• 0

webwinkel schoenen vrouwen

Omschrijving van je concept:

Ik heb een webwinkel voor dames. Ik ben begonnen met het verkopen van hoge hakken omdat dit het snelste de aandacht van vrouwen trekt. IK heb unieke schoenen die niet ergens anders of in iedergeval zeldzaam te krijgen zijn in nederland.

De schoenen zijn van goede kwaliteit. Van alle schoenen zijn er maar een bepaald aantal.

Klanten hoeven dus niet bang te zijn dat ze rondlopen met een schoen waar iedereen mee rondlopen.

Verder zijn de schoenen best betaalbaar.

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik ben maanden lang bezig met mijn webwinkel.

Ik heb besloten online te gaan per 1 december omdat de feestdagen eraan komen en ik niet strx nog met alle schoenen wil zitten.

Er zijn dus genoeg dingen die ik kan aanpassen maar het belangerijkste werkt goed.

ik zou graag willen weten wat jullie mening is, zowel over mijn producten en over de webwinkel.

 

 

 

zakyra.nl

 

 

 

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

ik wil vrouwen in nederland exclusiviteit bieden, tegen een betaalbare prijs.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

vaak vind je in nederland veel basics of loopt iedereen rond met dezelfde schoenen.

mijn klanten zijn uniek, er zijn maar een bepaald aantal vrouwen in nederland met dezelfde schoenen.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop vooral feedback te krijgen over mijn producten, wat men vindt van de prijs en van de schoenen.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Eerste indruk: je profileert je met "fabulous high heels", dan zou ik die meteen willen zien op je homepage. Nu zie ik links alleen een paar schoenen van de voorkant en rechts een dame bij wie de voeten onder de "fold" staan.

 

Verzending in 2-5 werkdagen vind ik (te) vaag. Waarom die ruime marge?

 

Verder mag je nog een aantal slordigheden wegwerken. Zo linkt je naam in de header naar een shoptrader domein. Ik lees op je homepage "gratis verzending" en vervolgens in je voorwaarden dat je voor het verzenden van bestelde zaken verzendkosten in rekening kunt brengen. En je gebruikt "je" en "u" door elkaar, dat leest niet prettig.

Link naar reactie
  • 0

 

De schoenen zijn van goede kwaliteit. Van alle schoenen zijn er maar een bepaald aantal.

Klanten hoeven dus niet bang te zijn dat ze rondlopen met een schoen waar iedereen mee rondlopen.

 

 

Dit komt totaal niet naar voren. Er staat nergens dat er sprake is van een limited edition. Bij sommige productomschrijvingen ontbreken de materialen. Laten jullie zelf produceren, of zijn de schoenen van een bepaald merk? In het kader van de feestdagen zou ik een leuke actie verzinnen.

Link naar reactie
  • 0

Onder 'Over Zakyra' staat de gelimiteerde wel uitgelegd. Onder het ZAKYRA logo terwijl je door de collectie bladerd, kun je nog een ondertitel opnemen die het gelimiteerde idee benadrukt. Niet iedereen zal die 'Over Zakyra' pagina namelijk lezen.

 

Het woord uniek is echter onterecht, want er zijn wel meerdere exemplaren. En de vraag is hoe lang dat blijft, want als je ze zelf importeert is het maar de vraag hoe lang het duurt voor iemand toevallig of opzettelijk dezelfde schoenen ook importeert.

 

Grafisch is het allemaal net niet. Een aantal van de vergrote foto's van de schoenen is behoorlijk onscherp. Logo's en afbeeldingen (de roze krul op de informatiepagina's) zijn niet lekker gerasterd en blokkerig.

 

Het rammelt dus nog een beetje, maar je bent wel online en de schoenen zijn zeker bijzonder. Goede zaken gewenst!

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

De naam Zakyra doet mij onmiddellijk denken aan Shakira.

Qua klank liggen die 2 namen zo dicht bij elkaar dat er verwarring kan ontstaan.

 

Een klein bezoekje aan het merkenregister en ik vind een merk Shakira.

 

Onder NICE classification 25 lees ik vervolgens "Clothing, footwear and headgear".

