• 0

Feedback nieuwe webshop Mannen in Stijl

Omschrijving van je concept:

Ik ben nieuw op dit forum en zag direct de kennis en expertise die aanwezig is. Ik post nu mijn grote trots, maar besef me terdege dat ik hier niet alleen informatie kom halen, maar zeker zelf ook feedback ga geven op andere concepten. Alleen brand ik van nieuwsgierigheid over wat jullie van Mannen in Stijl vinden.

 

Mannen in Stijl heeft exclusieve Italiaanse sokken, stropdassen en riemen in het assortiment. Doelgroep zijn mannen tussen de 20-60 jaar.

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Leverancier zoektocht Italie

Inkoop in Italie gedaan

KVK inschrijving

Financieel plan gekoppeld aan verkoopplan met doelstellingen

Afgelopen maanden aan webshop gewerkt

 

webshop is nu sinds 28 november online, 804 bezoekers, 551 unieke bezoekers.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Mijn doel is om mannenlijk Nederland er stijlvol bij te laten lopen. Daarnaast probeer ik met typisch Italiaanse producten de Nederlandse markt te veroveren.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

De combinaties zijn in die zin uniek dat het afwijkt van de standaard, namelijk dat mensen de riem met de schoenen combineren. Het kan ook anders, namelijk dezelfde kleur stropdas en riem. Of de sokken gecombineerd met een zelfde kleur riem of stropdas. Ik krijg hier regelmatig complimenten over. Het zijn details, maar het valt mensen op. Vermoedelijk omdat het anders is dan de standaard.

 

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop feedback te krijgen over de opbouw van de site, de algemene indruk waneer je door de productpagina's surft. Mijn ultieme doel is om een hogere conversie te bereiken uiteraard. Ik sta als ondernemer nog in de kinderschoenen, maar krijg op dit moment veel complimenten dat het er strak uitziet. Ik zou graag van de ervaringsdeskundigen hier horen of dat echt zo is. Zijn er zaken die jullie missen waardoor je uiteindelijk niet over zou gaan tot bestellen?

 

Subdoelen zijn google-vindbaarheid vergroten, maar daar zijn we op dit moment al hard mee bezig en dat heeft tijd nodig. Tips hierover zijn uiteraard altijd welkom.

 

Bedankt alvast!

Carlo

 

 

Mannen in Stijl | exclusieve herensokken, stropdassen en riemen (www.manneninstijl.nl)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 1

Goedenavond allen,

 

Enkele maanden geleden hebben jullie mij voorzien van heldere feedback met betrekking tot de sfeerbeleving op mijn website. Ik heb dit erg serieus genomen en ben er mee aan de slag gegaan. De vorderingen heb ik verwerkt in een korte blog met foto. Afgelopen vrijdag zijn de eerste opnames geweest en 6 mei staan de volgende opnames gepland met 2 andere modellen. Dit alles moet ervoor zorgen dat er evenwicht komt in enerzijds de stijlvolle sokken, dassen en riemen en anderzijds de emotie en beleving die essentieel is voor een online winkel.

 

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

 

Carlo Lanza

Mannen in Stijl | exclusieve herensokken, stropdassen en riemen (www.manneninstijl.nl)

Link naar reactie
  • 0

Mooie foto! Ik zou haar zo laten inpakken... 8)

 

Hoop dat je de fotoshoot goed gaat inzetten. Ik heb de meeste berichten hierboven gelezen en mis inderdaad inspiratie.

In mode noemen ze dat ook wel een 'lookbook'. Zo doet H&M dat: http://www.hm.com/nl/casual-classics-men

 

Heb niet veel andere suggesties.

 

[*]Ik mis je USP's op de homepage.

[*]Op voorraad filter opnemen in de categorie pagina's.

[*]Het icoontje naar artikeldetail is wat verwarrend. Het is een hyperlink icoon, maar dat is alleen voor nerds duidelijk, geloof niet voor 50-60 jarige. (sorry mannen....)

[*]Je betaalwijze iconen in de footer doen afbreuk aan het design. Zorg dat deze even in .png netjes uitgesneden worden. Die gekartelde randjes is jammer.

[*]Social integratie is wat beperkt. Zou bij een stijl/fashion merk iets meer social verwachten. Bv. producten liken/reviewen.

