• 0

Nieuw concept: Bravenewworldapps

Omschrijving van je concept:

Beste Higherlevels,

 

Leuk, deze mogelijkheid om ondernemingen/websites te kunnen presenteren!

 

Bravenewworldapps is een samenwerking tussen 2 Nederlandse ondernemingen welke beiden gevestigd zijn in Mexico.

 

De een een designer (brandious), de ander een App ontwikkelaar (Ektroid Labs).

Insteek van het concept is om mobiele Apps met een hoogstaand design in Nederland te verkopen. Hiervoor is Bravenewworldapps in het leven geroepen: http://bravenewworldapps.com/

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Met enkele programmeurs zijn standaard App formats ontwikkelt waardoor ook bedrijven die zich tot dusver geen App konden veroorloven nu toch de mogelijkheid hebben zich via deze wijze te presenteren en te onderscheiden van de concurrentie.

Dit concept wordt gepromoot via mailings, Google SEA en via contacten in NL.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Apps zijn vooralsnog vrij prijzig. Voor ondernemingen met grote marketingbudgetten geen probleem maar met name voor ondernemingen in het MKB vaak een reden om nog niet in te stappen. Wij willen via gestandaardiseerde formats het product app kunnen aanbieden aan kleinere ondernemingen. Door de samenwerking met brandious zijn dit Apps met een zeer hoogwaardig design, een basic functionaliteit en tegen scherpe prijzen.

 

Voor de ondernemingen die wat hogere eisen stellen aan funcionaliteiten, leveren we maatwerk.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Veel App ontwikkelaar richten zich enkel op grote firma's en overheden. Wij willen alle lagen van de markt kunnen bedienen.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Het design van de website

De mogelijkheid de Nederlandse markt te benaderen vanuit in Mexico gevestigde ondernemingen

Het idee om gestandaardiseerde Apps te verkopen: minder mogelijkheden / flexibiliteit, maar zeer scherp geprijsd.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het design van de website

[*]De knop Meteen doen! doet het niet...

[*]Je schrijft "Onze standaard paketten zijn zeer scherp geprijsd. Onze high-end Apps zijn verbluffend." en "Hoogstaande Nederlandse kwaliteit tegen zeer scherpe prijzen." maar ik zie nergens jullie showcase :(

[*]Ik wil als potentiële klant geïnspireerd worden, die kans laten jullie helemaal liggen.

 

De mogelijkheid de Nederlandse markt te benaderen vanuit in Mexico gevestigde ondernemingen

Dat lijkt mij helemaal geen probleem. We chatten nu ook met India en China voor ondersteuning in het Engels, dus contact met Mexico in het Nederlands hoeft geen enkel probleem te zijn. Zorg alleen voor een Nederlands VoIP-nummer, ik ga echt niet voor en eerste contact een nummer dat begint met 0052 bellen. Je kunt heel goed aan een NL-uitstraling werken.

 

 

Het idee om gestandaardiseerde Apps te verkopen: minder mogelijkheden / flexibiliteit, maar zeer scherp geprijsd.

 

Ik denk dat 80% van jullie klanten hetzelfde willen, dus dat hoeft geen probleem te zijn. Uitleggen dat dat beperkte aanbod hetgeen is dat de klant echt wil, daar ligt de uitdaging. Misschien zou je dat stukje niet in eigen hand moeten houden, verkopen is een vak.

 

Er zijn overigens andere spelers op deze markt die standaard apps aanbieden. Overigens tegen een scherpere prijs dan jullie. Ik kan jullie meerwaarde niet zien, de hunne wel. Maar zij zijn dan ook geen programmeurs maar ideeënmakers die weten hoe te verkopen via hun website.

 

Succes!

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Ik vraag me af of je voor het MKB niet een andere presentatie moet gebruiken. Het "Budget App Design + Dev + Appstore" op je homepage lijkt mij voor deze doelgroep te cryptisch. Ik krijg ook erg het gevoel dat er iets fout gaat bij het tonen van je logo. Ik neem aan dat dat bij het ontwerp hoort, maar het gevoel blijft.

 

Ik zou dus sowieso ergens je bedrijfsnaam volledig laten zien en de bezoeker prikkelen met iets als "Wij realiseren uw eigen bedrijfsapp binnen úw budget!"

 

Maak de site ook duidelijker voor deze groep bezoekers. Ik probeer te klikken op "Meer weten" en op het pijltje eronder, maar er gebeurt niets. De informatie blijkt er al te staan, maar onder de "fold". Een deel van je publiek zal dit niet doorhebben en afhaken.

 

Het gebruikte lettertype vind ik persoonlijk niet prettig lezen. Met name de dichte "e" maakt het lastig.

Link naar reactie
  • 0

Bij het bekijken van de website krijg ik meteen een goede indruk van wat je aanbiedt. Maar ik mis echt voorbeelden van opgeleverde apps. Het liefst uit elke categorie minimaal één. Dan zou ik als bezoeker een betere indruk krijgen van het werk dat je levert.

 

"Budget App Design + Dev + Appstore" is inderdaad nogal cryptisch. Dit zou ik persoonlijk wel aanpassen. En de tekst 'Deals out of this world' vind ik wat kazig.

Link naar reactie
  • 0

Aanvullend op bovenstaande goede operkingen: bij het openen van je website staat mijn hele scherm vol met...niks. Je logo is nietszeggend, de plaatjes zijn dat ook en er is geen enkele slogan/tagline/CTA aanwezig. Je bedrijfsnaam is onleesbaar in je logo, overweeg eens om de witte letters die nu achter die witte balk zitten, een kleur te geven. Ik heb het idee dat er heel veel is nagedacht over design, ten koste van gebruiksvriendelijkheid.

 

Je knoppen 'meer weten' openen mijn mail. Dat kon ik 2005 nog, maar nu echt niet meer.

 

Afwezigheid van portfolio lijkt me duidelijk. Knal er voor mij part een demo app uit, maar nu is het allemaal wat gebakken lucht zonder concrete voorbeelden.

 

Succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 91 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.