ik ben druk in mijn onderneming's plan helaas kan ik op deze vraag heel weinig vinden eigenlijk helemaal niets!
hoop dat jullie me kunnen helpen,
het gaat om het volgende:
ik heb een bedrijfsauto en wil die verhuren aan een andere zzp'r voor een langeretijd is dat mogelijk zijn dr nog dingen waar ik rekening mee moet houden het is geen lease auto of 1 waar een lening op zit of wat dan ookgewoon een caddy met grijs kenteken mijn tweede vraag als ik een tankpas bij de auto meelever zodat ik de benzine kan factureren bij het gewone factuur kan dat en wat is redelijk om te vragen per km of een vaste prijs!
hoop zo dat jullie me kunnen helpen dan is mijn plan zo goed als klaar,
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
danielleoostveen
danielleoostveen
goedendag,
ik ben druk in mijn onderneming's plan helaas kan ik op deze vraag heel weinig vinden eigenlijk helemaal niets!
hoop dat jullie me kunnen helpen,
het gaat om het volgende:
ik heb een bedrijfsauto en wil die verhuren aan een andere zzp'r voor een langeretijd is dat mogelijk zijn dr nog dingen waar ik rekening mee moet houden het is geen lease auto of 1 waar een lening op zit of wat dan ookgewoon een caddy met grijs kenteken mijn tweede vraag als ik een tankpas bij de auto meelever zodat ik de benzine kan factureren bij het gewone factuur kan dat en wat is redelijk om te vragen per km of een vaste prijs!
hoop zo dat jullie me kunnen helpen dan is mijn plan zo goed als klaar,
alvast bedankt
mvg danielle oostveen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39717-vragen-voor-bedrijfs-auto/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag