• 0

Feedback nieuwe webshop Mannen in Stijl

Omschrijving van je concept:

Ik ben nieuw op dit forum en zag direct de kennis en expertise die aanwezig is. Ik post nu mijn grote trots, maar besef me terdege dat ik hier niet alleen informatie kom halen, maar zeker zelf ook feedback ga geven op andere concepten. Alleen brand ik van nieuwsgierigheid over wat jullie van Mannen in Stijl vinden.

 

Mannen in Stijl heeft exclusieve Italiaanse sokken, stropdassen en riemen in het assortiment. Doelgroep zijn mannen tussen de 20-60 jaar.

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Leverancier zoektocht Italie

Inkoop in Italie gedaan

KVK inschrijving

Financieel plan gekoppeld aan verkoopplan met doelstellingen

Afgelopen maanden aan webshop gewerkt

 

webshop is nu sinds 28 november online, 804 bezoekers, 551 unieke bezoekers.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Mijn doel is om mannenlijk Nederland er stijlvol bij te laten lopen. Daarnaast probeer ik met typisch Italiaanse producten de Nederlandse markt te veroveren.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

De combinaties zijn in die zin uniek dat het afwijkt van de standaard, namelijk dat mensen de riem met de schoenen combineren. Het kan ook anders, namelijk dezelfde kleur stropdas en riem. Of de sokken gecombineerd met een zelfde kleur riem of stropdas. Ik krijg hier regelmatig complimenten over. Het zijn details, maar het valt mensen op. Vermoedelijk omdat het anders is dan de standaard.

 

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop feedback te krijgen over de opbouw van de site, de algemene indruk waneer je door de productpagina's surft. Mijn ultieme doel is om een hogere conversie te bereiken uiteraard. Ik sta als ondernemer nog in de kinderschoenen, maar krijg op dit moment veel complimenten dat het er strak uitziet. Ik zou graag van de ervaringsdeskundigen hier horen of dat echt zo is. Zijn er zaken die jullie missen waardoor je uiteindelijk niet over zou gaan tot bestellen?

 

Subdoelen zijn google-vindbaarheid vergroten, maar daar zijn we op dit moment al hard mee bezig en dat heeft tijd nodig. Tips hierover zijn uiteraard altijd welkom.

 

Bedankt alvast!

Carlo

 

 

Mannen in Stijl | exclusieve herensokken, stropdassen en riemen (www.manneninstijl.nl)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Op zich best een mooie site. Een paar opmerkingen na een eerste blik:

 

- het eerste plaatje van je banner spreekt mij niet aan, net of de verhoudingen niet kloppen (kan aan mijn smaak liggen)

 

- waarom een deel van de woorden "Italië" en "kleurrijke" rood zijn ontgaat mij

 

- ik zou bij het woord "combinatie" duidelijker maken dat dit een link is; ook is deze link blauw, terwijl de link "Alles selecteren" (bij bijpassende producten) dan weer zwart is

 

- de onderschriften onder de producten komen op mij rommelig over; ik snap ook niet waarom achter de kleur in het Nederlands deze nog eens in het Italiaans herhaald moet worden (voegt voor mij niets toe)

 

- als ik bij een product op "meer info" klik, krijg ik nauwelijks meer info (alleen de voorraadstatus)

 

- bij de aanbiedingsriemen vind ik het onlogisch dat ik wel de maat kan selecteren, maar je apart een mail moet sturen voor de gewenste kleur

 

- bij het schatten van de verzendkosten is "Postcode" een verplicht veld, maar er staat geen "*" achter (waarom trouwens verplicht, in Nederland zijn de verzendkosten toch altijd hetzelfde?)

 

- als ik drie producten los koop, betaal ik geen verzendkosten, maar als ik een "set" van drie producten koop wel, dat snap ik niet

 

- bovendien reken je bij een set van 91 euro 2,50 verzendkosten, terwijl verzending boven 35 euro gratis zou zijn

 

- je linkje naar de algemene voorwaarden in je bestelproces toont (nog) een leeg scherm met "hier komen de algemene voorwaarden in" (met in dit zinnetje overigens de enige taalfout die ik zo snel heb kunnen ontdekken) en Engelse teksten voor acceptatie van die voorwaarden

 

- in de uitleg van je bestelproces noem je de button "voeg toe aan winkelwagen", maar die heet "In winkelwagen"

 

- wat je vindbaarheid betreft kun je in elk geval de

tag van de verschillende pagina's beter gebruiken

 

 

Ik zie dat het meer dan "een paar" opmerkingen zijn geworden, maar ach, het is Kerst ...

Link naar reactie
  • 0

Hallo John,

Dat is de kerstgedachte, gewoon op 1e kerstdag andere mensen helpen met een scherpe blik. Dank daarvoor! Hieronder antwoord ik op je terugkoppelingen, als het goed is in cursief:

 

Op zich best een mooie site. Een paar opmerkingen na een eerste blik:

 

- het eerste plaatje van je banner spreekt mij niet aan, net of de verhoudingen niet kloppen (kan aan mijn smaak liggen)

* Dat is misschien een kwestie van smaak, maar ik wil daar straks sowieso wat meer afwisselen met foto's van mensen die mijn producten dragen om de boel wat levendiger te maken. Bedankt voor de tip, deze had ik nog niet eerder gehoord

 

- waarom een deel van de woorden "Italië" en "kleurrijke" rood zijn ontgaat mij

*De eerste letters zijn groen, midden zwart, laatste letters rood. DIt moet de Italiaanse vlag weergeven :-). Vind het zelf een leuk detail omdat de kaartjes die ik bij elke bestelling meestuur hetzelfde hebben. Heb nu alles wat dikker bedrukt, misschien dat het zo duidelijker is?

 

- ik zou bij het woord "combinatie" duidelijker maken dat dit een link is; ook is deze link blauw, terwijl de link "Alles selecteren" (bij bijpassende producten) dan weer zwart is

* Wordt aan gewerkt.

 

- de onderschriften onder de producten komen op mij rommelig over; ik snap ook niet waarom achter de kleur in het Nederlands deze nog eens in het Italiaans herhaald moet worden (voegt voor mij niets toe)

*Duidelijk, ik ben hier zelf ook nog niet helemaal tevreden over. Het is een middenweg tussen een pakkende naam kiezen en optimaal door google gevonden te worden. Ben zelf nog aan het aftasten wat nu het beste is. Maar het heeft zeker mijn aandacht.

 

- als ik bij een product op "meer info" klik, krijg ik nauwelijks meer info (alleen de voorraadstatus)

*Dit punt begrijp ik niet goed, is dit wanneer je in een product zit? Want zie nergens de button 'meer info'.

 

- bij de aanbiedingsriemen vind ik het onlogisch dat ik wel de maat kan selecteren, maar je apart een mail moet sturen voor de gewenste kleur

* Bedankt voor de tip. Ga hier nog goed over nadenken, dit is namelijk een beperkte productoplage die ik niet definitief in het assortiment ga voeren.

 

- bij het schatten van de verzendkosten is "Postcode" een verplicht veld, maar er staat geen "*" achter (waarom trouwens verplicht, in Nederland zijn de verzendkosten toch altijd hetzelfde?)

*Goed punt, misschien haal ik deze optie er wel helemaal uit. Als men een bestelling doet zien ze snel genoeg de verzendkosten in de one page checkout. En de USP bij 2 producten gratis verzending zou duidelijk genoeg moeten zijn.

