Webwinkel Vakdagen 2013

Aanbevolen berichten

Ja jongens, wouter was weer geweldig.

Andere HLers ontmoet. Was leuk om effe een "offline evenement" te bezoeken

Ik heb je net gemist, zag je nog voorbij schuifelen met de Tiller. Wel leuk om een aantal HL-leden even IRL te spreken. Op weg naar de uitgang ook nog even kennis gemaakt met Arnoud Engelfriet, de ICT recht goeroe (alhoewel ik StevenK op dat vakgebied natuurlijk niet voor het hoofd wil stoten)

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Inderdaad, het leek wel een offciele offline HL meeting zoveel waren er.

Zelfs eentje met een eigen stand.

 

Mijn doel is van vandaag bereikt, ik heb mijn webwinkel oplossing nog niet gezien, dus werk aan de winkel.

 

Andere leuke dingen gezien die ook handig kunnen zijn voor mijn eigen klanten.

 

Interessante dingen gedeeld met aanwezige HL'ers.

 

 

En als laatste, ook nog even een Speed up sessie gedaan met een niet HL'er, ik was toch al in Utrecht.

 

Link naar reactie
Als je met de auto gaat hou hier rekening mee.. Half Utrecht staat vast

 

Inderdaad, vanwege die spoorbrug bij Gouda toch maar in de auto gestapt. En bij Utrecht richting jaarbeurs stond het aardig vast. Gelukkig net op tijd rechtsaf transferium westraven kunnen bereiken. IDEAAL parkeren en sneltram voor maar € 4,50 per dag. (op dat kaartje kan je ook nog met 5 man in de tram :)) In notime zit je in het centrum.

 

30 januari weer naar Utrecht. Doe ik gewoon weer op dezelfde manier. Jammer voor de NS ;D

 

En de beurs zelf was heel erg leuk en informatief. Had vooraf mijn huiswerk gedaan, een lijstje gemaakt en met de geselecteerde bedrijven goede gesprekken gevoerd. In een dag veel wijzer geworden ;)

 

Als afsluiting nog even gezellig gepraat met de aanwezige HLers. :)

Link naar reactie

Ik vond het heel leuk! De zaal zat compleet vol en de reacties waren heel positief. Ook dr grote HL meeting was gezellig. Morgen ben ik er met WebwinkelFM :)

 

Kunnen we morgen live mee luisteren met het WWV13 verslag? Dat je daar met zo'n grote anntenne rond loopt :) Of ben je nog niet zo ver.

Link naar reactie

Kunnen we morgen live mee luisteren met het WWV13 verslag? Dat je daar met zo'n grote anntenne rond loopt :) Of ben je nog niet zo ver.

Nee dat helaas niet. Ik heb een recorder met SD kaarten waarmee ik de interviews opneem. Dan in de studio jingles er op plakken en dan zet ik ze online.

Link naar reactie

Als je met de auto gaat hou hier rekening mee.. Half Utrecht staat vast

 

Inderdaad, vanwege die spoorbrug bij Gouda toch maar in de auto gestapt. En bij Utrecht richting jaarbeurs stond het aardig vast. Gelukkig net op tijd rechtsaf transferium westraven kunnen bereiken. IDEAAL parkeren en sneltram voor maar € 4,50 per dag. (op dat kaartje kan je ook nog met 5 man in de tram :)) In notime zit je in het centrum.

 

Dat meen je niet! Je bent een kleine 200 meter langs mij gelopen op weg naar de tram..

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 246 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.