• 0

Kledingleveranciers benaderen

Beste Higherlevel'rs,

 

Misschien herken je het wel? Het begint met plannen, je zet de grote lijnen uit, je bent ambitieus...maar...hoe benader je nou eigenlijk de leveranciers en zorg je ervoor dat ze met jou in zee willen. ::)

 

Zelf denk ik dat wij een erg interessant concept hebben om kleding aan de man te brengen alleen hoe breng je dit over aan potentiële leveranciers? We willen hierin namelijk niet al te veel prijs geven omdat inschrijving bij KvK etc.. nog moet gebeuren, maar willen wel weten of het realiseerbaar is.

 

Is hier toevalling iemand die ervaring heeft in het opzetten van een levercontact met bekende kledingmerken, en ons van advies wil voorzien? Het gaat hier vooral om niet-nederlandse kledingmerken die via tussenschakels in europa aan retailers worden verkocht (zoals wij).

 

Omdat wij onervaren zijn op dit gebied hoor ik graag van jullie hoe dit het beste kan worden aangepakt. Zelf zat ik te denken aan het opstellen van een brochure waarin je een impressie van je bedrijf voorlegt...

 

Is een inschrijving bij KvK noodzakelijk om serieus genomen te worden...

 

Alvast bedankt,

MVG

Jan-Willem

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wellicht heb je aan onderstaande informatie iets.

Surf eens langs de site van Textilia , het vakblad voor de modebranche.

Op deze site vindt je onder andere links naar toekomstige beurzen, collecties en andere links naar dit vakgebied die wellicht van pas kunnen komen.

 

Om professioneler en dus ook serieuzer over te komen is een inschrijving bij de KvK zeker geen luxe.

Link naar reactie
  • 0

Je kunt ook eens kijken op het forum van FashionUnited, misschien dat het wat oplevert. http://www.fashionunited.nl/wwwboard/wwwboard.html Mijn ervaring is dat er meer gespamd wordt dan dat er bruikbare informatie naar boven komt, maar goed... niet geschoten is altijd mis.

 

Ik ben een tijdje terug begonnen met orienteren op de kledingmarkt, dus heb het één en ander aan links verzameld. Maar ik begrijp niet precies wat je zoekt.

 

Succes!

 

MvG,

 

 

Tasneem

Link naar reactie
  • 0

Hoi Jan-Willem,

 

Je zal wel een prachtidee hebben, want je wilt er niet veel over kwijt he...

 

Het is vooral belangrijk om je goed te orienteren op de textielbranche. Zorg dat je te weten komt wat iets kost d.m.v. offertes opvragen e.d.

 

Daarnaast moet je voor jezelf een plan van aanpak maken. Dit kan al heel eenvoudig door gewoon op te sommen wat je denkt dat er moet gebeuren en in welke volgorde.

 

[EDIT door moderator: Graag niet telkens je eigen website spammen.]

 

SUCCES

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 121 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.