unboxing video een meerwaarde??

Aanbevolen berichten

ik wil een unboxing video maken over mijn nieuwe produkt geboortekaartjes zou dit een meerwaarde zijn? Ik heb al eens een videootje gemaakt over mijn goede doelen kaartjes (er wordt een relatie gelegd tussen hulphond en de goede doelen kaarten)

Ik denk zelf dat het een meerwaarde heeft omdat bij de geboortekaartjes allerlei nevenprodukten zitten. Die superleuk zijn ingepakt.

Graag hoor ik tips, wat kan er beter, spreekt het aan waarom wel waarom niet.

Ik stel jullie mening op prijs, alvast bedankt voor het kijken en antwoorden.

Link naar reactie

Bedankt voor jullie tijd en moeite voor het antwoorden op mijn vraag. Ik heb dit forumitem bekeken en mijn post had ik beter onder het item “wat vinden jullie van mij… kunnen plaatsen.

Annedien: ik wordt er in ieder geval blij van

Jeroen: ik denk dat ik juist het verrassingseffect kan vergroten, hoe moet ik nog over nadenken

ron: sorry ik begrijp je niet hoe overlaten aan je publiek, door een marktonderzoekje bedoel je?

annedien: leuk idee, nu nog een goede acteur vinden in mijn omgeving

brood: 10 seconde, dat gaat mij niet lukken met een unboxing video, ik dacht aan een minuut

Mag ik jullie nog iets vragen? Heeft niets met video’s te maken. Heeft iemand enig idee waarom ik mijn gewone kaartjes (goede doelen kaarten, hippe kaartjes en wenskaarten) nauwelijks verkoop, daarentegen lopen de geboortekaartjes harstikke goed. Terwijl ik die pas sinds 1 oktober in het assortiment heb.

 

Link naar reactie

Beste Isabellamoos,

 

dat lijkt me een goede vraag voor een nieuw topic:

 

Wat vinden jullie van mijn...

 

of voor een marketingvraag over samenstelling van een assortiment.

 

Diverse unboxing video's met als onderwerp één gelegenheidskaart en specifieke setting maakt voor mijn gevoel veel meer indruk op kijkers... in het voorbeeld worden alle kaarten in een onnatuurlijke situatie getoond.

 

Modgroet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.