• 0

jullie mening over een nieuwe product.

Omschrijving van je concept:

Ik heb een nieuwe idee voor een nieuwe product, alleen ik wil graag jullie mening horen wat jullie ervan vinden. of tips. alles is welkom.

 

 

Slide-Kik

Met slide-Kik creëer je eigen startpagina van je eigen webbrowser, je kunt foto’s uploaden die rechtstreeks worden geüpload naar je homepage, zo creëer je eigen start-up pagina door gebruik van je eigen foto’s.

 

Je kunt meerdere foto’s plaatsen op de Slide-Kik dat is verdeeld over vlakjes in de webbrowser en die om de tijd worden gewisseld net als een dia voorstel, maar u kunt er ook voor zelf om de hele pagina gebruiken voor je foto, je selecteert gewoon een map of album je kiest in welke form je foto’s wil terug zien en klaar.

 

Je kunt ook Slide-Kik op meerdere webbrowsers toepassen, maak je eigen unieke startpagina en die kan je weer delen met je vrienden via de sociale kanalen.

 

Verdien model:

Er is ook ruimte om sommige ruimtes vrij te houden, voor advertenties mogelijkheden om inkomsten te genereren.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Slide-Kik zit nog in de ontwikkelingsfase.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Slide-Kik is het een fun programma waarmee je webbrowser kan customsizen, het is wel een uitdaging om zoiets op te zetten.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

uit mijn onderzoek ben ik nog niks vergelijkbaars tegen gekomen.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Mening en tips alles is welkom te verbetering van het concept

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heel eerlijk gezegd denk ik dat je te laat bent hiermee, zeker als je het wilt laten groeien en commercieel uit wilt nutten. Symbaloo startte net op tijd en doet iets vergelijkbaars (inhoudelijk niet hetzelfde, maar het idee van customizen wel). En tegenwoordig bieden browsers mogelijkheden om direct met een serie websites te starten (zo openen bij mij meteen 5 pinhoudelijke pagina's (nou ja, 4 + HL :)) naast het feit dat ik mijn browser vrijwel nooit afsluit, en zie ik dus nooit de browseropstartpagina.

 

Je hebt trouwens erg veel type- en taalfouten in je bericht staan, als je zelf de testen schrijft voor je toepassing dan zou ik daar zeker ook goed op letten.

Link naar reactie
  • 0

"zo creëer je eigen start-up pagina door gebruik van je eigen foto’s"

 

Persoonlijk zie ik de meerwaarde niet in het gebruik van je eigen foto's op een startpagina. Maar ik behoor dan misschien ook niet tot de doelgroep. Als het goed is blijf je niet 'hangen' op je startpagina. Je opent je webbrowsers en gaat vervolgens over tot een actie. Als ik naar higherlevel wil, ga ik niet eerst een minuut staren naar vakantie foto's die ik eerder al heb gezien, vooral niet als er reclame tussen zit ;)

Kees™ - Webdesign uit Amsterdam en Leiden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 272 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.