[*]Social iconen in footer zijn flets. Ik zou ze in grijstinten plaatsen is wat stijlvoller.

[*]Aanbiedingen pagina is erg saai. Misschien goed om een icoon over de afbeeldingen heen te zetten dat je ziet dat er een aanbieding geldt. De prijs weergave is ook niet opvallend. (dit zou ook in de normale structuur goed kunnen werken).

[*]Afvragen of het woord "Sale" niet beter staat in het menu dan 'Aanbiedingen'.

[*]Combinaties pagina is een interessant idee. Vooral voor 35+ (en voor mijzelf) kan ik me voorstellen dat je in een keer klaar wil zijn met shoppen. En advies krijgt voor combinaties. Een setje is dus handig. Misschien even nadenken hoe je dit grafisch en communicatief beter kunt uit nutten. Het is nu wat onderbelicht in mijn ogen.

[*]Geschenk is dat niet meer iets voor in je winkelmand? Tevens communiceer je hier twee dingen op de pagina. Geschenk en zakelijk.. zou dit uit elkaar trekken en twee landingspagina's van maken. Ik ben nooit naar beide dingen tegelijk opzoek.

[*]Is mijn account & inloggen niet hetzelfde?

 

Leuke spullen, leuke winkel! wordt er best hebberig van. :)

 

"Doe wat je leuk vindt, dan werk je nooit te hard".

Link naar reactie
  • 0

Hallo Roland,

Leuk dat je zo meedenkt en uitgebreid de tijd hebt genomen mij hierover te informeren.

 

De usp's staan op de homepage, onder het menu met sokken, stropdassen, riemen etc. Dit komt op iedere pagina op dezelfde plaats terug. Maar het valt jou blijkbaar niet goed genoeg op. Wellicht dat ik het straks links in het midden ergens kwijt kan, daar heb ik nog genoeg ruimte over. Het woordje Sale heb ik er overigens direct ingezet. Met je overige tips ga ik zeker wat (laten) doen, bedankt! Met name die pixels in de logo's moet gewoon 100% scherp.

 

 

Mannen in Stijl | exclusieve herensokken, stropdassen en riemen (www.manneninstijl.nl)

Link naar reactie
  • 0

Nee, de voorwaarden staan daar prima en waren we ook goed opgevallen! USP's zijn voor mij waarom ik deze sokken/stropdassen en riemen zou moeten kopen ipv andere. Is het de kwaliteit, handwerk, uniek design etc etc.

 

Het is denk ik goed om het woordje 'sale' te testen. Loopt dit nu beter dan 'aanbiedingen'.

Met google en misschien ook in het webshop systeem kun je A/B testing doen. Dus x-percentage naar 'Sale' knop laten kijken en de rest naar aanbiedingen.

"Doe wat je leuk vindt, dan werk je nooit te hard".

Link naar reactie
  • 0

Goedenavond allemaal,

 

Jullie feedback heeft me echt aan het denken gezet en ik heb er o.a. samen met mijn fotograaf hard aan gewerkt om de kwaliteit van de foto's te verhogen en daardoor ook de producten beter tot zijn recht te laten komen.

 

Wat is er gebeurd sinds de laatste keer?

* nieuwe productfoto's, heb nu bijna alles geplaatst op een enkel product na

* nieuwe foto's op de homepage. Deze komen er nog niet helemaal goed uit, maar dat komt meer door mijn smalle slides. Hier moet ik nog even goed voor zitten, maar vind dit al beter dan hoe het was. Heb overigens 2 vrouwelijke modellen gebruikt en 1 mannelijk model. Eigenlijk met als hoofddoel een verrassingseffect te creëren.

* uitbreiding assortiment in de vorm van kousen, dit is een langere variant van de sok die voornamelijk zakelijk wordt gedragen. Kreeg regelmatig de vraag waarom ik deze niet in het assortiment voerde. Bij deze dus toegevoegd!

 

Wat moet er nog gebeuren?

* Zoals een aantal al eerder ter sprake brachten:, maak de homepage levendig met aanbieding, sprekende teksten en usp's

* Hoog op mijn lijst staat om de kleuren op de website rustiger te maken qua kleuropbouw. We gaan wat testen doen met grijstinten etc.

