• 0

Ontwikkeling van een e-commerce extensie

Hallo allemaal,

 

Ik bouw op het moment een webwinkel (Opencart). Hiervoor maak ik veel gebruik van zgn. extensies/add-ons. Voor 1 verandering die ik wil doen aan mijn webwinkel kan ik echter geen geschikte extensie vinden.

 

Bij mij is nu het idee gerezen: waarom maak ik deze niet zelf? Mijn kennis hiervoor is echter grenzend aan nul. Ik zal dus iemand moet vragen die wel deze kennis (=php) heeft.

 

Hoe voorkom ik echter dat deze persoon er met mijn idee vandoor gaat. Goed idee, dank je wel, doei... !

 

Ik wil deze persoon betalen door de eventuele opbrengst te delen. Het gaat niet om grote bedragen. Uitgaande van 100 downloads (is al heel wat) en verkoopprijs van 15 dollar is de opbrengst dus 1500 dollar.

 

Iemand een idee hoe dit aan te pakken?

 

Groeten KlaasVaak!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik wil deze persoon betalen door de eventuele opbrengst te delen. Het gaat niet om grote bedragen. Uitgaande van 100 downloads (is al heel wat) en verkoopprijs van 15 dollar is de opbrengst dus 1500 dollar.

 

Je optimistische schatting is dat je eventueel 1159 euro gaat verdienen. Je idee is dus misschien 579 euro per persoon waard. Waarom zou je moeilijk gaan doen met geheimhoudingsverklaringen voor dat kleine bedrag dat je misschien ooit zou kunnen gaan verdienen?

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een aantal zelfgemaakte extensies op Opencart staan, zowel gratis als betaald. Hou er rekening mee dat de eigenaar van Opencart ook nog, ik meen 10% of 20% erop verdient.

 

Ik ben wel benieuwd waar je aan zit te denken, want zo een beetje alles qua extensies is wel bedacht.

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 0
Ik ben wel benieuwd waar je aan zit te denken, want zo een beetje alles qua extensies is wel bedacht

 

Voor de bouw van mijn shop ben ik 3 dingen tegengekomen waarbij ik zelf code heb moeten veranderen/toevoegen. Hiervoor bestaan geen extensies. Wel wat er veel oplijkt maar niet precies datgene wat ik zoek.

 

Hou er rekening mee dat de eigenaar van Opencart ook nog, ik meen 10% of 20% erop verdient.

 

Ik wist niet dat er zoiets als een eigenaar is van Opencart. Wel een ontwikkelaar.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 69 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.