• 0

Waar kan ik pebblestones (grote kiezels) laten graveren/frezen?

Hallo,

 

Voor de ontwikkeling van educatief spelmateriaal ben ik al geruime tijd op zoek naar een bedrijf (bij voorkeur in Noord-Brabant) dat voor mij pebblestones van eigen afbeeldingen en teksten kan voorzien middels bijv. graveren of frezen. Omdat de gravure wat dieper moet zijn en ingekleurd moet worden is lasergraveren hiervoor minder geschikt. Omdat het om redelijk grote aantallen gaat is ook handmatig graveren geen optie.

 

In de bijlage vind je een voorbeeld van het gewenste resultaat.

 

Wie weet welk bedrijf dergelijke opdrachten tegen een redelijke prijs kan uitvoeren? Ik heb al wel een aantal ondernemers gevonden die ook dergelijke producten in hun assortiment hebben en als tussenpersoon willen optreden, maar dit drijft de prijs uiteraard enorm op. Ik wil de order direct bij de uitvoerende organisatie zelf plaatsen. In verband met voorraadbeheer en nabestellingen wil ik liever geen orders plaatsen in landen als China, Indonesie e.d.

 

Wie weet waar ik terecht kan?

stones.thumb.jpg.d92f229df260f6b1aee3eb6c23a85b20.jpg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

P.J.,

Het graveren van stenen is inderdaad iets dat veel in Aziatische landen gebeurt. Dergelijke gegraveerde stenen werden echter overal in de wereld, dus ook in Nederland, al volop verkocht als bijv. wensstenen met een spirituele woorden of teksten. Ik denk dat het probleem met authenticiteit dat je noemt dus wel mee zal vallen. Het gaat mij ook om het materiaal en de mogelijkheden en uitstraling daarvan en niet om het kopieeren van tradities o.i.d.

 

Rooterdammertjuh,

Bedankt voor de tip. Ik verwacht echter dat sociale werkplaatsen vooral met handmatig werk bezig zijn en ik wil de stenen, gezien de ordergroottes en de nauwkeurigheid, juist machinaal laten bewerken. Ik ben dus echt op zoek naar namen van bedrijven die dergelijke orders machinaal kunnen verwerken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 256 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.