Y Happy Level Geplaatst: 29 november 2012 Geplaatst: 29 november 2012 Y Happy Level Legend 1,4k 165 Ola Wouter, Nog steeds tevreden met de sokken?? Thanks voor de invite voor werkenFM! knipoog naar de hoop op zijn 2000ste post ;) Beschermingsbewind Bewindvoerder trappist westvleteren 12 for sale Link naar reactie
Roel J Geplaatst: 29 november 2012 Geplaatst: 29 november 2012 Roel J Moderator+ 7,2k 1316 dat zal um in offtopic niet gaan worden, daar werkt de berichtencounter niet.. Link naar reactie
Y Happy Level Geplaatst: 29 november 2012 Auteur Geplaatst: 29 november 2012 Y Happy Level Legend 1,4k 165 dat zal um in offtopic niet gaan worden, daar werkt de berichtencounter niet.. pfff... :) Beschermingsbewind Bewindvoerder trappist westvleteren 12 for sale Link naar reactie
Acrobat Reader Geplaatst: 29 november 2012 Geplaatst: 29 november 2012 Acrobat Reader Legend 364 58 Desondanks leuk geprobeerd ;D . We wachten in spanning af op de 2000e post van de echte Wouter Link naar reactie
Wouter Hol Geplaatst: 29 november 2012 Geplaatst: 29 november 2012 Wouter Hol Moderator 3,2k 345 Sokken zitten nog lekker hoor! Hoorde jullie voorbij komen op mode maandag op werken fm! Leuk dat jullie alsnog in de uitzending kwamen nadat het niet lukte toen ik de hulp DJ was! :D Link naar reactie
Henri Kroeze Geplaatst: 30 november 2012 Geplaatst: 30 november 2012 Henri Kroeze Legend 1,4k 174 .. ik de hulp DJ was! :D Is dat zoiets als hulp Sint? ::) ... doet leuke dingen op internet ... Link naar reactie
Y Happy Level Geplaatst: 30 november 2012 Auteur Geplaatst: 30 november 2012 Y Happy Level Legend 1,4k 165 toen ik de hulp DJ was! :D Ik hoorde op de radio dat jij zou bellen...Na alle nominaties online die steeds voorbij komen van je wilde ik je echt niet aan de lijn hebben....Op internet steeds over je lezen is wel genoeg,dan ook nog is aan de telefoon ga ik niet trekken... Beschermingsbewind Bewindvoerder trappist westvleteren 12 for sale Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen