Ik bezit in een aantal niches meerdere websites die op verschillende zoektermen ingericht zijn maar wel in dezelfde niche zitten. De sites zijn anders van opzet en uitstraling en het is niet zichtbaar dat ze van de zelfde eigenaar/bedrijf zijn.
Nu komt het regelmatig voor dat ik 3 offerte aanvragen heb van dezelfde persoon. Die heeft mijn verschillende sites gevonden en bij elke site een offerte aanvraag ingediend.
In het begin noemde ik dan ook steeds in mijn reactie dat dit ook een reactie was voor de andere sites.
Later ben ik daar weer mee gestopt.
Mijn vraag: Wat zouden jullie doen?
Noemen dat alle 3 de offertes bij hetzelfde bedrijf zijn uitgekomen?
Of gewoon vanuit 1 site reageren en bij de anderen geen reactie versturen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Maarten Stevens
Maarten Stevens
Ik heb de volgende vraag:
Ik bezit in een aantal niches meerdere websites die op verschillende zoektermen ingericht zijn maar wel in dezelfde niche zitten. De sites zijn anders van opzet en uitstraling en het is niet zichtbaar dat ze van de zelfde eigenaar/bedrijf zijn.
Nu komt het regelmatig voor dat ik 3 offerte aanvragen heb van dezelfde persoon. Die heeft mijn verschillende sites gevonden en bij elke site een offerte aanvraag ingediend.
In het begin noemde ik dan ook steeds in mijn reactie dat dit ook een reactie was voor de andere sites.
Later ben ik daar weer mee gestopt.
Mijn vraag: Wat zouden jullie doen?
Noemen dat alle 3 de offertes bij hetzelfde bedrijf zijn uitgekomen?
Of gewoon vanuit 1 site reageren en bij de anderen geen reactie versturen?
www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39769-dubbele-offerte-aanvragen-via-meerdere-sites-hoe-reageren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag