• 0

Bijhouden van acquisitie-activiteiten

Ik ga wat actiever bezig zijn met acquisitie en vraag me gewoon even af hoe jullie je acquisitie-activiteiten bijhouden.

Een CRM-systeem is hiervoor natuurlijk een prima uitkomst, maar momenteel voor mij nog niet van toepassing, gezien de tijd en investering die hiervoor nodig zijn. Ik ben opzoek naar een eenvoudig en simpel systeem. Dit hoeft niet per se elektronisch.....hoe simpeler, hoe makkelijker bij te houden zeg ik maar altijd.

 

Ik heb zelf in gedachten om te werken met een klapper, maar dit kan omslachtig worden. Vandaar even deze inventarisatie :)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hmm....simpel maar doeltreffend.

 

Hoe kan ik hier dan mee omgaan bij acquisitie op basis van projecten....? Ik haal b.v. nieuwe bouwprojecten van het internet af (nieuwsberichten e.d.), die print ik me uit (tot nu toe) en ga daar vervolgens op bellen? Ik kan natuurlijk voor ieder project een nieuwe regel maken in Excel, maar misschien heeft iemand hier nog andere tips?

Link naar reactie
  • 0

Wij werken op dit moment met excel zoals Joost omschrijft. Ongeveer 5 tot 10 leads per dag verdelen we per lead via één regel in excel aan onze dealers. Elke dealer die een aktie heeft uitgevoerd vermeldt dit. Tot nu toe werkt het naar tevredenheid, maar we denken wel bij groei om een CRM systeem te gaan gebruiken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 267 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.