• 0

Webwinkel pctopper.nl

Omschrijving van je concept:

Online computer verkoop met aantrekkelijke prijzen (http://www.pctopper.nl). We zijn nu bijna 2 jaar online en zijn nog steeds groeiende ondanks de lastige markt.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Geprobeerd om zo duidelijk mogelijke webshop te creëren, een hoop adverteren en 110% er voor gaan!

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Uiteindelijk wil ik met de opbrengsten van online verkoop een fysieke winkel openen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het concept is niet anders als bestaande concepten.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Op de webshop, uiterlijk/indeling en werking. Maar ook zou ik graag advies willen over adverteren, momenteel adverteer ik met adwords en op marktplaats. Elke verbeterpunt is welkom! Alvast bedankt!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo,

 

Je logo spreekt me niet zo aan. Lijkt eerder bij een keurmerk te passen dan een PC shop...

 

Lichtgrijs op wit werkt niet echt. Ik moest zoeken naar de zoekfunctie ;) terwijl die in de header staat... Komt door je kleurgebruik denk ik!

 

Goed bezig met facebook! Heb je ook twitter? Kon het niet vinden...

 

Ik zou je producten hoger op je homepage zetten. Het blok met de ICT Waarborg en Thuisvergelijken is erg groot maar in mijn ogen minder interessant als je producten. Zou het zelf bijvoorbeeld in je header of in een sidebar oid doen. Zo komt men eerder bij je producten, dat wil je toch?

Je zou zelfs je header kleiner kunnen maken (regel met mijn account lager, is ruimte zat en de dynamische slide wat kleiner. Nu moet je veel moeite doen om je producten te zien.

 

Als laatste: Je wil met de opbrengsten een winkel beginnen... Zou je dat wel doen?! Nu komt men in de winkel kijken om het online (goedkoper) te bestellen...

 

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Je logo spreekt me niet zo aan. Lijkt eerder bij een keurmerk te passen dan een PC shop...

 

Lichtgrijs op wit werkt niet echt. Ik moest zoeken naar de zoekfunctie ;) terwijl die in de header staat... Komt door je kleurgebruik denk ik!

 

Goed bezig met facebook! Heb je ook twitter? Kon het niet vinden...

 

Ik zou je producten hoger op je homepage zetten. Het blok met de ICT Waarborg en Thuisvergelijken is erg groot maar in mijn ogen minder interessant als je producten. Zou het zelf bijvoorbeeld in je header of in een sidebar oid doen. Zo komt men eerder bij je producten, dat wil je toch?

Je zou zelfs je header kleiner kunnen maken (regel met mijn account lager, is ruimte zat en de dynamische slide wat kleiner. Nu moet je veel moeite doen om je producten te zien.

 

Als laatste: Je wil met de opbrengsten een winkel beginnen... Zou je dat wel doen?! Nu komt men in de winkel kijken om het online (goedkoper) te bestellen...

 

 

Bedankt voor je feedback hier heb ik zeker wat aan!

 

Wat ik vaak merk is dat mensen toch het eerst willen voelen/zien voordat ze het online bestellen, ik weet niet of meerdere webwinkel eigenaren dit te horen krijgen?

 

Ook straalt het (mijn persoonlijke mening) vertrouwen uit naar klanten, bijvoorbeeld dat ze gewoon even langs kunnen gaan naar de winkel voor garantie of vragen.

Link naar reactie
  • 0

Een paar opmerkingen na een eerste blik:

 

- waarom al die producten die je toch niet kunt leveren? je presenteert bijvoorbeeld een overzicht met 24 videokaarten waarvan de meeste niet op voorraad zijn; die kan ik dus ook niet bestellen en dat ik dat pas zie als ik doorklik is ook nog eens heel onhandig

 

- als ik "snel bekijken" selecteer zeg je vervolgens "klik hier voor uitgebreide specificaties", maar dat is geen link

 

- onderaan je productpagina kan ik wel op "klik hier voor uitgebreide specificaties" klikken, maar dan stuur je mij naar de Engelse site van de fabrikant; ik zou minimaal een aantal basiseigenschappen op je site zelf vermelden

 

- bij elk product "incl.21% btw" voelt een beetje overdreven

 

- je "stuur naar vriend" functie voldoet niet aan de wettelijke regels

 

- je gebruikt "u" en "jij" door elkaar, maak dat consistent

Link naar reactie
  • 0

ik word een beetje dizzy van die enorme slider .. >;(

 

producten staan bij mij onder de vouw en die logo's zijn inderdaad groot, liever aan de zijkant.

ik denk dat ik de navigatiebalk liever direct boven de producten zou zetten, onder de slider ipv erboven

 

ondanks een onopvallend logootje toch al een hoop FB likers, reageren die ook al een beetje als je wat doet op FB, hoop loterijdeelnemers zie je daarna nooit meer.

 

ik mis nog een nieuwsbriefbutton.

 

bij je FB winactie staat nog een fout:

De winnaar wordt bekend gemaakt op 14 Januari 2013.

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 165 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.