* Daarnaast ga ik al jullie feedback nog meerdere keren teruglezen om echt nog eens goed te analyseren wat er beter moet.

 

Ik denk echter dat aan de meest in het oog springende punten hard is gewerkt. Ben dan ook erg benieuwd wat jullie reacties zijn.

 

Groet,

Carlo Lanza

Mannen in Stijl | exclusieve herensokken, stropdassen en riemen (www.manneninstijl.nl)

Link naar reactie
  • 0

Allereerst krijg ik een Magento 404 wanneer ik op de slider op de homepagine klik die verwijst naar http://www.manneninstijl.nl/herensokken-kousen-stropdassen-herenriemen .

 

Verder is de inhoud van de slides niet direct aansluitend bij je product, natuurlijk heb ik niks tegen vrouwen foto's, maar eigenlijk zou die slider direct duidelijk moeten maken wat je verkoopt en wat het voordeel daarvan is.

 

In je AV heb je het over "7 dagen bedenktijd na de bestelling.", wettelijk is het echter minimaal 7 WERKdagen na ontvangst.

 

Nog een puntje, bij 1 product reken je 2,50 verzendkosten. Deze wordt echter niet bij de totaalprijs opgeteld in de onestep checkout.

 

Voor de rest is de eerste indruk goed, maar is het een moeilijke markt. Je moet echt boven de rest uitblinken. Of je dat nu doet, dat weet ik niet direct. Denk dat het goed zou zijn om toch nog net dat stukje extra meerwaarde te vinden.

https://www.webwinkelkeur.nl : O.a. werkzaam bij WebwinkelKeur. Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen.

 

Link naar reactie
  • 0

Beste,

 

Een paar opmerkingen vanuit een andere hoek, misschien heb je hier wat aan.

 

1) De website kleuren zijn in eerste instantie te druk en wekken bij mij enige desoriëntatie op. Het kan ook zijn dat de kleuren (scheme) niet bij elkaar passen. De kleuren op zich zijn niet verkeerd in eerste instantie, maar aan de gradiënt mag wel gesleuteld worden. Een webshop moet rustig overkomen zodat de klant wat langer erop blijft tot een uiteindelijke koop en een positieve gevoel/product en ervaring aan overhoudt. Dit begint meestal bij de eerste blik.

 

De Brand/shop wil overkomen dat het een italiaanse design/stijl genre producten verkoopt, dit impliceert meteen dat dat zich ook moet vertalen in de pixels. De stijl van de website heeft iets meer van een standaard template. Stijl is vanuit mijn optiek, voor een iemand die pixel gevoelig is dat elke pixel verantwoord moet worden.

 

De Brand zichzelf is niet representing. De naam zelf doet mij denken aan de rt7 slogan (echt meer voor mannen). Denk dat als je de brandname/logo verder laat ontwikkelen met dezelfde naam natuurlijk je veel meer gaat uitblinken/status en interesse gaat opwekken.

 

2) De cursieve content onder je header bar is op de een of andere manier niet helder en zichtbaar. Dit komt enerzijds door de rode header bar die overheersend is en anderzijds de onduidelijke cursieve content.

 

3) De fonttype die jij gebruikt is denk ik calibri/arial. Dit is een te standaard fonttype als de website spreekt over mannen in stijl i.c.m. een Italiaanse kleuren boog. Probeer de fonttype Helvetica (dus geen CE) Arial en Corbel samen. Deze types hebben enige colleratie met stijl.

 

4) De banner op de homepage beweegt te snel. Mag wat langzamer (fade in/move etcetera)

 

5) De banner pics hebben geen enkele correlatie met wat je verkoopt (dus hiermee genereer je nog meer desoriëntatie).

 

6) Op de subpagina is de filter frame te breed, waardoor het lijkt alsof de pagina lichtjes schuin staat (is ook een desoriëntatie/dit geldt overigens bij een grote sice screen).

 

7) De item frames hebben een te dikke line width en een donkere grey gradiënt color. De lijn mag wat dunner en de kleur mag wat rustiger. De bedoeling is dat de product eruit schiet niet de frame. In juo geval is de frame overheersend dan het product zelf.

