• 0

welke opleiding voor (aankomend) internet ondernemer

Welke opleiding raden jullie aan als aankomend internet ondernemer.

 

 

Denk hieraan een aantal webshops beheren e.d.

 

Iets in de internetmarketing of zou je er meer aan hebben om een opleiding te volgen zodat je zelf de webshops kunt maken?

 

 

mvg

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoe oud ben je, wat voor soort vooropleiding heb je al, zoek je een cursus of een driejarige opleiding, wat voor soort webshop wil je (een klein shopje om nicheproducten in aan te bieden, of wordt je de nieuwe Bol.com of Coolblue?

 

Iets meer info maakt het makkelijker je vraag te beantwoorden :) En natuurlijk welkom op het forum!

Link naar reactie
  • 0

vooropleiding, mbo4 niveau totaal andere richting, Cursus op opleiding ben ik nog aan het bedenken waarschijnlijk langdurige deeltijdopleiding waar een diploma te behalen is . Het gaat zich meer om de richting.

 

Hoe groot? zo groot mogelijk haha

 

bedankt, heel mooi forum

 

 

Link naar reactie
  • 0

Wat ik het leukst vind, is het regelen van alles, de verantwoordelijkheid en dat ik het voor mezelf doe.

Te zorgen voor zoveel mogelijk klanten, dat die bij mijn onderneming hun product kopen en uiteraard terugkomen.

 

Maar waar ik tegen aan loop is dat mocht het ondernemerschap dalijk stoppen voor wat voor reden dan ook, ik een degelijke opleiding heb voor in loondienst ook een leuke boterham te kunen verdienen in de internet branche.

Link naar reactie
  • 0

Er is, zoals je waarschijnlijk al weet, geen universele opleiding voor webwinkelier. Ik heb zelf nooit een opleiding gevolgd dus ik kan niet uit eigen ervaring zeggen welke opleiding eventueel wel handig kan zijn of niet.

 

Wel denk ik dat je er veel aan kan hebben als je een goede opleiding in de marketing sfeer en dan natuurlijk met name online marketing, gedaan hebt. Misschien niet persee om later je eigen toko mee te beginnen, maar zulke kennis is nooit weg.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 107 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.