• 0

Min max contract

Goedemiddag,

 

 

Ik zou graag een minimum maximum contract verstrekken.

Echter wil ik de reserveringen gelijk erbij uitbetalen.

 

Het contract zal dan denk ik aangepast moeten worden.

 

Zijn er hier mensen die dit al doen en waar moet ik op letten?

Het mooiste is wanneer ik een voorbeeldcontract zou kunnen downloaden.

 

Bedankt medeforummers

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Vooropgesteld Ik ben geen deskundige op dit gebied.

 

Ik vermoed echter dat het recht op vrije dagen, gezien de plicht om het minimaal aantal overeengekomen uren arbeid te verrichten, niet uitbetaald kan worden.

De werknemer heeft immers het recht om vakantiedagen op te nemen, en dus niet te werken, en dit wordt door de afkoop ongedaan gemaakt.

 

Er zijn diverse sites waar, tegen betaling, een voorbeeld overeenkomst gedownload kan worden.

Link naar reactie
  • 0

Goedemorgen,

 

U zegt dat u een minimum maximum contract wilt verstrekken, waarbij u de reserveringen gelijk wilt uitbetalen. U wilt graag een model min max contract verstrekken.

 

Een min-max contract is vaak een min-max-arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd, waarin wordt overeengekomen dat een minimum-en een maximum aantal uren per periode wordt gewerkt, maar niet vaststaat op welke momenten zal worden gewerkt.

 

Omdat het een arbeidsovereenkomst is, gelden bepaalde regels, zoals art. 640 van boek 7 van het Burgerlijk Wetboek. Dit betekent dat het niet is toegestaan de wettelijke minimumvakantieaanspraak (het minimum aantal vakantiedagen waarop een werknemer recht heeft) af te kopen tegen een schadevergoeding. Het betreft hier dwingend recht. Dit betekent dat een afspraak in strijd met artikel 640 vernietigbaar is. Voor u betekent dit dat een beding waardoor de minimumaanspraak op vakantiedagen in het loon wordt geacht te zijn verrekend niet geldig is.

 

Ik had het over een minimumvakantieaanspraak. Dit betekent dat het bij vakantiedagen boven het wettelijk minimum wel mag.

 

Ik weet niet precies welke andere reserveringen u bedoelt en wilt opnemen in het contract.

 

Ik heb een model min-max arbeidsovereenkomst voor u. Ik kan dit u kosteloos verstrekken. PM me hiervoor even.

 

In dit model is de afkoop van reserveringen niet geregeld. Indien u wilt dat ik een minmax arbeidsovereenkomst op maat voor u maak, kunt u ook contact met mij opnemen.

 

Modedit: emailadres verwijderd om spam op dat adres te voorkomen!

Tevens sitenaam weggehaald, hiervoor signature bedoeld.

 

 

De Rechtzaak: arbeidsrechtelijke vraagbaak voor werknemers en werkgevers.

 

www.derechtzaak.com

Link naar reactie
  • 0
Ik heb een model min-max arbeidsovereenkomst voor u. Ik kan dit u kosteloos verstrekken. PM me hiervoor even.

 

 

Beste Sabine,

 

Welkom op Higherlevel!

 

Een model min/max contract kan voor meerdere HL-leden interessant zijn. Wellicht kun je een standaard document (zonder eigen bedrijfsnaam / NAW of logo) als bijlage aan dit topic toevoegen?

 

In dit model is de afkoop van reserveringen niet geregeld. Indien u wilt dat ik een minmax arbeidsovereenkomst op maat voor u maak, kunt u ook contact met mij opnemen.

 

TIP: Het in aanbieden van eigen (betaalde) diensten in topics wordt op Higherlevel niet op prijs gesteld.

Vertrouw er op dat bij/door goede inhoudelijke bijdragen aan dit forum te bieden - en volledige contactinformatie in het profiel op te nemen - geïnteresseerden vanzelf contact met jou opnemen!

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Norbert en anderen,

 

Een model min/max contract is zoals alle modelcontracten onderhevig aan veranderende wet-en regelgeving. Zo gaan modellen op internet hun eigen leven leiden. Dit kan onwenselijke consequenties hebben.

 

Als geïnteresseerden me een pm sturen, ontvangen ze kosteloos een up-to-date model.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sabine Bovy

De Rechtzaak: arbeidsrechtelijke vraagbaak voor werknemers en werkgevers.

 

www.derechtzaak.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.