 

8 op de item pagina staat de prijs een beetje op een verlegen plekje (althans de hele opzetje m.b.t. prijs/aantal/in winkelwagen). Op verschillende items is de opzet niet gelijk met de rest. zoals hier bijv. http://www.manneninstijl.nl/stropdassen/rode-oranje-wollen-stropdas-sozzi-1/

 

9) De slide boven je footer geeft een afwijking in de picture/item frame wanneer dit een aanbieding betreft. Dit kan echt niet.

 

 

It's all about packaging, the website is the packaging of the product.

 

 

Ik kan zo nog zo doorgaan. Hopelijk heb je hier wat aan.

 

 

Gr,

 

L.A.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Goedenavond,

 

allereerst:

MMint, Webshopadvies.nl en L.A. dank voor jullie complimenten & adviezen.

 

Hier zitten zeker een aantal concrete punten bij die ik snel kan oppakken. Een aantal van deze punten lagen al in de planning om aan te pakken, maar bedankt voor de nieuwe inzichten ook.

 

Fijne avond!

 

Carlo

Mannen in Stijl | exclusieve herensokken, stropdassen en riemen (www.manneninstijl.nl)

Link naar reactie
  • 0

Goedenavond,

Zoals ik al aangaf ben ik druk bezig met het verder professionaliseren van de website www.manneninstijl.nl. Het eerste aandachtspunt is om de kleurstelling aan te gaan passen. Meer rust en minder ruimte voor desoriëntatie zoals L.A. al aangaf. Zelf heb ik daar wel wat ideeën over, maar hoor graag welke mening jullie als specialisten zijn toegedaan. Mijn idee is om met een stijlvoller lettertype te werken (wellicht Helvetica zoals L.A. al aangaf) en meer met grijstinten. Grijs geeft wat mij betreft zowel een rustige als stijlvolle indruk.

 

Ik hoor graag jullie mening en eventuele ideeën hierover.

Mannen in Stijl | exclusieve herensokken, stropdassen en riemen (www.manneninstijl.nl)

Link naar reactie
  • 0

Deze webshop begint er steeds beter uit te zien. Het is denk ik voor de HL-ers fijn om te zien en te lezen dat hun commentaren in overweging worden genomen en ook in de praktijk worden toegepast!

 

Om te beginnen een heel praktisch advies: Je vraagt onze hulp maar vertrouw niet blindelings op specialisten. Velen van ons hebben veel (specifieke) kennis van het internet. Deze kennis en adviezen hebben je al goed op weg geholpen, de webshop begint een professioneel niveau te bereiken. De basis staat er, nu het vervolg!

Voor de volgende stappen heb je niet zozeer onze gekleurde en persoonlijke meningen nodig, als wel de hulp van bezoekers en klanten. Wat doen de bezoekers op je site? Haken ze ergens af? Heb je hoge bounce rates op de homepage? Vinden ze de bestelprocedure niet eenvoudig genoeg? Je komt nu in de fase dat je met je website productie moet draaien. Je moet nu in kaart gaan brengen hoe je website het doet in de zin van bezoekersaantallen, interactie op de website, omzet, terugkerend bezoek, etc. Dit is je ijkpunt, van hieruit ga je doelen formuleren die je wilt behalen met je site. Hierbij sta je voor de echte uitdaging om die doelen in concrete acties om te zetten.

 

Je gaat nu je site procesmatig verbeteren waarbij je:

- gemeten knelpunten op je site probeert op te lossen door te testen met verschillende oplossingen: A/B testen zijn een mooie start.

- analyseert hoe die oplossingen uitwerken: neutraal, positief of negatief.

- verbeteringen implementeert

Vervolgens kun je opnieuw doortesten om te zien of het rendement nog verder te verbeteren valt.

 

In plaats van te vertrouwen op onze kennis, ervaring en mening, ga je nu uit van de objectieve data uit je webstatistiekenprogramma en je maakt gebruikt van software als Optimizely of Visual Website Optimizer. Het aloude motto "Meten = Weten" is vanaf nu van toepassing.

 

Dit gezegd hebbende, kan ik wel wat zaken bedenken die ik getest zou willen zien:

- Heeft een image rotator echt zoveel nut op deze site? Rotators zijn in de mode maar ze voegen niet altijd echt wat toe.

