• 0

De Feniksgroep: leer alles van faillissementen en versterk jezelf als ondernemer

Afgelopen week is de website van de Feniksgroep gelanceerd.

 

Van de site:

De Feniksgroep biedt ondernemers hoogwaardige kennis van experts en ervaringsdeskundigen en een uniek netwerk van gelijkgestemde ondernemers om alles te leren van en over faillissementen.

 

Op Higherlevel hebben we zo door de jaren heen heel wat mensen voorbij zien komen die in de problemen kwamen en daardoor soms hun onderneming kwijt zijn geraakt.

Aan de andere kant hebben we als Higherlevel netwerk meerdere malen laten zien dat we door de juiste ondersteuning te bieden aan ondernemers hun onderneming van de ondergang weten te redden.

 

En wie herinnert zich niet de terugkerende discussie over een HL hulpteam?

Om er enkele aan te halen:

Begin 2011: Grens aan de hulp via HL? Ja of nee?

Midden 2009: Contributie HL voor slechte tijden...

En dan zijn er de vele echte cases, te vinden via de zoekfunctie.

 

De Feniksgroep lijkt precies dat te gaan doen wat op HL met enige regelmaat op eigen initiatief door HL'ers wordt ondernomen.

Reden waarom ik de initiatiefnemers van de Feniksgroep heb gewezen op dit geweldige potentieel aan hulptroepen.

 

Ik laat het initiatief hiervoor even bij de oprichters van de Feniksgroep, verder dan dit kan ik de deur niet voor hun openzetten.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.