Hoe zit het met "Seats 2 Meet"?

Aanbevolen berichten

Ik heb een tijdje geleden op Higherlevel in een (overigens bijzonder boeiend) topic (over de Huuksloot-motor) een aantal keren referenties tegengekomen naar een "Seats 2 Meet"-event. Ik kwam op dat topic omdat ik een soortgelijke vraag had als de toenmalige topicstarter en de reacties van de HL-leden vond ik erg geïnteresseerd en positief. Het lijk me dus wel een goed idee om eens naar zo'n meeting te gaan, maar ik kan er niets meer over vinden op HL? Bestaat de S2M nog, of is er misschien iets anders voor gekomen?

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1439

Inderdaad Xiaodi heeft de juiste persoon achter die sessies die jij bedoelt, weet niet of ze nog steeds plaatsvinden of in welke frequentie, maar Nico kan je daar zeker meer over vertellen of over andere opties voor een uurtje sparren.

 

En regelmatig hier op Higerlevel vragen stellen of problemen voorleggen leid ook niet zelden tot offline sparringssessies tussen individuele leden.

Link naar reactie

By the way: (we zitten toch aan de stamtafel), die topic over de Huukslootmotor. Ik heb echt alle 31 pagina's gelezen, en ik vond het geweldig om het verhaal te volgen. Meneer Huuksloot met z'n onhandige mailtjes, mensen die er helemaal induiken en berekeningen en tekeningen maken, het verhaal over Oostenrijk en Duitsland, prachtig om te lezen. Weet iemand hoe dat nu is afgelopen? De laatste post is uit maart dit jaar.

Link naar reactie

Inderdaad Xiaodi heeft de juiste persoon achter die sessies die jij bedoelt, weet niet of ze nog steeds plaatsvinden of in welke frequentie, maar Nico kan je daar zeker meer over vertellen of over andere opties voor een uurtje sparren.

 

Onze speed up sessies vinden niet langer bij Seats 2 Meet plaats.

Ruim een jaar geleden hebben we in Utrechtinc een partner gevonden die ons ruimte beschikbaar stelt in Utrecht waar een rustig gesprek mogelijk is,

 

De speedup sessies vinden gemiddeld eens per 2 weken plaats.

Aanstaande vrijdag 4 januari is de eerst volgende mogelijkheid om deel te nemen aan een InnoSquad speedup sessie.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 268 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.