Webwinkel Vakdagen 2013

Aanbevolen berichten

Ik ga zeker even kijken, zoek nog steeds een simpele oplossing voor een webshop. Eigenlijk niets meer dan een simpele bestelhulp voor beperkt aantal producten en klanten. Maar dan wel helemaal automatisch met afrekenmogelijkheden.

 

@Wouter, zou leuk zijn als we even bij kunnen praten. woensdag 23 staat gepland als die kleine Chinaganger geen roet in het eten gooit. ;D

Link naar reactie

word ik ongetwijfeld niet dommer van, beetje jammer dat ik met mijn webshop echt niet kan wachten tot dan. Ik weet nu al niet of ik het ga halen, laat staan als ik nog weken wacht. (ik had afgelopen week willen starten maar toen kwam er een fijne buikgriep langs).

 

Even kijken of ik een collega webwinkelonderneemster meekrijg en het hier geregeld krijg.

 

Als ik ga laat ik het nog even weten hier.

Link naar reactie

Ik ben op de 24e. Kijken of er een partij is die onze producten zou kunnen fotograferen zodat we 360 graden foto's op de site kunnen zetten. (En wie weet kom ik nog meer interessante dingen tegen)

 

Kende je de business photos van Google Streetview al? Er zijn in Nederland een paar authorized photographers. En hier is de Nederlandse link.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

lezingen vind ik maar niks, die gaan mij niks vertellen wat ik al niet weet. :)

 

 

Dan heb je de lezing van ene W. Hol nog nooit meegemaakt blijkbaar...

 

 

o jee.. betekent dat dan dat ik er al om 8 uur moet zijn met een stapeltje handdoeken om mijn stoel alvast te bezetten voor de gewenste lezingen :P

 

Niet bij de lezing van dhr. W. Hol. Ze schijnen een aparte hal voor hem te hebben met 800 zitplaatsen en 300 staanplaatsen. Live verbinding met RTLZ en TED. ;)

 

Ik ben er ook bij. Een koffie/meet momentje inlassen voor HL leden?

 

Danny

 

Link naar reactie

Ik ben op de 24e. Kijken of er een partij is die onze producten zou kunnen fotograferen zodat we 360 graden foto's op de site kunnen zetten. (En wie weet kom ik nog meer interessante dingen tegen)

 

Kende je de business photos van Google Streetview al? Er zijn in Nederland een paar authorized photographers. En hier is de Nederlandse link.

 

Ik denk dat hij 360 graden foto's van zijn producten bedoelt TwaBla :) Zodat je dus de producten vanuit elke kant kan bekijken.

 

Ben er zelf dit jaar helaas niet bij!

Aan het broeden op een nieuwe startup...

Link naar reactie

Ik ben op de 24e. Kijken of er een partij is die onze producten zou kunnen fotograferen zodat we 360 graden foto's op de site kunnen zetten. (En wie weet kom ik nog meer interessante dingen tegen)

 

Check de site even welke partijen er staan met die opties. Maak van te voren een afspraak dat je producten meeneemt en een test wilt. Kan je direct de testjes meenemen.

 

 

Link naar reactie

Het maken van 360 graden productfoto's en 360 graden panoramafoto's doe ik ook, maar helaas kan ik niet op deze beurs staan want ik zit dan in het buitenland voor een opleiding.

 

Het lijkt me wel heel leuk een keer op zo'n beurs te staan met mijn eigen activiteiten. In het verleden heb ik dat wel voor voormalige werkgevers gedaan (in een stand, om lezingen te geven, als panellid), maar nog nooit voor mezelf. Dat moet er in 2013 toch eens van komen!

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 109 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.