"verdwenen" berichten in het pannenkoekentopic

Aanbevolen berichten

ik mis een reactie van mij...

Hij is weg, maar ik mis 'm niet eerlijk gezegd ::) ;)

 

FF serieus: topics worden al enige tijd actief opgeschoond van off topic en/of overbodige reacties

W-Media heeft wat redundante berichten gepost over de prijsstelling; die zijn verwijderd. Jouw reactie "lezen" was een reactie op een van die inmiddels verwijderde berichten, en is daarom ook verwijderd.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

dan kan je mij mailen! En nog... gaat niet alleen over prijsstelling! Was een wezenlijke discussie over wat een klant wel/niet wil kopen in vergelijking met het buitenland.

 

Mag toch zeker als TS al begint over starbucks en MCdonald's ?? later Subways

 

Dus... faute keuze en smakeloos om dit niet te melden!

 

Ik denk dat ik de afgelopen jaren hier genoeg input heb gegeven en als dit de nieuwe trend is....

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

BTW... als je dan schoonmaakt doe het dan proper:

 

Dat het in Engeland aanslaat wil niet zeggen dat dat hier zo is he en als de Subway al leeg is (aardig aan de prijs) dan zal TS sowieso minder moeten vragen voor zijn pannenkoekjes denk ik. Ik zal zelf bijvoorbeeld geen €5,- betalen voor een snelle hap, denk eerder aan €2,-

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
BTW... als je dan schoonmaakt doe het dan proper:

Zucht Iwan. Slecht geslapen of iets verkeerds gegeten of zo?

 

Ik heb deze inhoudelijke reactie van W-Media's uiteraard niet verwijderd, die staat er ook nog gewoon - inclusief jouw citaat daarvan met jouw inhoudelijke reactie.

 

Alleen zijn 2e post die exact het zelfde inhield (een redundante, overbodige post dus) en jouw citaat daarvan met de opmerking "lezen" is verwijderd. Is dat nu ECHT zo erg dat je gelijk hevig verongelijkt moet doen ??? ??? ???

 

En nee, ik ga niet iedereen informeren waarvan off topic of inhoudelijk niets toevoegende posts worden verwijderd. Dat is ook echt buitensporig en teveel gevraagd van hardwerkende vrijwilligers!

 

Ik denk dat ik de afgelopen jaren hier genoeg input heb gegeven en als dit de nieuwe trend is....

Daar wil ik niet eens op reageren. Als dit inderdaad de nieuwe trend is, stank voor dank voor de mods, dan hebben we een probleem inderdaad. We zijn bezig met grote schoonmaak, dit forum naar een professioneler niveau brengen. Dat betekent onder andere alle off topic geneuzel naar de stamtafel, niet zichtbaar meer voor niet-ingelogde leden en geneuzel en gekissebis tussen leden onderling hoort daar ook thuis - zoals ook dit topic (stamtafel, off topic)

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

zeker niet slecht geslapen!

Ik mag zeggen, het tegendeel is waar.

 

Maar als HL (weer) inhoudelijke reacties weg gaat halen naar smaak van hard werkende mods dan "pass" ik inderdaad.

Hoe goed dit ook van de Mods bedoeld is...is dit niet mijn smaak.

 

Nogmaals, het ging om inhoudelijk reageren... En misschien iets korter en botter dan ik al kan zijn... maar dat is datnook een reactie geweest op niet onderbouwde argumentatie. Niet alleen zonder onderbouwing maar (dus ook) volledig onjuiste informatie ('klets-pannekoek"). Daarboven reactie-op-reactie zonder te lezen.

 

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Maar als HL (weer) inhoudelijke reacties weg gaat halen naar smaak van hard werkende mods dan "pass" ik inderdaad.

Hoe goed dit ook van de Mods bedoeld is...is dit niet mijn smaak.

Waarvan akte.

 

Als iemand - laten we het daar dan over eens zijn - onjuiste informatie en reactie op reactie zonder te lezen plaatst, en het ook nog herhalingen van eerdere reacties blijken te zijn, schoon ik het topic op, en ja dan pak ik ook eventuele niet-inhoudelijke reacties van andere reageerders mee. Kennelijk vind jij de reactie "lezen" een inhoudelijke reactie, ik niet.

Los daarvan, als ik het bericht als enige had laten staan, had het als een tang op een varken geslagen. Wat dat betreft heb ik meer begrip voor je kennelijke irritatie over het niet geïnformeerd zijn, dan voor je kritiek op het verwijderen van de vermeend inhoudelijke reactie

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Beide standpunten zijn te begrijpen.

 

Het is respectloos om zonder een berichtje naar de gebruiker berichten te verwijderen (waar hij immers moeite in heeft gestoken), maar om elke keer een bericht te sturen - met de daar op volgende pm uitwisseling - kan ook teveel tijd kosten.

 

De oplossing die nu gekozen is, heeft de gevoelens van de poster blijkbaar te weinig in ogenschouw genomen. Er zijn vast oplossingen te bedenken die dat meer doen en niet veel meer tijd kosten.

 

 

Link naar reactie
Het is respectloos om zonder een berichtje naar de gebruiker berichten te verwijderen

Nee dat is het niet. Het is de niet- inhoudelijke post die respectloos is. Het verwijderen daarvan is wat mij betreft een vorm van respect! We praten hier niet over een inhoudelijke post, we praten over een soort standje van 5 letters dat sowieso ieder nut verloren had nadat het topic was opgeschoond

 

waar hij immers moeite in heeft gestoken

Dit is een discussie die gaat over het weghalen van een post die uit niets anders bestond dan het citeren van de vorige reactie met als enige toevoeging de tekst "lezen".

 

De oplossing die nu gekozen is, heeft de gevoelens van de poster blijkbaar te weinig in ogenschouw genomen. Er zijn vast oplossingen te bedenken die dat meer doen en niet veel meer tijd kosten.

Wat mij betreft volstaan de huidige oplossingen prima. Er wordt erg veel via PM met leden overlegd over opschonen, verplaatsen, splitsen en samenvoegen topics, er worden verwijzingen achtergelaten, er is een aparte stamtafel ingericht, maar het individueel informeren van leden over opschonen van niet inhoudelijke reacties gaat te ver en is respectloos.

Zou het een ook maar in de verse verte een zweem van een inhoudelijke post geweest zijn dan had ik Iwan volkomen gelijk gegeven en had ik de mod in kwestie sterk aangeraden dat voortaan een stuk slimmer aan te pakken , oa. door duidelijke toelichting over het waarom en hoe.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Nee dat is het niet. Het is de niet- inhoudelijke post die respectloos is. Het verwijderen daarvan is wat mij betreft een vorm van respect!

 

Jij zegt het beter. Laten we zeggen dat het netter is, maar nu te veel tijd kost en naar inzicht van veel gebruikers en moderators overbodig is, om de poster bij de verwijdering van de post hier van op de hoogte te stellen.

 

Maar het blijft netter.

 

Nee

 

Dat kun je niet stellen. Het is niet alsof dat een natuurkundig principe zou schenden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 235 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.