Webwinkel Vakdagen 2013

Aanbevolen berichten

Ik ben op de 24e. Kijken of er een partij is die onze producten zou kunnen fotograferen zodat we 360 graden foto's op de site kunnen zetten. (En wie weet kom ik nog meer interessante dingen tegen)

ik heb packshot creator gekocht bij teleson, ben even gaan kijken op hun site. Zij zijn er ook en je kan het beste even aanmelden http://www.minifotostudio.nl/topnav/nieuws/2013/beurs-webwinkel-vakdagen-2013-2/ .

Ik ben zelf niet van plan te gaan....ben niet op zoek naar bepaalde producten of diensten momenteel....wel verleidelijk met presentaties enzo. Hm terwijl ik wil typen dat ik er geen tijd voor heb kan ik dus beter aan het werk gaan ipv tijd besteden op hl. ;-)

Link naar reactie

Hmm, ik ga eens kijken of ik hiervoor ook een gaatje in mijn agenda kan vrijmaken

 

Edit: gelukt, ik kom 23-01 langs

jammer, gaat mij niet lukken... ik heb die dag Bio Vakbeurs in Zwolle en aangezien ik met een collega ga, kan ik niet meer schuiven

"zoek het maar uit"

Link naar reactie

Ik ben op de 24e. Kijken of er een partij is die onze producten zou kunnen fotograferen zodat we 360 graden foto's op de site kunnen zetten. (En wie weet kom ik nog meer interessante dingen tegen)

ik heb packshot creator gekocht bij teleson, ben even gaan kijken op hun site. Zij zijn er ook en je kan het beste even aanmelden http://www.minifotostudio.nl/topnav/nieuws/2013/beurs-webwinkel-vakdagen-2013-2/ .

Ik ben zelf niet van plan te gaan....ben niet op zoek naar bepaalde producten of diensten momenteel....wel verleidelijk met presentaties enzo. Hm terwijl ik wil typen dat ik er geen tijd voor heb kan ik dus beter aan het werk gaan ipv tijd besteden op hl. ;-)

Dank voor je reactie (en de andere reacties).

 

Ik wil het toch echt niet zelf gaan doen, dat lijkt me veel te veel gedoe. Bovendien ben ik toch al veel te druk...

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Link naar reactie

Henk, dat moet goed komen. Van te voren durf ik geen exacte tijdstippen te noemen want ik vergeet de tijd vaak als ik op de beurs spontaan allemaal mensen tegen kom, maar misschien is het een idee als alle aanwezige HL leden proberen om bijvoorbeeld tussen 14 en 15 uur bij het terras tussen de logistiek en webwinkel ontwikkeling rond te lopen/te zitten?

Link naar reactie

Ik gok het op de trein.

 

TIP: als je met de trein gaat, hier is een dagretour vanaf elk NL station maar 18 euro. Wel een beetje ingewikkeld proces; je bestelt een kaartje via hun website, krijgt dan een code in de mail en die code moet je dan weer invoeren op hun site om het kaartje te kunnen printen.

Link naar reactie
als je met de trein gaat, hier is een dagretour vanaf elk NL station maar 18 euro.

 

Leuk als je in groningen of maastricht woont maar vanaf waddinxveen betaal ik maar € 14,20 dus dat aanbod is niet echt goedkoop.

 

In mei naar de Interclean geweest in de rai en kon toen voor 7,50 euro met de NS. :) goedkoper dan parkeren bij de Rai ;D

 

probeer er morgen om 10:00 te zijn maar de NS heeft voor vandaag ook al weer de dienstregeling aangepast :-\ Denk dat ik morgenochtend als ik de gordijnen op doe pas besluit of het de auto of trein wordt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.