• 0

Simpele kleding produceren

Ik zou graag simpele basic zwarte jurkjes willen bestellen voor mijn onderneming in spé (hoop ik dan) voor een klein prijsje. Zie plaatje (maar mag ook strapless). Deze is 20 euro (Bonprix). Vind ik nog te duur en daarbij zijn niet alle maten beschikbaar. Heeft iemand een idee hoe/wat/waar? Of kan ik die beter zelf laten produceren? Het gaat aanvankelijk om > 50-100 stuks. Bij voorbaat dank voor jullie advies/suggesties.

strapless_dress_bonprix.thumb.jpg.551699c42576cf30c08f6ac2fbe8d8d4.jpg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bedankt voor uw reactie.

Nee, ik heb gewoon een naam verzonnen.

Ik heb nog geen ondernemingsplan. Wel in mijn hoofd, maar ik ben nu dus bezig met uitzoeken en schrijven (heb een format gedownload van internet). Sowieso gaat het om een website. Wat komt kijken bij het laten maken en onderhouden van een website heb ik al van a tot z uitgeplozen en beschreven (behalve betalingsverkeer). Ik ben nu aan het uitvogelen wat ik kwijt zou zijn als startkapitaal vandaar mijn zoektocht naar een goedkoop basisprodukt.

Link naar reactie
  • 0

Om te ondernemen heb je toch meer nodig dan een website en een voorraad jurkjes? Zoals Jamie al opmerkt, heb je een plan? Zijn er potentiele klanten? Wat willen die klanten voor model, maat, kwaliteit, stof? Wat willen die klanten ervoor betalen? Dan heb je een beetje idee wat je zou moeten inkopen. Anders zit je straks met een site die niemand weet te vinden en een schuur vol zwarte jurkjes die niemand wil hebben.

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

In mijn hoofd heb ik een goed plan, al zeg ik het zelf. Ik denk dat er zeker potentiele klanten zijn. Ik ga sowieso world wide, dus het gaat in het Engels en dat geeft denk ik ook meer groeipotentie. Ik heb al een plan qua free publicity (vrouwen zijn natuurlijk de doelgroep en Pinterest in booming ;) en ik wil me nog even informeren over het hoog terechtkomen in Google, maar ik begrijp dat dat geld kost. Ik wil de prijs van de kleding niet onbetaalbaar maken (anders ben ik inderdaad bang dat ze in de schuur blijven liggen). Ik kan zelf fotograferen (basiscursus fotografie Fotovakschool op zak) etc., dus daar ben ik niemand voor nodig. Eigenlijk ben ik niet veel nodig. Een huisstijl (wellicht kan ik dat ook nog wel wat zelf), website, kleding, fournituren en geld natuurlijk ;). Ik ben de enigste medewerker. De website en kleding zijn dus het duurste, met name de website ben ik bang.

Oké, ik kan dus beter op zoek naar een groothandel? Ik wil niet starten met teveel kleding, voor het geval dat ze toch niet in de smaak vallen. Uiteindelijk hoop ik er elke maand wat geld aan over te houden. Ik ga niet uit dat het mij een fulltime salaris oplevert (zou natuurlijk wel mooi zijn).

Link naar reactie
  • 0

Basic kleding is gewoon te koop bij een cash&carry kleding groothandel echter is het basic kleding en die kan je bv ook op de markt kopen.

Toegang tot die groothandels kan alleen met een KvK inschrijfnummer.

 

Wees verstandig en neem de voorgaande adviezen ten harte en ga eerst een gedegen ondernemingsplan maken.

RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.

Link naar reactie
  • 0

Het willen ondernemen moedig ik altijd aan!

 

Maar het HOE moet altijd bijgeschaafd worden :D

 

Het idee is leuk, maar 'leuk' brengt nog geen sales. Zet eerst maar eens op papier WIE je bent, WAT je wilt bereiken/verkopen, HOE je dat wilt doen, wat je zwakke punten zijn en je sterke punten.

 

De belangrijkste is vraag is eigenlijk WAAROM jij???

 

Hoeveel gaat het kosten om het op te zetten en hoeveel heb je al gespaard en hoe wil je aan de rest van het geld komen?

 

Goed, ik adviseer je ook mod edit, geen SPAM AUB in de gaten te houden. Vooral voor vrouwen met ideeën die vanuit de keukentafel beginnen maar grote strategieën nodig hebben. Neem ook gerust eens mod edit 2, ook geen acquisitie aub

 

Je zult moeten vallen om te leren opstaan :D

WWW.WOMANXYZ.COM

 

De plek voor vrouwen die willen ondernemen. Hulp bij een ondernemingsplan, tips bij een dip of gewoon gratis reclame voor je bedrijf. Log in en blijf op de hoogte!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 259 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.