 

- als ik drie producten los koop, betaal ik geen verzendkosten, maar als ik een "set" van drie producten koop wel, dat snap ik niet

*Erg vervelend dit, ik heb het hier al meerdere malen met mijn webdesigner over gehad want het probleem is bekend. Het schijnt erg lastig te zijn om in te stellen dat 2 producten altijd gratis verzenden zijn en boven de 35,- ook. Bedankt voor je tip, want dacht dat het nu geregeld was. Bij voorkeur heb ik dat het systeem herkent dat een set ook 3 producten bevat en een 3-pack ook. Maar goed, het is nu eenmaal 1 product in het systeem. Wil dit wel snel rond hebben, want niets is zo vervelend dat je toch nog verzendkosten moet betalen als wordt aangegeven dat het niet zo is.

 

- bovendien reken je bij een set van 91 euro 2,50 verzendkosten, terwijl verzending boven 35 euro gratis zou zijn

*zie hierboven :-)

 

- je linkje naar de algemene voorwaarden in je bestelproces toont (nog) een leeg scherm met "hier komen de algemene voorwaarden in" (met in dit zinnetje overigens de enige taalfout die ik zo snel heb kunnen ontdekken) en Engelse teksten voor acceptatie van die voorwaarden

* Dit wist ik niet, bedankt voor je scherpte. Ga dit z.s.m. aanpassen.

 

- in de uitleg van je bestelproces noem je de button "voeg toe aan winkelwagen", maar die heet "In winkelwagen"

*aangepast, een detail, maar vind dit zelf ook erg belangrijk.

 

- wat je vindbaarheid betreft kun je in elk geval de

tag van de verschillende pagina's beter gebruiken

*kun je hier iets duidelijker over zijn, bedoel je dat wanneer je in 'sokken' zit de title tag nog meer op sokken gericht moet zijn? Ik heb dat nu al per categorie bewust op de categorie gericht, maar dit kan beter volgens jou? Ben benieuwd hoe ik dat zou kunnen doen, want was in de veronderstelling dat ik het nu goed op orde had.

 

Ik zie dat het meer dan "een paar" opmerkingen zijn geworden, maar ach, het is Kerst ...

*Wordt zeer gewaardeerd John, een goede kerst toegewenst!

Mannen in Stijl | exclusieve herensokken, stropdassen en riemen (www.manneninstijl.nl)

Link naar reactie
  • 0

- waarom een deel van de woorden "Italië" en "kleurrijke" rood zijn ontgaat mij

*Heb nu alles wat dikker bedrukt, misschien dat het zo duidelijker is?

Het zwart is bij mij grijs, maar als je het echt zwart maakt ligt het nog steeds dicht tegen het groen aan. Misschien een leuk detail als je het ziet/snapt, maar ik zag het niet en vond het erg rommelig (en nu eigenlijk nog steeds)

 

 

- als ik bij een product op "meer info" klik, krijg ik nauwelijks meer info (alleen de voorraadstatus)

*Dit punt begrijp ik niet goed, is dit wanneer je in een product zit? Want zie nergens de button 'meer info'.

Altijd lastig om je eigen site helemaal te kennen ... ;). Ik zie dat bijvoorbeeld in de categorie "Sokken" als ik die als "Lijst" bekijk.

 

 

- wat je vindbaarheid betreft kun je in elk geval de tag van de verschillende pagina's beter gebruiken

*kun je hier iets duidelijker over zijn, ...

Ik zou bijvoorbeeld nog eens kijken naar de

tag van je homepage. Je bedrijfsnaam is al gelijk aan je domeinnaam, dus daar word je toch wel op gevonden. En "Combinaties" en "Geschenk" zijn niet echt woorden waar op gezocht wordt, dus daar valt wellicht ook nog winst te behalen.
Link naar reactie
  • 0

Vind de website beetje weinig stijl hebben voor een site met stijl in zijn naam ( Beetje simpel ).

PS zeg even tegen je designer dat zijn website is geïnfecteerd met malware. ;)

 

@dennizvd: Ik wilde bijna zeggen bedankt voor je mening, maar aangezien dit een inhoudelijk forum is zou ik graag wat meer willen weten. Volgens mij is het niet de bedoeling alleen iets te roepen, maar ook om het te onderbouwen zodat de andere partij hier iets mee zou kunnen. Weet uiteraard niet wat jou doelstelling is, maar ik wil graag verbeteren. Met je opmerking stijlloos kan ik werkelijk helemaal niets en zelfs een beetje respectloos als je het niet aanvult. Je 2e opmerking heb ik doorgegeven aan mijn webdesginer.

 

@John: jij wel enorm bedankt. Ik heb al wat aanpassingen doorgevoerd: letters dezelfde kleur, voorwaarden ingevuld in bestelproces, verzendkosten aangepast etc.

 

Heb jij trouwens ervaring met product-url's of er '.html' achter moet staan of niet i.h.k.v. vindbaarheid? Hoop dat je weet wat ik bedoel en zoals je merkt is dit nog niet helemaal mijn terrein :-)

 

Mannen in Stijl | exclusieve herensokken, stropdassen en riemen (www.manneninstijl.nl)

Link naar reactie
  • 0

Het woordje "stijl" roept hoge verwachtingen op. Niet dat ik de website afschiet, sterker nog kan weinig verbeter punten vinden behalve het gebrek aan stijl. Wat ik bedoel met gebrek aan stijl?

 

Een basic template die je wel vaker ziet. Zoals ik al zei "stijl" roept verwachtingen, dan denk ik aan een armani en versace.

De website is erg standaard, logo, menu eronder, daaronder een groot wit content vlak. Dit roept bij mij niet echt een stijlvolle emotie op, maar meer een strakke zakelijke emotie. ( Maar het kan goed dat we allebei andere emoties verwachten bij het woordje stijl ;) )

 

Zodra ik bij een klant het woordje stijl hoor, begin ik al gelijk met een zwarte basis inplaats van wit, dit kun je ook terug zien op bijvoorbeeld de armani of versace website. En nog tal andere stijlvolle websites, nu heb ik niet gezegd dat jouw website stijlloos is.... maar dat het een gebrek aan stijl heeft door de verwachtingen die ik bij dat woord krijg.

 

Good luck! 8)

© 1987 - 2012 Internet Explorer is geen browser het is alleen om Firefox of Google Chrome te downloaden. - WebBuro NiXiO Development met style en van kwaliteit - We listen the best music for free on Whoomy.com

Link naar reactie
  • 0

@dennizvd: nu snap ik veel beter wat je bedoelt, dank je. Ik ben het roerend met je eens overigens. De stijl van een Hugo Boss site is niet te vergelijken met die van mij. Daarmee vergeleken is mijn website ook veel simpeler. En jij kijkt ook nog eens door de ogen van een webdesigner als ik het goed begrijp. Ik kan en wil me ook niet vergelijken met dit soort bedrijven, maar probeer juist op basis van de kwaliteit van de producten en hoe je deze draagt het stempel 'stijl' te hanteren.

 

Ik besef me nu overigens wel door jouw opmerking dat die term ook een bepaald verwachtingspatroon kan wekken, ook met betrekking tot een website. Die invalshoek had ik nog niet, dus bedankt daarvoor. Weet niet precies of ik daar zo snel iets mee kan, want dat vergt ook bepaalde investeringen.

Mannen in Stijl | exclusieve herensokken, stropdassen en riemen (www.manneninstijl.nl)

Link naar reactie
  • 0

Leuke website. Ziet er over het algemeen goed uit. Werkt soepel, informatie staat goed vermeld. Ook een goede focus: Stropdassen, Riemen, Sokken

 

Enkele tips:

1. Ga een paar artikelen plaatsen op je site.

2. Ik begrijp het idee achter de foto's. Maar ik zie dat het met een flitser is gedaan en niet op een heel professionele manier helaas

3. Plaats je aanbiedingen op je homepage!

4. Probeer de informatie aan de linkerkant ook te vullen met relevante informatie. Nu is het soms leeg, Of plaats daar ook content... Meestbestelde artikelen etc.

