• 0

openCart en kassapc

Iemand (die webshops bouwt) vertelde me dat je openCart kunt koppelen aan een kassasysteem. Ik ben dit in mijn zoektocht niet tegengekomen. Ben weer gaan zoeken en kom dan wel op dure kassasystemen uit. Maar dat is niet wat ik zoek. Ik wil zelf een kassa pc maken.

 

Deze persoon gaf toen aan dat je met een kassabongenerator werkt. Dus ik heb me suf gegoogled want ik wil weten hoe dit zit en in alle eerlijkheid wordt het NU zo n beetje tijd om te starten met de bouw van de webshop.

 

Maar ik vind er dus wederom niets over. Is er iemand hier die weet hoe dit zit? Misschien google ik verkeerde zoektermen maar ik heb echt heel wat geprobeerd.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Begin december ben ik ook begonnen met onderzoeken of dit mogelijk is.

Tot nu toe heb ik nog geen complete oplossing gevonden en overweeg daarom nu een dergelijk systeem zelf te ontwikkelen.

Ik ben nu samen met programmeurs aan het kijken of dit haalbaar is en we het zelf gaan ontwikkelen.

 

Tevens wil ik een koppeling maken met een boekhoudprogramma zodat het een alles in een pakket word.

Link naar reactie
  • 0

Henneke, waarom informeer je niet opnieuw bij de webshopbouwer voor aanvullende informatie?

 

Henneke, Nico en Dirk, zijn jullie ook al actief op het OpenCart forum met deze vraagstelling, behoefte en initiatieven?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 143 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.