• 0

Probleem?

Ik ben van plan om een voetbal fan shop te beginnen. De producten van sjaals en Petten. Ook wil ook Rook bommetjes verkopen en ook fakkels. Zouden deze problemen krijgen in de post want het is geen vuurwerk. En bij de botenwinkels kan je het ook krijgen. Iemand die en groothandel weet in voetban fan spulken. Ik ben van plan om het via mijnwebwinkel ga doen ik zie hier wel wat verschillende reacties over. Ik hoor graag advies.

Wat ik wel heb is KvK

Groetjes pim

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dat zal in ieder geval niet gewoon met PostNL kunnen:

Een algemeen verbod geldt voor de volgende soorten goederen:

ontplofbare stoffen en voorwerpen

brandbare vloeistoffen

......

 

Rookbommen en fakkels zijn vrij brandgevaarlijk, dus ik verwacht dat die hier gewoon onder vallen.

Er zijn vast wel koeriers die dit soort producten versturen, maar dat zal waarschijnlijk duurder zijn.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben van plan om een voetbal fan shop te beginnen. De producten van sjaals en Petten. Ook wil ook Rook bommetjes verkopen en ook fakkels. Zouden deze problemen krijgen in de post want het is geen vuurwerk. En bij de botenwinkels kan je het ook krijgen. Iemand die en groothandel weet in voetban fan spulken. Ik ben van plan om het via mijnwebwinkel ga doen ik zie hier wel wat verschillende reacties over. Ik hoor graag advies.

Wat ik wel heb is KvK

Groetjes pim

 

Ik zou hiervoor gewoon even contact opnemen met bijvoorbeeld TNT of DHL, bel ze even. Zij helpen je meestal snel verder!

Sebastiaan van der Valk helpt, als adviseur / coach / begeleider, organisaties met vormgeven aan veranderingen.

 

Daarnaast zet ik ideeën voor new business op papier, verken de ideeën en breng ze in de praktijk. Zo is bv www.espressokopjes-online.nl ontstaan en uiteindelijk verkocht per 30-12-2015.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 93 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.