 

Verder denk ik dat je via analytics, webmaster tools, visitor tracking etc. nog wel een hogere conversie kunt behalen.

Link naar reactie
  • 0

Zet je social media knoppen bovenaan, in je header. Dit soort niche websites kunnen veel uit social media halen, maar laat mensen er niet voor in de footer moeten zoeken.

 

Ik zou een reclamezin aan je slider toevoegen. Zo'n zin als "Perfecte pasvorm sokken door gehanteerde maatvoering" zou je leuk over je sokken foto kunnen plaatsen, in plaats van in een lijstje. Misschien dat dan de geflitste foto's ook wat minder opvallen. Het schijnt een stijl te zijn, maar wel een die geen grote doelgroep aanspreekt. Ik zou dus ook overwegen om ter zijner tijd rond te kijken of je een fotograaf met een andere stijl kunt vinden.

 

De tekst op je homepage is wat saai. Daardoor heb ik niet echt neiging om verder te scrollen, naar het blok populaire producten. Geen ramp, maar wel ruimte voor verbetering. Misschien past daar een leuke aanbieding, in een tweede kolom ofzo.

 

Verder vraag ik me af of jouw 7 dagen retourrecht wel mag. Volgens mij is deze termijn 14 dagen, tenzij ik iets heb gemist.

Ik lees nu dat 14 dagen een Europese wetgeving is, excuses.

Link naar reactie
  • 0

Beste Mannen in Stijl,

 

wat maakt jullie producten en combinaties exclusief? Wat maakt jullie producten en prijsstelling interessant voor een brede doelgroep (mannen van 20 t/m 60 jaar)? Naar mijn mening verkopen jullie basis of private label artikelen tegen prijzen van merkartikelen.

 

Ik bespeur een enorm gat tussen jullie claims en wat ik op de webshop aantref. Enige beleving of sfeer ontbreekt. Hebben jullie nagedacht over de aanspreekvorm 'je' in combinatie met de doelgroep? Ik hoop werkelijk dat dit gaat werken, maar vrees voor onvoldoende vraag op dit prijsniveau.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

@Sabra: goede tip van de social media buttons. Ga ik zeker meenemen in de volgende updates. Net als de pakkende teksten op de foto's, goed idee. Retouren klopt. Ik dacht ook eerst 14 dagen, maar wettelijk is dat 7. Heb er door een juridisch adviseur naar laten kijken. Alle webshops die ik heb bekeken hebben 14 dagen, een enkeling 7. Uiteindelijk komt het niet op een dag aan, als een klant ontevreden is bij 14 dagen is er nog geen man overboord. Maar wilde het wel juridisch juist houden.

 

@Highio: goede vragen die je stelt. Dat vraagt van mezelf ook kritisch te kijken waarom dit nu zo is. Ik denk dat Mannen in Stijl exclusief is en daardoor een wat bovengemiddelde prijs kan vragen omdat:

* de producten die we verkopen van topkwalitiet zijn. Deze zijn ingekocht bij een Italiaans topmerk (Sozzi Calze) die levert aan de beste winkelketens wereldwijd. Zij maken al 100 jaar sokken en stropdassen. Het is dus een bestaand merk, zij leveren alleen aan de meer exclusieve winkels. In Nederland zijn er 6 afnemers, waaronder ik (voornamelijk de kleinere kleding/schoenenwinkels voor mannen). Deze collecties zijn dan ook niet overal te koop en daardoor al exclusief. Ik heb er wel mijn eigen label aangehangen, maar de merknaam Sozzi staat nog duidelijk op de achterkant van de labels.

