Journalistiek blog over netwerken

Aanbevolen berichten

Dag ondernemers,

 

Allereerst een korte introductie: mijn naam is Oifik, ik ben een aspirant-journalist en ben op dit moment, in opdracht van de School voor Journalistiek, bezig met het onderhouden van een journalistieke blog over hoe startende ondernemers zich van hun beste kant kunnen laten zien op netwerkbijeenkomsten. Netwerken is immers een heilig goed in de wereld van de ondernemer.

 

Ik heb zelf een hele tijd als ondernemer gewerkt en heb onder meer een verkooppunt voor relatiegeschenken onderhoud in Zoetermeer. Inmiddels bewandel ik het journalistieke pad, maar heb ik nog steeds de ambitie om te ondernemen. Met deze blog wil ik starters - vanuit de perspectieven van deskundigen - laten zien hoe ze zich van hun beste kant kunnen laten zien.

 

Ik dacht: weet je wat? Misschien vinden jullie dit ook wel leuk. Het is zeker jullie tijd en moeite waard. Feedback is altijd welkom, dus laat vooral een comment achter op mijn artikelen.

 

Ik post drie keer per week! Wat vinden jullie van dit idee?

 

Met vriendelijke groeten,

 

Oifik

 

mod edit; url's verwijderd

Link naar reactie

in opdracht van de School voor Journalistiek, bezig met het onderhouden van een journalistieke blog

 

beste Oifik

 

HL leent zich niet voor studiewerkstukken en die focus bewaken we streng zoals je ziet.

Daarbij zijn verwijzingen naar de eigen site ook niet aan de orde, zodat ik het topic sluit. Zie de huisregels.

 

Succes met je blog en studie.

 

groet

Joost

 

HL admin

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 123 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.