• 0

bedrijfs constructie

Geachte leden,

 

Zou iemand mij is kunnen uitleggen hoe de dmg (de mandemakergroep) zijn bedrijfs constructie heeft ondergebracht?

 

Het is namelijk zo dat dhr Mandemakers (ome Ben) eigenaar is van vele keukenzaken onder verschillende namen.

 

waaronder:

 

Keukenmaxx

Wooning

Keukenkampioen

Keukenconcurrent

Mandemakers Keukens

2e Kamer

Tinello

Barletti

Piet Klerkx

Brugman

Sanidump

Nieuwenhuis keukens

sanders keukens

Grando

CVT

 

Om nog maar te zwijgen over de meubelbrance. er werken +\- 4000 mensen voor hem en er gebeurd niks zonder overleg met ome Ben. Ook heeft het bedrijf geen ondernemers-raad en word er door verschillende francise nemers gezegd dat hij de titel Directeur President draagt.

 

Ik zou echt heel graag willen weten hoe jullie denken dat deze constructie inelkaar zit.

 

Echt alvast super bedankt voor de reacties.

 

Hoogachtend,

 

Frans

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Omdat ik er helemaal niks van snap. en als ik iets niet snap over iets waar mijn interesses liggen wil ik het graag weten.

 

Daarbij, is dit denk ik een dusdanig lastige constructie waardoor ik andere (simpele) constructies makkelijker door heb.

 

En om nu een studie ondernemings/recht te beginnen is te veel van het goede..

 

Ben namelijk al bezig met een studie voor belasting assistent. (overigens ook best pittig)

 

dank je.

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Omdat ik er helemaal niks van snap. en als ik iets niet snap over iets waar mijn interesses liggen wil ik het graag weten.

Daarbij, is dit denk ik een dusdanig lastige constructie waardoor ik andere (simpele) constructies makkelijker door heb.

En om nu een studie ondernemings/recht te beginnen is te veel van het goede..

Ben namelijk al bezig met een studie voor belasting assistent. (overigens ook best pittig)

 

Nog niet erg duidelijk IMHO. Iets concreter: stel je deze vraag omdaf het je leuk lijkt of bruikbaar is voor je studie, of heb je er nu als ondernemer iets aan en zo hoe of wat dan?

 

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom de bedrijfsstructuur van Ome Ben Kenobi en hoe hij zich laat noemen voor jou relevant is, ook niet als concurrent in de meubelbranche. Wat begrijp je er niet aan? Zoveel valt er namelijk niet aan te begrijpen war mij betreft....

 

Daarbij, is dit denk ik een dusdanig lastige constructie waardoor ik andere (simpele) constructies makkelijker door heb.

Met welk doel? En zo lastig lijkt deze "constructie" niet... Wat mij betreft is er ook geen sprake van een "constructie", maar gewoon van een grootaandeelhouder met meerdere bedrijven en merken en wat franchise

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 171 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.