* daarnaast zijn de combinaties in mijn ogen exclusief. Exclusief omdat het zeldzaam is dat mensen hun stropdas combineren met hun sokken of riem. Je ziet vaak wel de standaard combinaties met de riem en schoenen etc. Helemaal niks mis mee, draag het zelf ook regelmatig. Maar ik heb in de praktijk ondervonden dat mensen het positief verrast wanneer je eens iets nieuws probeert.

 

Ik hoop dat ik zo duidelijk heb kunnen maken waarom ik de woorden 'stijl' en 'exclusief' expliciet benoem, eigenlijk zijn dat mijn USP's door de kwaliteit van de producten en de combinaties die je nergens anders zo ziet.

 

Wel geven je kritische vragen mij het inzicht om dit wellicht duidelijker naar voren te laten komen. De reden dat ik dat vooralsnog niet gedaan heb is omdat ik niet teveel wilde focussen op de leverancier. Maar dat is misschien een verkeerde aanname, er zijn meerdere manieren om duidelijk te maken dat dit topproducten zijn.

 

Deze prijzen zijn overigens zeer geaccepteerd in de online sokkenbranche. Er zijn zelfs een aantal webwinkels die qua prijs hoger zitten. Maar begrijp heel goed dat mijn producten bovengemiddeld zijn wanneer je dat vergelijkt met de meeste winkelketens. Je kunt ze ook per 5 kopen bij een warenhuis voor 10,-. Maar dat is echt totaal andere kwaliteit. Dit is overigens een bewuste keuze. Ik wil kwaliteit leveren en zo min mogelijk ontevreden klanten.

 

De reden dat ik mijn doelgroep met 'je' aanspreek is om zo min mogelijk afstand te creëren. Dit is overigens een experiment, heb dit uit een boek over internetmarketing gehaald en sta er ook nog steeds achter. Uiteindelijk blijft ook dit per persoon verschillend naar mijn idee.

 

Heb ik nog wel een vraag aan jou: hoe kan ik enige beleving of sfeer creëren volgens jou, aangezien je aangeeft dat dit ontbreekt?

 

Bedankt voor jullie kritische blikken. Wel confronterend, maar het helpt me enorm vooruit.

Mannen in Stijl | exclusieve herensokken, stropdassen en riemen (www.manneninstijl.nl)

Link naar reactie
  • 0

Ik dacht ook eerst 14 dagen, maar wettelijk is dat 7. Heb er door een juridisch adviseur naar laten kijken. Alle webshops die ik heb bekeken hebben 14 dagen, een enkeling 7. Uiteindelijk komt het niet op een dag aan, als een klant ontevreden is bij 14 dagen is er nog geen man overboord. Maar wilde het wel juridisch juist houden.

7 werkdagen is volgens de wet het minimum, meer mag altijd en is dus niet "juridisch onjuist". Een iets ruimere periode wordt vaak als klantvriendelijk ervaren.

Link naar reactie
  • 0

Dan ga ik ook nog even wat dingen roepen :-)

 

Het eerste wat ik zie als ik de site open is een paar roze sokken, althans, dat trekt mijn aandacht. Liever zou ik de stropdassen eerst zien, omdat dat een echt "typisch" mannenproduct is.

 

Is er een reden dat het manneinstijl is ipv mannenmetstijl overigens?

 

De ondergrond van de foto's maakt het voor mij niet duidelijker. Het gebruik van modellen die je producten aan hebben zou een goede stap zijn en geeft meer houvast over hoe dingen eruit zien, gedragen worden en staan.

 

Als het merk kwalitatief veel beter is dan andere sokken, is het zaak dat je dit ook van de daken schreeuwt en kunt aangeven waar het kwaliteitsverschil in te vinden is.

 

De foto's van met name de sokken zijn wat moeilijk in te schatten. Met name de kleine plaatjes zien eruit alsof het om damessokken gaat.

