Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Chris_piano1
Chris_piano1
Beste,
In overleg met onze boekhouder hebben we een jaar geleden besloten om een boekhoudsoftware pakket af te nemen. Onze boekhouder/intermediair heeft dit voor ons in werking gesteld.
Bij het aanmelden bij de leverancier van het pakket is onze intermediair akkoord met de algemene voorwaarden. Vervolgens hebben wij zelf de offerte gekregen zonder algemene voorwaarden. Wij zijn akkoord gegaan met deze offerte. Is hier sprake van informatieplicht, namelijk is het bedrijf verplicht ons de algemene voorwaarden mee te sturen bij deze offerte?
Wij hebben na een jaar besloten af te zien van het boekhoudsoftware systeem en hebben dit niet 3 maanden voor aflopen van contractduur aangegeven. Vervolgens is het contract stilzwijgend verlengd met 1 jaar, maar waren wij dus niet direct door de leverancier hiervan op de hoogte gesteld.
Aangezien WIJ de gebruiker zijn, had de leverancier dan niet de 'informatieplicht' om direct ONS de algemene voorwaarden te moeten, i.p.v. onze intermediair akkoord te laten gaan bij het aanmelden voor het boekhoudsysteem? Of kan de leverancier er zomaar vanuit gaan dat onze intermediair ons op de hoogte stelt van de algemene voorwaarden?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag