• 0

Geschil met Regus

Beste allemaal,

 

Ik wil bij deze mijn verhaal doen en hoop dat iemand mij kan adviseren, of misschien iets aan de informatie heeft. Ik wordt door Regus die virtuele kantoren verhuurt 6 maanden een full service kantoorcontract in rekening gebracht nadat zij meer dan 3 maanden onvoorstelbaar slecht tot niet werkend internet hebben geleverd en ik uiteindelijk, na 3 maanden echt alle mogelijke medewerking te hebben verleend om de problemen met het internet te verhelpen en uiteindelijk tot een schappelijke oplossing te komen (ik sloeg na 3 maanden ellende de aangeboden schadevergoeding af en stelde voor om terug te gaan naar het oorspronkelijke Virtueel Kantoor contract), mij genoodzaakt zag het contract eenzijdig te ontbinden omdat Regus mij ´ook zonder internet´ aan het contract wilde vasthouden.

 

Ik heb een internet bedrijf en ben afhankelijk van goed werkend internet.

 

De laadtijd per pagina was soms meer dan 1 minuut, ook www.google.nl. Er is getest met andere laptops, met andere netwerkpoorten, andere kantoren, andere verdiepingen. De netwerk monteur beloofde telkens dat het probleem was gevonden en verholpen, dus ik kon weer naar kantoor komen om vervolgens weer te zien dat het niet werkte.

 

De manager en medewerkers hebben de laadtijden gezien en bevestigd, ik heb Google PageSpeed uitdraaien gemaakt en gedurende de drie maanden (vanuit mijn toenmalige idee dat het probleem wel verholpen zou gaan worden) geregeld per email verzonden.

 

Het vervelende is dat ik mijn best heb gedaan om een goede relatie met ze op te bouwen. Ik bracht geregeld goede koffie voor ze mee, gaf VIP kaarten voor Outdoor Gelderland die ik over had, verhuisde zonder probleem naar een andere verdieping bij problemen als stroomuitval, diefstal en andere problemen. Ik stond mijn kantoor en laptop af voor een Regus TV interview, et cetera. Het was niet leuk om de manager plotseling te zien veranderen in een emotieloze vrouw die met een stalen blik letterlijk zegt dat ik ook zonder internet aan het kantoor vast zit, terwijl ze weet dat mijn startende internet bedrijf daardoor in de problemen wordt gebracht.

 

Ik was een nette en tevreden huurder, betaalde op tijd, en toen begon het internet te haperen en waren ze ineens niet meer zo vriendelijk toen ik van het contract af wilde.

 

De rechter heeft ze in het gelijk gesteld. Ik heb mij ook niet verdedigd omdat ik niet van de zaak afwist. Ik heb ook geen informatie ontvangen van de rechtbank over een beslissing of vonnis. Ik ontdekte vandaag een beslag op mijn privérekening van Regus Amsterdam B.V., wat betekent dat een rechter een vonnis heeft uitgesproken.

 

Staat Regus in hun recht om aan het contract vast te houden terwijl zij geen normaal functionerend internet leveren? Het betreft 1 contract met 1 prijs voor kantoor, telefoon en internet.

 

Ik hoop dat iemand mij kan adviseren over wat ik het beste kan doen, en of het terecht is dat Regus mij aan het contract probeert vast te houden.

 

Met vriendelijke groet,

J. Hakvoort

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Sorry vrees dat het toch tijd wordt voor een eigen advocaat.

 

Voor zover ik weet moet een dagvaardig altijd aangetekend verzonden worden.

Een uitspraak ook.

 

Hier wat uitleg over een ebslag legging op een bankrekening:

http://www.schuldinfo.nl/index.php?id=53

 

 

Wat zo in mijn opkomt, moet je hun in gebreken stellen vanwege het niet leveren wat ze zouden moeten leveren. Namelijk een kantoor met internet en telefoon.

 

Heb je schriftelijk bewijs van het falen, in de vorm van een emails oid?

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Zoals Jasper ook al aangeeft, tijd om er met spoed een advocaat bij te halen.

 

Een dagvaarding wordt aangetekend verzonden naar jouw adres.

Als de advocaat de stukken opvraagt zou het zo maar kunnen dat blijkt dat er een verkeerd adres is gebruikt oid.

 

Je had hun inderdaad in gebreke moeten stellen.

Die fase ben je al gepasseerd dus is het verstandigste wat je kunt doen een goede advocaat zoeken die je adviseert welke stappen in welke volgorde nu te nemen.

Link naar reactie
  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

De rechter heeft ze in het gelijk gesteld. Ik heb mij ook niet verdedigd omdat ik niet van de zaak afwist. Ik heb ook geen informatie ontvangen van de rechtbank over een beslissing of vonnis. Ik ontdekte vandaag een beslag op mijn privérekening van Regus Amsterdam B.V., wat betekent dat een rechter een vonnis heeft uitgesproken.

Niet noodzakelijk, het kan ook een conservatoir beslag zijn, waarbij beslag wordt gelegd voorafgaand aan een procedure. Hoe dan ook is het zaak zo spoedig mogelijk te achterhalen wat precies de situatie is, want als er daadwerkelijk een vonnis ligt, heb je vanaf het moment van beslaglegging vier weken de tijd om in verzet te gaan tegen dat vonnis.

Link naar reactie
  • 0

Uitermate vervelende situatie als ik het zo hoor.

 

Maar wat is je vraag nu? Moeten wij zeggen dat je gelijk hebt, omdat een slechte internetverbinding reden is om je huur niet te betalen? Je verhaal geeft de indruk dat de verhuurder niet schappelijk is, maar het is natuurlijk maar een kant van het verhaal. En ik denk dat er wat puzzelstukjes missen.

 

Wat stond er eigenlijk in het contract over internet en de beschikbaarheid daarvan? Laat je advocaat dat ook eens nalezen. Ik durf in te schatten dat dit een extra is waarvoor de verhuurder verantwoordelijkheid afwijst, omdat het zich zo lastig laat beinvloeden.

 

Wat ik verder niet volg is dat je stelt het contract te hebben opgezegd. Wat je bedoeld is dat je de 3 maanden huur niet wilt voldoen, toch?

 

De sprong naar de het verhaal over de rechter snap ik ook niet. Ik neem aan dat er sprake is van onbetaalde huur voor de extra maanden die je niet wilt uitzitten. Dan komt er toch eerst een incassotraject? Of heb je een stuk overgeslagen in het verhaal? Hoe lang speelt dit al?

 

Zoek in elk geval zsm een advocaat om niet alleen de situatie maar ook het proces tot nu toe onder de loep te nemen.

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor alle waardevolle reacties!

 

Sorry vrees dat het toch tijd wordt voor een eigen advocaat.

 

Ik heb het juridisch loket bezocht en die adviseerde mij om het contract eenzijdig te beëindigen en dat heb ik door middel van een aangetekende brief en begeleidende motivering en bewijsmateriaal gedaan. Daarbij verwees het juridisch loket mij door naar een advocaat. Ivm. de hoge kosten van een proces adviseerde deze als mogelijkheid te wachten op een dagvaarding.

 

De zaak speelt in Arnhem. Indien op dit forum toevallig een advocaat meeleest met interesse in de zaak dan ben ik eventueel te bereiken via een privébericht.

 

Heb je schriftelijk bewijs van het falen, in de vorm van een emails oid?

 

Ja, er is gedurende de drie maanden veel e-mail contact geweest waarbij ik screenshots toestuurde van de laadtijd. Zie de bijlage voor een voorbeeld daarvan. De manager van Regus heeft de problemen ook bevestigd en een schadevergoeding aangeboden, echter heeft ze de aanbieding voor een schadevergoeding per telefoon gedaan. Wel is per e-mail duidelijk dat werd bevestigd dat er problemen waren en dat de technische monteur het meerdere malen eindelijk 'gevonden' en verholpen zou hebben.

 

regus-slow-13-10-1.jpg

 

Omdat ik zelf internet diensten ontwikkel kon ik zien dat het niet aan de websites lag. In dit voorbeeld zie je dat de website laadtijd 0.1 seconde was, terwijl het laden van scripts op netwerken als Google Analytics meer dan een minuut duurde. Deze problemen kwamen niet voor in andere netwerken. Ik logde soms in op het WIFI netwerk van een nabijgelegen school omdat die wel stabiel was, maar dat was onveilig.

 

laadtijd-regus-8-10-2010.jpg

Link naar reactie
  • 0
Indien op dit forum toevallig een advocaat meeleest met interesse in de zaak dan ben ik eventueel te bereiken via een privébericht.

 

Er heeft een - naar mijn persoonlijke ervaring en mening uitstekende - advocaat niet alleen meegelezen maar ook gereageerd in dit topic. Je kunt hem natuurlijk ook zelf een privé bericht sturen ;)

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

En een tip voor je houding: "keihard genaaid" is wellicht wat slachtoffer-achtig.

"Oh, ik ben zo zielig, ik bracht dure koffie voor haar mee en nu word ik besodemieterd door die ijskoude vrouw!".

Dat zal de schrik wel zijn, maar misschien kan je die van je afschudden voordat je dit gaat uitzoeken.

 

Ik zie het als de strekking van de situatie. Ik heb voordat ik bij Regus kwam aan de manager gevraagd of het internet goed geregeld was, omdat dat voor mij het meest belangrijk was. Ze verzekerde mij dat het professioneel geregeld was en zeker heel wat beter dan het internet thuis.

 

Ik ben straks misschien 7000 euro armer door een triest contractueel geschil, maar als ik denk aan de mogelijke gevolgen voor andere startende ondernemers wiens startkansen worden beperkt of fataal worden beschadigd is het misschien waardevol dat er via het internet over is gesproken.

 

Ik ondervond er bedrijfsmatig enorm veel hinder en vertraging door. Ik ben dus echt benadeeld, buiten de extra financiële benadeling van 6 maanden kantoor dat ik niet heb gekregen.

 

Ik betaalde overigens gewoon gedurende de eerste twee maanden problemen. Pas de laatste maand heb ik de betaling opgeschort.

Link naar reactie
  • 0

Maar Regus is toch een kantoorpand, waar je kamers kunt huren en waar ze alle faciliteiten al hebben aangelegd inclusief netwerk voor o.a. gedeelde printer en internet enzo? Dan snap ik even niet waarom er voor jou speciaal internet is aangelegd. Of wilde je een aparte lijn buiten het bestaande netwerk om? Mis ik iets?

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Maar Regus is toch een kantoorpand, waar je kamers kunt huren en waar ze alle faciliteiten al hebben aangelegd inclusief netwerk voor o.a. gedeelde printer en internet enzo? Dan snap ik even niet waarom er voor jou speciaal internet is aangelegd. Of wilde je een aparte lijn buiten het bestaande netwerk om? Mis ik iets?

 

Ik maakte gebruik van het standaard netwerk dat werd aangeboden. Standaard werkend internet was voor mij ruim voldoende (het laden van websites). Na +/- 1,5 maanden problemen heeft de technische monteur een apart netwerk aangelegd en moest ik instellingen wijzigen op de laptop om verbinding te kunnen maken, wat ik eigenlijk niet wilde omdat klanten die op het kantoor op bezoek kwamen ook op het internet moesten kunnen inloggen zonder de netwerk adapter te moeten configureren. Daarbij omzeilde het de firewall.

 

Het speciale netwerk bood geen oplossing voor de problemen dus later hebben ze het weer ongedaan gemaakt.

Link naar reactie
  • 0

Indien op dit forum toevallig een advocaat meeleest met interesse in de zaak dan ben ik eventueel te bereiken via een privébericht.

 

Er heeft een - naar mijn persoonlijke ervaring en mening uitstekende - advocaat niet alleen meegelezen maar ook gereageerd in dit topic. Je kunt hem natuurlijk ook zelf een privé bericht sturen ;)

 

Kunt u wellicht aangeven wie u bedoelt? Dan zal ik direct contact opnemen. Ik wil er liever niet teveel tijd en energie aan verliezen, maar als blijkt dat er voor een bepaald bedrag iets mogelijk is dan is het misschien waardevol.

Link naar reactie
  • 0
Mis ik iets?
volgens mij wel. TS heeft het over een virtueel kantoor huren (€ 59,00/maand) maar er wordt een full service contract in rekening gebracht :-\ Lees ook nergens hoe lang zijn contract duurde en wat de opzegtermijn zou zijn.

 

En ja € 7000 euro is een hoop geld maar hoeveel bijkomende kosten zitten daar al bij? En ook al heb je een geschil met een leverancier over de kwaliteit is dat geen reden om helemaal niet meer te betalen. En ja het juridisch loket? zelf ook slechte ervaringen mee, dateert al van jaren terug. Tegenwoordig doe ik niets meer zelf maar geef het gewoon uit handen als het nodig is. Een loket bij de Febo geeft betere informatie ;D

 

Tot nu toe vind ik het verhaal warrig en is het veel geschreeuw en weinig wol. Misschien kan TS wat meer duidelijkheid scheppen door aan te geven wat er afgesproken was. En dan nog dit: in dit stadium niet meer dhzelven maar uit handen geven is denk ik de beste optie.

 

 

 

Link naar reactie
  • 1

En een tip voor je houding: "keihard genaaid" is wellicht wat slachtoffer-achtig.

"Oh, ik ben zo zielig, ik bracht dure koffie voor haar mee en nu word ik besodemieterd door die ijskoude vrouw!".

Dat zal de schrik wel zijn, maar misschien kan je die van je afschudden voordat je dit gaat uitzoeken.

 

Ik zie het als de strekking van de situatie. Ik heb voordat ik bij Regus kwam aan de manager gevraagd of het internet goed geregeld was, omdat dat voor mij het meest belangrijk was. Ze verzekerde mij dat het professioneel geregeld was en zeker heel wat beter dan het internet thuis.

 

Ik ben straks misschien 7000 euro armer door een triest contractueel geschil, maar als ik denk aan de mogelijke gevolgen voor andere startende ondernemers wiens startkansen worden beperkt of fataal worden beschadigd is het misschien waardevol dat er via het internet over is gesproken.

 

Ik ondervond er bedrijfsmatig enorm veel hinder en vertraging door. Ik ben dus echt benadeeld, buiten de extra financiële benadeling van 6 maanden kantoor dat ik niet heb gekregen.

 

Ik betaalde overigens gewoon gedurende de eerste twee maanden problemen. Pas de laatste maand heb ik de betaling opgeschort.

Ik snap dat uiteraard, maar een triest contractueel geschil met zulke conclusies in die woorden online zetten met naam en toenaam, voordat je de juridische weg helemaal hebt bewandeld lijkt me redelijk wrokkig, op emotie gebaseerd en mogelijk contraproductief voor je casus.

.

Link naar reactie
  • 0

Mis ik iets?
volgens mij wel. TS heeft het over een virtueel kantoor huren (€ 59,00/maand) maar er wordt een full service contract in rekening gebracht :-\ Lees ook nergens hoe lang zijn contract duurde en wat de opzegtermijn zou zijn.

 

En ja € 7000 euro is een hoop geld maar hoeveel bijkomende kosten zitten daar al bij? En ook al heb je een geschil met een leverancier over de kwaliteit is dat geen reden om helemaal niet meer te betalen. En ja het juridisch loket? zelf ook slechte ervaringen mee, dateert al van jaren terug. Tegenwoordig doe ik niets meer zelf maar geef het gewoon uit handen als het nodig is. Een loket bij de Febo geeft betere informatie ;D

 

Tot nu toe vind ik het verhaal warrig en is het veel geschreeuw en weinig wol. Misschien kan TS wat meer duidelijkheid scheppen door aan te geven wat er afgesproken was. En dan nog dit: in dit stadium niet meer dhzelven maar uit handen geven is denk ik de beste optie.

 

Het betreft een contract voor vaste huur van het kantoor voor 1000 euro per maand. Ik kan het contract eventueel online plaatsen, maar ik moet even kijken of dat verstandig is. Het betreft iig. 1 contract met 1 prijs voor kantoor + service. Er staat geen aparte specificatie voor internet op het contract.

 

Ik heb zelf zeer goede ervaring met het juridisch loket. Ze nemen uitgebreid de tijd voor je terwijl ze eigenlijk geen zakelijk juridisch advies geven, ze zijn zeer professioneel en echt gericht op het zo goed mogelijk helpen in het belang van de klant. Ik heb echt heel veel bewondering voor hetgeen ik van het juridisch loket heb gezien.

 

Wat betreft uw advies over het inwinnen van professioneel juridisch advies heeft u gelijk, maar als startende ondernemer had ik daar de middelen niet voor.

Link naar reactie
  • 0

Juridisch loket is inderdaad alleen voor particuliere zaken niet voor b2b problemen. Mijn ervaring was dat ze erg algemene adviezen gaven die alle kanten op konden. uiteindelijk via een (dik ;D) betaalde advocaat de zaak geregeld. Maar goed ook over rechtsbijstands verzekeringen zijn de meningen verdeeld.

 

Zou het contract niet zomaar online zetten. Wellicht dat een ter zake deskundig HL-lid het via PM wil lezen. ;)

 

Er staat geen aparte specificatie voor internet op het contract.

 

Heb je voor het tekenen van het contract wel geinformeerd naar de verbinding en de snelheid? Kan me voorstellen dat dit voor jou belangrijk is en het lijkt mij dat je zoiets toch wel zwart op wit wil hebben?

 

Link naar reactie
  • 0

Heb je voor het tekenen van het contract wel geinformeerd naar de verbinding en de snelheid? Kan me voorstellen dat dit voor jou belangrijk is en het lijkt mij dat je zoiets toch wel zwart op wit wil hebben?

 

Ik heb voordat ik bij Regus kwam aan de manager gevraagd of het internet goed geregeld was, omdat dat voor mij het meest belangrijk was. Ze verzekerde mij dat het professioneel geregeld was en zeker heel wat beter dan het internet thuis. Ik heb haar op haar woord vertrouwd.

Link naar reactie
  • 0

Welke regus was het?(PM me de loctie eens,hier openbaar niet zo netjes)

Zit vrij vaak door het land bij regus kantoren. Als er ergens veel gedaan wordt voor je is het wel door de Regus werknemers op de locaties....

 

 

 

 

De rechter heeft ze in het gelijk gesteld. Ik heb mij ook niet verdedigd omdat ik niet van de zaak afwist. Ik heb ook geen informatie ontvangen van de rechtbank over een beslissing of vonnis..

 

 

 

Je wist niets af van de zitting...Lijkt me sterk.

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

er is ook geen zitting geweest denk ik, een dergelijk beslag kan geheel eenzijdig worden opgelegd als degene die om het beslag vraagt de rechter ervan kan overtuigen dat het risico bestaat dat je anders geld weg sluist.

 

De rechter hoort (nou ja dat gaat niet in een zitting) dan 1 kant van het verhaal, legt vanwege de spoed het beslag op en later wordt alles dan pas uitgevochten. Waarschijnlijk gaat dat via een paar faxen op en neer.

 

Het is dus heel nadrukkelijk NIET zo dat de rechter dus de ander in deze zaak in het gelijk heeft gesteld, de rechter heeft een beslag opgelegd om er zeker van te zijn dat indien de ander zijn gelijk krijgt er nog geld is.

 

 

Link naar reactie
  • 0

er is ook geen zitting geweest denk ik, een dergelijk beslag kan geheel eenzijdig worden opgelegd als degene die om het beslag vraagt de rechter ervan kan overtuigen dat het risico bestaat dat je anders geld weg sluist.

 

De rechter hoort (nou ja dat gaat niet in een zitting) dan 1 kant van het verhaal, legt vanwege de spoed het beslag op en later wordt alles dan pas uitgevochten. Waarschijnlijk gaat dat via een paar faxen op en neer.

 

Het is dus heel nadrukkelijk NIET zo dat de rechter dus de ander in deze zaak in het gelijk heeft gesteld, de rechter heeft een beslag opgelegd om er zeker van te zijn dat indien de ander zijn gelijk krijgt er nog geld is.

 

 

 

dan ga jij er vanuit dat er een conservatoir beslag is gelegd... ik lees meer dat de zaak al is afgedaan...

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

(ik sloeg na 3 maanden ellende de aangeboden schadevergoeding af en stelde voor om terug te gaan naar het oorspronkelijke Virtueel Kantoor contract), mij genoodzaakt zag het contract eenzijdig te ontbinden omdat Regus mij ´ook zonder internet´ aan het contract wilde vasthouden.

 

Wat heeft zich hiervoor allemaal afgespeeld. Was de aangeboden schadevergoeding zo onredelijk, dat je het zo hebt afgeslagen. Was je emotioneel niet meer in staat om een gesprek te voeren en verder te zoeken naar een oplossing.

Als ik alles zo lees, heb ik wel de indruk dat Regus ook wel het e.e.a. geprobeerd heeft om van jou een tevreden huurder te maken. >;(

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat we tegenwoordig een goede internetverbinding wel onder de standaard kantoorfaciliteiten kunnen scharen toch? Zeker bij een full service aanbieder als Regus. Dus wat dat betreft heb je denk ik best wel een punt. Ook al doen ze veel "moeite". Als internet ontwikkelaar zit je dan alsnog met de gebakken peren.

 

Maar het lijkt me eerst zaak dat J. Hakvoort eerst een gaat uitzoeken hoe de vork in de steel steekt in samenwerking met een advocaat. Meer dan speculeren kunnen we op dit moment niet.

Aan het broeden op een nieuwe startup...

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat we tegenwoordig een goede internetverbinding wel onder de standaard kantoorfaciliteiten kunnen scharen toch? Zeker bij een full service aanbieder als Regus. Dus wat dat betreft heb je denk ik best wel een punt. Ook al doen ze veel "moeite". Als internet ontwikkelaar zit je dan alsnog met de gebakken peren.

 

Idd., ik heb echt alle medewerking verleend om tot een oplossing te komen. Drie maanden is veel tijd, vooral voor een startend bedrijf. Het internet was onwerkbaar.

 

Ik was zeer tevreden over Regus en over het contact met het personeel, dat is ook waarom ik meer dan drie maanden heb gewacht op een oplossing. Ik moest gewoon goed kunnen werken, dat is waarvoor ik het dure kantoor huurde. Dus daarom wilde ik na drie maanden niet tot nauwelijks van het kantoor gebruik te hebben kunnen maken, van het contract af.

 

De aangeboden schadevergoeding is helaas niet bekend. De manager belde mij op een middag en heeft toen aangegeven dat het probleem nu echt verholpen was en dat ik een schadevergoeding zou krijgen. Wat die schadevergoeding precies zou hebben ingehouden weet ik niet. Maar de problemen met het internet waren nog steeds niet verholpen, dus toen ontstond mijn verzoek om van de schadevergoeding af te zien (uit schappelijkheid, omdat ik verder zeer tevreden was) en terug te gaan naar het oude VO contract zodat ik het postadres kon houden en op zoek kon gaan naar aan andere kantoor oplossing.

 

Maar het lijkt me eerst zaak dat J. Hakvoort eerst een gaat uitzoeken hoe de vork in de steel steekt in samenwerking met een advocaat. Meer dan speculeren kunnen we op dit moment niet.

 

Ik heb inmiddels via e-mail contact met een advocaat die heeft gereageerd in dit topic (StevenK). Ik werd overigens door een moderator van dit forum geholpen voor het verkrijgen van de contactgegevens, bij deze nogmaals bedankt voor de service!

 

Welke regus was het?

 

De locatie waar het om gaat is Arnhem (naast het station)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.