Uit de as herrezen? Ding mee naar de Feniks Award

Aanbevolen berichten

 

 

En wat mij nu mateloos interesseert is waarom sindsdien niets meer van de Feniks Award is vernomen. Als ik er op google vind ik genoeg aankondigingen dat in april de Feniks award zou worden uitgereikt, maar een en ander lijkt toch als een soort nachtkaars te zijn uitgegaan. Of ben ik abuis, en heb ik iets gemist?

 

En als het inderdaad niks geworden is, hoe kan een minister dan groots iets aankondigen en vervolgens niks meer doen? Ik zou me wel kunnen voorstellen dat er geen kandidaten zijn gevonden. Je wilt met zoiets tenslotte niet in de publiciteit komen.

 

 

Link naar reactie

Ik hoorde via via dat de men (geen idee wie 'men' zijn overigens) vond dat er onder de aanmeldingen niet voldoende Feniksen waren. Geen idee welke definitie hierbij werd gehanteerd.

 

Het is dus inderdaad min of meer als een nachtkaars uitgegaan want er is bij mijn weten niet over het afblazen van editie 2013 gecommuniceerd.

Link naar reactie

Mischien kan de campagne dienstbaar gemaakt worden aan de beweging. En niet andersom. ;)

 

Er zit immers een prachtige intentie in Feniks. Al die milestones zijn een manier om vaart te maken, maar ze worden een struikelblok als de discussie meer gaat over gemiste doelen dan het eigenlijke probleem.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.