 

Heeft iemand jou bij de registratie van de naam gewezen op een mogelijk merknaam conflict met Shakira?

Link naar reactie
  • 0

Ik heb jullie reacties doorgelezen , dankjulliewel.

Ik probeer de dingen die jullie hebben opgenoemd te verwerken.

 

Ik vind inderdaad dat het niet helemaal duidelijk is dat ik een limited assortiment heb.

Een bijpassende tekst onder mijn logo is inderdaad een goed idee, ik heb hier al eerder over nagedacht maar heb tot nu toe niks kunnen bedenken wat ik goed genoeg vond.

 

verder heb ik 2-5 werkdagen staan, omdat ik een baan heb. Ik kan op dit moment niet een specifieke tijd opnoemen. afhankelijk van mijn werktijden kan ik de bestellingen opsturen. verder zie ik bij heel veel grote webwinkels ook hetzelfde staan.

ik ben ook pas begonnen en moet mij ritme vinden. zodra ik die heb gevonden kan ik specifieker zijn.

 

verder zijn er inderdaad meer exemplaren gemaakt van mijn schoenen, echter zijn ze wel uniek. Omdat er maar een limited aantal van zijn gemaakt. de schoenen die ik aanbied kan je helemaal niet of zeldzaam krijgen in nederland. ik koop de schoenen in het buitenland en waar ik ze koop worden er niet het hele jaar lang dezelfde schoenen verkocht. ze maken maar een bepaald aantal van deze schoenen en als deze zijn uitverkocht worden er weer nieuwe exemplaren gemaakt. er worden dus niet duizenden exemplaren geproduceerd.

 

de schoenen hebben wel een bepaalde merk, maar dit zijn onbekende merken. het is daarom niet echt relevant om de merken op te noemen vind ik. het geeft geen toevoeging.

 

ik wilde inderdaad ook de schoenen op de voorpagina zetten, echter heb ik maar een klein assortiment.

Als je op de banner klikt, kom je bij de collectie en ook via het menu. als ik dan ook nog 5 van deze schoenen op de voorpagina zet worden deze weer herhaald in de collectie. als mijn collectie groeit wil ik zeker de schoenen op de voorpagina promoten. Omdat de klanten in het menu dan ook veel andere schoenen zien.

of vinden jullie dat veel herhaling niet erg is.

 

Over de banner, helemaal gelijk. ik heb heel lang met de banner geprutst, ik weet dat de volgende banners duidelijker de schoenen moeten tonen.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

De frontpage pakt mij niet. Hij komt op mij wat snel in elkaar gezet over.

 

De produktpagina vind ik dan wel prettig. Ik hou wel van keuzemenu's.

Over de producten kan ik als man weinig zeggen. De modellen heb ik idd weinig gezien. Vrag me wel af of er mensen zijn die hier een avond op kunnen staan...

Link naar reactie
  • 0

De frontpage pakt mij niet. Hij komt op mij wat snel in elkaar gezet over.

 

De produktpagina vind ik dan wel prettig. Ik hou wel van keuzemenu's.

Over de producten kan ik als man weinig zeggen. De modellen heb ik idd weinig gezien. Vrag me wel af of er mensen zijn die hier een avond op kunnen staan...

 

Ik was ook niet helemaal blij met mijn banner. Hij is zeker niet snel in elkaar gezet, maar ik begrijp wat je bedoelt.

Ik ben een fotoshoot aan het regelen. Zodat ik professionele fotos als banners kan gebruiken. dat zal wat beter naar voren komen.

 

vrouwen staan absoluut wel de hele dag op hoge hakken, dit weet ik uit eigen ervaring en uit de omgeving. Het is niet pijnloos, maar we doen het wel!

Link naar reactie
  • 0

Je assortiment is een beetje eenzijdig. Alle schoenen hebben een vergelijkbaar model, en hebben niet alleen een hoge hak, maar ook een plateauzool aan de voorkant. Dat valt wel onder "fabulous", maar "party schoenen" zou m.i. een beter label zijn. En ik vind, of je moet meer keus hebben, of je moet een beperktere omschrijving van je assortiment geven.

Op zich zijn de schoenen wel mooi, afgezien van het feit dat ik geen plateauzolen draag.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 143 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.