 

Ik denk dat je een grote stap kunt maken als je een model kunt vinden die je stropdassen, riemen, sokken kan showen, gecombineerd met een goede strakke achtergrond.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Het woord 'stijl' komt niet direct bij me op als ik de website open. Waar ik moeite mee heb dat zijn de kleuren van de artikelen, zoals ze getoond worden (range sokken maar ook de riempjes). Kan ook met de kwaliteit van de foto te maken hebben maar ik zou deze plaatjes kwa kleur en uitstraling eerder verwachten bij een site die gericht is op kinderen. Zegt overigens misschien meer over mijn gevoel voor mannenmode hoor ;) . Wat mij betreft:

 

betere foto's

andere ondergrond voor de artikelen dan de houten planken

iets stoerdere kleuren als eerste tonen of in ieder geval andere kleurencombinaties

ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching

www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie

Link naar reactie
  • 0

Mij valt op:

 

 

De pixelatie in het plaatje ...eninstijl-logo.png in de header.

De totaal andere stijl van de "in winkelwagen" en "mijn winkelwagen" knoppen.

Het patroon in je bovenste menu vind ik wel mooi, misschien dat je zoiets ook op andere plekken kunt doen.

Zoek op marktplaats of zo een paar modellen (+fotograaf).

 

De header en footer zijn de complete breedte van de browser, in dit geval is het misschien mooier deze net zo breed als de rest te maken.

Misschien een achtergrondfoto in de je header/site zetten.

Link naar reactie
  • 0

@Astrid & @XiaoDi: bedankt voor jullie terugkoppeling, deze bevestigen eigenlijk al wat ik vaker heb terug gekregen op het forum. Het ligt hem met name aan de uitstraling door foto's, kleuren etc. Jammer dat dit de uitstraling op dit moment is, maar genoeg ruimte voor verbetering. Ik ga op zoek naar een paar stijlvolle Italianen, een goede fotograaf en aan de slag met alle tips.

 

Bedankt voor het meedenken. Voor iedereen de allerbeste wensen!

 

 

Mannen in Stijl | exclusieve herensokken, stropdassen en riemen (www.manneninstijl.nl)

Link naar reactie
  • 0

Je moet ééécht een paar modellen deze (op zich mooie) spullen laten showen. Mannen krijgen niet echt een beeld bij hoe zoiets dan oogt bij een combi of hun normale garderobe. Als je al een naam hebt als stropdassenmaker kan dit misschien wel, maar als je nog moet laten zien hoe het uitpakt bij je bestaande al dan niet stijlvolle garderobe (of juist een beetje een merkgevoel wilt geven) heb je dat wel nodig.

Er zijn best modellen te vinden die op tijd-voor-foto's basis willen werken, en fotografen idem (misschien foto's voor stijlvolle spullen? ;), dus daarvoor hoef je het niet te laten.

Dat 'over ons' is veul te langdradig. Het is ook een mooie kans om een bepaald type bezoeker vertrouwen te laten krijgen in jou, dus waarom geen foto van jou?

Van de aanbiedingen ben ik niet echt onder de indruk.

 

Wie moet er vallen voor jouw spullen? Wat is er zo mooi aan?

 

Wat me trouwens ook opvalt is mijn associatie met bepaalde types die in 'D&G' (aangeschaft op een marktje in een mediterraan land) lopen, maar die ik echt niet zo stijlvol vind ondanks hun 'merkkleding' ;)

 

Link naar reactie
  • 0

Lijkt me prima plan om de spullen op die manier te presenteren. Mag zelf graag een mooie stropdas bij een overhemd zoeken. En als het door een model geshowd word kan ik me er iets meer bij voorstellen. Zeker als je alle accesoires in 1x kan laten zien.

 

Kleding wil ik zien, voelen en passen. Daarom is kleding eigenlijk het enige wat ik niet via internet aanschaf. 1 middag shoppen vind ik effectiever dan 10x bestellen en 9x terugsturen. Merk wel dat ik steeds meer in de minderheid ben wat dat betreft :P

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 293 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.