaartbegeleider oid.

 

Ik weet niet hoe het met andere mensen is die een naaste moeten begraven maar de eerste keer dat ik er mee te maken kreeg had ik de indruk gekregen dat alles al doorgesproken was omdat het overlijden geen verrassing meer was.

Maar eigenlijk was mijn situatie niets anders als die van iemand die geheel onverwacht een naaste verliest en die op dat moment de verantwoordelijkheid draagt over de uitvaart.

 

Wat ik in de daarop volgende dagen vreselijk heb gemist is iemand die mij hielp met het hele proces.

En dan bedoel ik niet alleen de zakelijke kanten van de uitvaart maar ook de menselijk kant.

Bijvoorbeeld zoiets als een woordje over de overledene, niemand die daar iets over had gezegd maar ineens werd mij dat op het moment supreme even gevraagd een verhaaltje te houden (terwijl ik dacht dat andere familie dit had geregeld, niet dus).

 

Ook zaken als de rouwadvertentie, rouwkaarten, hoe werkt het praktisch met een grafmonument, enz enz.

 

Het nadeel van een begrafenis, net als met een trouwerij, is dat je het niet nog een keertje over kunt doen. Een uitvaart die niet verloopt zoals je als nabestaande wenst is een uitvaart die je niet over kunt doen. Dat geeft niet alleen een onbevredigend gevoel, het helt ook niet echt als je het hebt over het rouwproces.

 

terug naar jouw website, ik krijg bij jouw website niet het gevoel dat ik bij jou de uitvaart kan regelen maar ik alsnog met veel vragen achterblijf over andere zaken die met de uitvaart te maken hebben. Dan bedoel ik zowel de pure regeldingen asl oko de menselijke kant waar ik als nabestaande bij een uitvaart mee te maken krijgen.

 

Dus, op jouw website wil ik het gevoel krijgen dat jij als rouwbegeleider mij op gepaste afstand ondersteunt in het proces. Daarmee bedoel ik niet dat je alles voor mij moet regelen maar wel dat je op afstand meekijkt of er geen dingen zijn die ik als nabestaande over het hoofd zie en waar ik later wel een spijt van zou kunnen krijgen.

 

Misschien moet je je site wel opdelen in 2 stukken

Begin met een deel dat duidelijk gericht is op iemand die net gehoord heeft dat een dierbare is overleden en die nu aan het zoeken is naar een uitvaartverzorger. Deel 2 is meer informatief over het regelen van een uitvaart voor de mensen die weten dat er iemand binnenkort gaat overlijden en zich nu alvast voorbereiden.

Ook zj willen misschien wel eerst een gesprek eventueel samen met de persoon die niet zo heel lang meer heeft.

Dat is net weer even iets anders dan iemand die geconfronteerd word met een onverwacht overlijden.

 

 

De eerste 5 zinnen die iemand dan op jouw site leest moeten de nabestaande het gevoel geven; "ja, de moeten we hebben".

 

Ik heb even de eerste paar zinnen van je site gepakt.

Als ik net iemand heb verloren dan is het eerste wat ik lees:

Staatsie Uitvaartverzorging is een kleinschalige uitvaartverzorging in Dordrecht. We hebben een informele en persoonlijke stijl van werken, geen vastomlijnd protocol. Bieden kwaliteit in uitvaartzorg tegen realistische kosten, sinds 1999.

 

Samen met u geven wij zorgvuldig vorm en inhoud aan het afscheid. Wij staan u terzijde met informatie en advies en leggen u graag de vele mogelijkheden voor. Met dat inzicht kunt u de juiste keuzes maken, en kunnen wij een afscheid voor u realiseren waar u later met voldoening op kunt terugkijken.

 

Of het nu gaat om een eenvoudige uitvaart of een uitvaart met een uitgebreidere vormgeving. U kunt altijd een beroep doen op onze dienstverlening.