- Werken foto's met mannen, jouw doelgroep, beter dan de bevallige poses van de dames?

- Je hebt geen tagline bij je logo. Alleen op je homepage staat 1x waar jij voor staat: "Exclusieve herensokken, kousen, stropdassen en herenriemen uit Italie". Test eens of zo'n tagline het begrip van je bezoekers voor je site verbetert; zodat ze direct snappen waar je voor staat.

- De referenties van je klanten vallen zo niet op... gemiste kans! Categoriseer je testimonials en voeg ze toe aan de productgroepen. Laat bij een paar sokken de 'sokken-testimonial' van een klant zien! Bevordert dit de verkoop? Ja, ga er mee door dan!

- Verkoop je beter als je mannen laat zien die je producten dragen? Een foto van een man met een stropdas om geeft mij een beter beeld van hoe die stropdas mij zou kunnen staan.

 

Een laatste SEO-dingetje dan nog: je kunt nog meer rendement halen uit het Description veld van elke pagina. Daar heb je in principe 156 karakter voor tot je beschikking, ik zag hier veelal wat algemene teksten staan die ook nog eens zeer kort zijn. Bijvoorbeeld je homepage: "Online kopen Italiaanse gekleurde herensokken, kousen, stropdassen en herenriemen" - 81 karakters. Dat kan beter: "Handgemaakte stropdassen. Prachtige herensokken en kousen. Leren herenriemen. Exclusieve kwaliteit uit Italie. Mannen met stijl kopen bij Mannen in Stijl." - 154 karakters.

 

Succes!

Frank

 

 

iOptimize maakt klanten van bezoekers en verbetert het rendement van je site.
Link naar reactie
  • 0

Twee kleine dingetjes die me nog opvallen. In de algemene voorwaarden die ik te zien krijg in het bestelproces staat nog een "u" en onderaan is de acceptatie-tekst in het Engels.

 

In het bestelproces krijg ik overigens een foutmelding "Sisow: geen communicatie mogelijk (-7)". Problemen met iDeal?

Link naar reactie
  • 0

Twee kleine dingetjes die me nog opvallen. In de algemene voorwaarden die ik te zien krijg in het bestelproces staat nog een "u" en onderaan is de acceptatie-tekst in het Engels

.

 

Aangepast, althans de 'u'. Voor wat betreft je andere opmerking zal ik kijken hoe dit aan te passen.

 

 

In het bestelproces krijg ik overigens een foutmelding "Sisow: geen communicatie mogelijk (-7)". Problemen met iDeal?

 

Deze foutmelding wil zeggen dat je wel een betaalwijze hebt gekozen (Ideal) maar geen bank hebt aangevinkt. Klopt dat?

 

Wilde je bijna complimenteren met de keuze (de zwarte riem) :-).

 

Dank voor je commentaar.

Mannen in Stijl | exclusieve herensokken, stropdassen en riemen (www.manneninstijl.nl)

Link naar reactie
  • 0

Deze webshop begint er steeds beter uit te zien. Het is denk ik voor de HL-ers fijn om te zien en te lezen dat hun commentaren in overweging worden genomen en ook in de praktijk worden toegepast!

.

 

Frank, ik waardeer je uitgebreide terugkoppeling en meedenken. Je hebt helemaal gelijk dat het analyseren van welke wijziging dan ook de onderliggende boodschap is. Hier ga ik de komende tijd mee aan de slag.

Mannen in Stijl | exclusieve herensokken, stropdassen en riemen (www.manneninstijl.nl)

Link naar reactie
  • 0

Mijn partner en ik zijn aan het testen met wat kleuren om wat meer rust te creëren. De bovenste rode en zwarte kleur zijn aangepast in grijs/ lichtblauw en zwart. We zitten alleen nog met het logo. We zijn aan het kijken of de tekst in het logo achter elkaar kan zodat de header veel smaller kan. Maar is wel even wennen, geeft direct een hele andere blik. De header is nu in ieder geval te leeg wat mij betreft.

 

Daarnaast is het lettertype aangepast en wordt de banner straks iets hoger zodat de foto's er beter inpassen. Onder het logo komt straks een tagline met pakkende tekst wat ook weer die mate van onderscheid tegenover alle andere sokken, riemen en dassen webshops moet aangeven.

