Ik zit even met het volgende. Ik kreeg eind vorige week een bulk bestelling theebloemen binnen. Het betrof een herhaalorder van mijn vorige bestelling. Tot mijn grote verbazing bleken alle theebloemen voorzien te zijn van een fruitsmaak i.p.v. jasmijn. Ik heb dit gemeld bij mijn Chinese leverancier en hij vraagt me een voorstel te doen.
Uiteraard wil ik niet voor de kosten opdraaien, maar ook de band met mijn leverancier wil ik graag goedhouden. Wat adviseren jullie?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
profilepicture
profilepicture
Beste HL`ers,
Ik zit even met het volgende. Ik kreeg eind vorige week een bulk bestelling theebloemen binnen. Het betrof een herhaalorder van mijn vorige bestelling. Tot mijn grote verbazing bleken alle theebloemen voorzien te zijn van een fruitsmaak i.p.v. jasmijn. Ik heb dit gemeld bij mijn Chinese leverancier en hij vraagt me een voorstel te doen.
Uiteraard wil ik niet voor de kosten opdraaien, maar ook de band met mijn leverancier wil ik graag goedhouden. Wat adviseren jullie?
gr Jeroen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39549-verkeerde-levering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag