• 0

Iemand ervaring met Investeringsplein

Beste leden,

 

Momenteel ben ik bezig met de voorbereidingen voor de introductie / lancering van een jong Noors horlogemerk van Zwitserse makelij. De site is gereed, het contract ligt klaar om te tekenen en het vertrouwen is naar elkaar uitgesproken.

 

Nu heb ik imiddels het forum doorzocht maar kan niet vinden wat ik zoek: Ervaringen met Investeringsplen.nl.

 

Ik heb, om één en ander te kunnen realiseren, een laatste financieel zetje nodig van € 5000,= en heb hiervoor gekeken naar de diverse sites die vraag en aanbod van investeringen bij elkaar brengen. Nu valt mijn oog op eerder genoemde partij maar kan eigenlijk geen recensies vinden over deze partij.

 

Zijn er mensen die ervaringen hebben of kennen van deze partij? Het gaat me met name om de "kans van slagen".

Tip over andere partijen en / of mogelijkheden zijn ook meer dan welkom!

 

Met groet,

 

Edwin

Met vriendelijke groet,

 

Edwin Bril

Anjor Retail

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Joost,

 

Deze had ik idd ook al gezien. Haal er echter (te) weinig reviews uit.

 

Wellicht moet ik de vraag stellen of het uberhaubt verstandig is om middels dergelijke sites op zoek te gaan naar een investeerder. Indien nee; welke weg zou dan raadzaam zijn??

Met vriendelijke groet,

 

Edwin Bril

Anjor Retail

Link naar reactie
  • 0

Voor €5000 vindt je geen professionele investeerder, voor dat soort bedragen zijn er andere opties zoals het bekende friends family and fools netwerk.

 

Er is op dit forum heel erg veel geschreven in zowel discussie topics als in de columns.

Lees je eerst eens in zou ik zeggen.

 

Op deze site vind je trouwens ook diverse topics van concullega's.

 

De zoekfunctie is your friend.

Link naar reactie
  • 0

Voor €5000 vindt je geen professionele investeerder, voor dat soort bedragen zijn er andere opties zoals het bekende friends family and fools netwerk.

 

Er is op dit forum heel erg veel geschreven in zowel discussie topics als in de columns.

Lees je eerst eens in zou ik zeggen.

 

Op deze site vind je trouwens ook diverse topics van concullega's.

 

De zoekfunctie is your friend.

 

Beste Nico,

 

Een beetje denigrerend vindt ik je opmerking wel; "family and fools". Daarbij komt dat het geen antwoord op mijn vraag is.

Als ik met je eigen woorden mag reageren : "Lees eerst de vraag eens zou ik zeggen"

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Edwin Bril

Anjor Retail

Link naar reactie
  • 0

Hallo Edwin

 

 

Zie hier de uitleg over friend family and fools

 

Over investeringsplein of welke investeerders matchtool dan ook, investeerders (ik bedoel de professionele) die komen bij wijze van spreken hun bed niet uit voor € 5000,-. Dat weet ik omdat ik met regelmaat met investeerders spreek.

 

Voor bedragen van zo'n € 5000,- moet je het zoeken bij vrienden, familie of in een kleine lening bij de bank, bijvoorbeeld bij Qcedits.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo Nico,

 

Mijn excuus; zo had ik het nog niet gezien.

 

Wat betreft QCredits; mooi alternatief, maar ik wil eerst kijken of ik een persoon kan vinden met bij voorkeur een passie voor horloges. Ik denk dat ik, al is het voor een profesionele investeerder een relatief klein bedrag,meer heb aan een investeerder die naast zijn/haar financiele inbreng ook kennis kan delen om zo de lancering tot een succes te brengen.

 

Mocht je binnenkort nog iemand sreken..... ;)

Met vriendelijke groet,

 

Edwin Bril

Anjor Retail

Link naar reactie
  • 0

Hoi Anjor,

 

Een erg foute opmerking, die laatste van je. Een opmerking in de trant "als je nog een iemand tegenkomt" wekt alleen maar wrevel op, bij mij maar ook bij jouw potentiële partners. Indien zo iemand zou meelezen op ons prachtige forum denk die direct: dat is een luie ondernemer. Hij kan beter in fysieke leven gaan netwerken dan op het web te zoeken naar business angels (maar eerder business duivels krijgt).

 

Er is niemand anders dan jij en jij alleen die een partner kan vinden. Lees eens mijn artikel over de "seedfase: zoeken naar geld".

 

Succes,

 

Ties

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Ties,

 

Mijn excuus als het zo overkomt. Dit is zo niet bedoeld. Natuurlijk is alle hulp welkom maar het is niet mijn intentie om op deze manier een partner te vinden laat staan lui over te komen; verre van dat zelfs.

 

Aan de andere kant heb ik wel altijd geleerd dat als ik een tip krijg deze door te spelen bij mogelijke belanghebbenden waardoor de opmering van "had dat maar gezegt" wordt voorkomen.

 

Zal je artikel nog een keer lezen.

 

Met groet,

 

Edwin

Met vriendelijke groet,

 

Edwin Bril

Anjor Retail

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 155 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.