 

Er worden nog meer wijzigingen doorgevoerd: o.a. nieuwsbrief optie, splitsing in de productpagina's met beschrijving en 'technische specificaties' en nieuwe button voor de winkelwagen.

 

Graag jullie 'gezouten' en 'ongezouten' mening weer :-)

 

 

Mannen in Stijl | exclusieve herensokken, stropdassen en riemen (www.manneninstijl.nl)

Link naar reactie
  • 0

Als (web)ondernemer ben je altijd bezig met verbetering, maar wanneer je hulp wilt moet je ook concrete vragen stellen, dus bij deze:

 

Wie heeft hét idee om de lege ruimte in de header op te vullen, naast het logo Mannen in Stijl? zie --> www.manneninstijl.nl

 

Zelf denk ik aan een krachtige tagline waarin mijn usp's extra naar voren komen?

 

Diegene die mij verder op weg kan helpen krijgt een mooi paar herensokken thuis gestuurd!

 

 

 

 

Mannen in Stijl | exclusieve herensokken, stropdassen en riemen (www.manneninstijl.nl)

Link naar reactie
  • 0

Ik vond de site wat traag en heb hem daarom even aan een test onderworpen en ik zie toch wat merkwaardige zaken. Echt even onder de aandacht brengen bij je webbouwer, dit kost je bezoekers / conversie:

 

http://www.webpagetest.org/result/131003_8K_G8J/

http://gtmetrix.com/reports/www.manneninstijl.nl/LlX1NMRM

 

Er is hier enorm veel snelheidswinst te behalen door GZIP compressie, Caching (header), het optimaliseren van je plaatjes (haal ze eens door SmushIt.com) en ik denk dat je hostingpartij ook niet al te best is of server in ieder geval niet heeft geoptimaliseerd voor jouw webwinkelplatform getuige de enorme time-to-first-byte.

 

Als je hier hulp bij nodig hebt, neem dan even contact met me op.

Ingteractive.com | Webshops | Websites | Conversie optimalisatie | Trainingen
Link naar reactie
  • 0

In de witruimte zou ik een vast telefoonnummer met openingstijden van de klantenservice vermelden. Goede tweede is het verplaatsen van de regel:

 

Gratis verzending vanaf 2 producten

14 dagen retourrecht

Voor 16:00 uur besteld, vandaag verzonden

Levertijd 1 - 3 werkdagen

Vanaf 40,- euro gratis verzending

 

Kan de 'mijn winkelwagen'-knop ook in het groen van het logo?

 

Groet,

 

Highio

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

@Highio,

 

Goede tip. Daar kan ik wel iets mee..telefoonnummer twijfel ik nog over, maar dan meer over de praktische invulling met een extra vast nummer.

 

Groene button was al in de maak, toevallig dat je dat aangeeft. Ook komen er klikbare buttons op de foto's (slider) en daar komen dan ook dezelfde kleuren weer terug.

 

Bedankt!

Mannen in Stijl | exclusieve herensokken, stropdassen en riemen (www.manneninstijl.nl)

Link naar reactie
  • 0

Als er dan toch iemand grafisch werk gaat verrichten, dan kunnen die ronde Italiaanse bullets misschien ook nog wel logo-vierkantjes in overeenstemming met de regelhoogte/lettergrootte worden.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

In een eerdere post gaf ik aan dat wie mij kon helpen om invulling te geven aan de wat lege header een paar sokken zou krijgen. Uiteraard houd ik me aan mijn woord! De gelukkige winnaar is geworden: HIGHIO!

 

Er is inmiddels ook al invulling gegeven aan zijn idee, zij het redelijk bescheiden (bovenin header).

 

Alle anderen uiteraard ook bedankt voor de tips. Aaangezien er maar 1 kan winnen heb ik als tegemoetkoming een leuke feestdagenactie opgezet waarbij iedereen met 15% korting o.a. een paar schitterende handgemaakte sokken kan kopen. Ideaal om cadeau te geven of krijgen :-). Kortingscode is Sint.

 

@highio: mail me even de maat en adresgegevens.

 

Fijne zondag!

Mannen in Stijl | exclusieve herensokken, stropdassen en riemen (www.manneninstijl.nl)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 180 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.