 

Als er iets is waar ik niet mee bezig ben is het protocollen, kosten, mogelijkheden, keuzes, man ik wil er helemaal niet eens aan denken.

Ik wil iemand die mij er samen met de familie doorheen praat, dus vertel bijvoorbeeld eerst eens hoe dat begint.

Bijvoorbeeld door de nabestaanden eerst eens te laten vertellen wie de overledene is, dat helpt jou bij het voorleggen van keuzes aan de nabestaanden. Zij willen niet een boek voor hun neus met keuzes maar zij willen dat jij hen enkele passende keuzes voorlegt die als jij je werk goed doet meteen raak zijn.

 

En een eenvoudige of uitgebreide uitvaart, halle, het mag voor jou een leuze menu zijn, als ik iemand wegdraag dan wil ik niet denken in eenvoudig of uitgebreid, ik wil een passende uitvaart die past bij de overledene en de nabestaanden.

 

Kortom, kijk eens op wat sites van concullega's hoe zij dat doen en haal er zoals je zelf al zei een goede tekstschrijver bij.

 

Verder denk ik dat je het vooral ook van de mond tot mond reclame moet hebben. Daar zal je website weinig aan bij kunenn dragen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat jouw slogan met wat interpunctie veel sterker kan worden, nu staat er:

Wij zijn u graag van dienst nu, of later als het moment daar is.

 

Ik zou er van maken: "Wij zijn u graag van dienst. Nu, of later als het moment daar is." Details, maar toch...

 

Verder denk ik dat de nabestaanden bij overlijden helemaal niet een offerte-traject in willen. Die willen gewoon weten wat het kost en willen al hlemaal geen konijn uit de hoge hoed. Zou je daar je prijsstellung niet op kunnen richten: een checklist met wat de klant zeker wil en een overzicht van de meerprijsen. Aanklikken en gewoon helder in het scherm - op basis daarvan kun je dan de opdracht laten bevestigen.

Mensen die heldere ideeën hebben over de uitvaart keggen die vak al van tevoren vast. Dan is er niets standaard aan. Maar volgens mij zijn er voldoende mensen die daar niet bij stil staan en gewoon willen wten, als het moment daar is, wat het nou gaat kosten. Als je je daar in positief onderscheidt kan dat klandizie opleveren.

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Zie zojuist dit topic voor het eerst en kreeg even kippenvel nadat ik op je link klikte. Volgens mij heb ik komende vrijdag de uitvaart van mijn oma bij jullie..

 

Om in te gaan op de vraag:

 

Als ik de landingspagina kijk staat het volgende:

 

Begrafenis- & crematieverzorging in Dordrecht.

 

Staatsie Uitvaartverzorging een kleinschalige en onafhankelijke uitvaartverzorging in Dordrecht, die dicht bij de mensen staat. We hebben een informele en persoonlijke stijl van werken, geen vastomlijnd protocol.

 

Vanaf het eerste contact, de dagen er na, begeleiden wij u naar de dag van de uitvaart. Vanzelfsprekend kunt u in de periode daarna op onze steun blijven rekenen. Doel van dit alles is een persoonlijk afscheid dat recht doet aan zijn of haar leven. In de stijl hoe het leven geleefd werd.

 

* Na uitvaartverzorging ontbreekt het woord is

* "in dordrecht" staat al in de kop

 

In zijn algemeenheid vind ik het een beetje vaagtaal. Waarom is het belangrijk dat jullie onafhankelijk zijn? Ik vind het niet vanzelfsprekend dat ik op jullie steun zou kunnen blijven rekenen (Maak daar een selling point van: Ook na de uitvaart kunt u op onze steun rekenen o.i.d.). Doel van dit alles? Dit is juist een resultaat. (Bijvoorbeeld: Jullie persoonlijke aanpak en begeleiding resulteert in een persoonlijk afscheid dat recht doet aan etc).

 

 

Hopelijk snap je wat ik bedoel. Ik ga even een doos tissues pakken :'(

 

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 126 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.