• 0

japonnen laten maken

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ga je dat combineren met je mobiele mondhygiene-plan? Topic

Klinkt alsof je zomaar twee ideeën lanceert zonder er zelf eerst heel serieus mee bezig bent geweest.

Als dit niet zo is zou het goed zijn om ook te delen wat je zelf hebt ontdekt / wat je plannen precies zijn etc.

De omgeving van de mens is de medemens.

 

(J. Deelder)

Link naar reactie
  • 0

Dank voor de snelle reacties. Ja ik heb wel over mijn beide ideeën nagedacht. Een dik jaar geleden was ik al met de japonnen bezig. Ik heb met veel moeite een klein naaiatelier in Istanbul gevonden maar helaas klikte het niet tussen mij en de eigenaresse, zij wou namelijk alles bepalen, daarbij sprak zij geen Engels en ik geen Turks.

Ik ben ook verschillende keer naar de KvK geweest en ik heb daar uitgebreid over mijn plannen gesproken.

 

Ik heb tevens over mijn andere idee met de KvK gesproken en ik heb er een afspraak over gemaakt. Ik heb al een eigen praktijk en omdat ik niet altijd tussen vier muren wil werken, overweeg ik mobiel te gaan werken.

 

Ik deel mijn plannen met Higherlever en wil graag tips van ondernemers ontvangen.

 

Groeten

Roos

Link naar reactie
  • 0

Dank voor de snelle reacties. Ja ik heb wel over mijn beide ideeën nagedacht. Een dik jaar geleden was ik al met de japonnen bezig. Ik heb met veel moeite een klein naaiatelier in Istanbul gevonden maar helaas klikte het niet tussen mij en de eigenaresse, zij wou namelijk alles bepalen, daarbij sprak zij geen Engels en ik geen Turks.

Ik ben ook verschillende keer naar de KvK geweest en ik heb daar uitgebreid over mijn plannen gesproken.

 

Ik heb tevens over mijn andere idee met de KvK gesproken en ik heb er een afspraak over gemaakt. Ik heb al een eigen praktijk en omdat ik niet altijd tussen vier muren wil werken, overweeg ik mobiel te gaan werken.

 

Ik deel mijn plannen met Higherlever en wil graag tips van ondernemers ontvangen.

 

Groeten

Roos

 

Neem aan dat je niet beide ideeen wilt gaan uitvoeren. Focus je op 1 idee,laat merken dat je serieus bent hier en je zal een stroom aan info en hulp gaan krijgen. Maar zomaar wat ideeen spuien heeft geen zin...

Link naar reactie
  • 0

Beste Roos,

 

Je geeft aan de japonnen via een site te willen gaan verkopen. Wellicht dat je wat hebt aan de informatie in ons Stappenplan webwinkel starten, maar misschien was je deze al in andere draadjes tegengekomen.

 

Groet, Nynke

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 279 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.