Ik heb sinds kort een vof opgestart en verkoop spullen op een webshop. verkoop ongeveer 2 producten per dag
a 10 euro. Ik houd een hele simpele boekhouding bij. 1 excel bestand met de inkomende facturen(in en ex btw) en 1 excel bestand met de uitgaan de facturen(in en ex btw). Het verschil tussen deze 2 bestanden moet ik dus 1x in het kwartaal aan de belasting dienst betalen. Nu heb ik een vraag.
er is een klant die het product terug wil sturen en het geld terug. Hoe moet ik dit in mijn excel bestand boeken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
grinder12
grinder12
Hallo,
Ik heb sinds kort een vof opgestart en verkoop spullen op een webshop. verkoop ongeveer 2 producten per dag
a 10 euro. Ik houd een hele simpele boekhouding bij. 1 excel bestand met de inkomende facturen(in en ex btw) en 1 excel bestand met de uitgaan de facturen(in en ex btw). Het verschil tussen deze 2 bestanden moet ik dus 1x in het kwartaal aan de belasting dienst betalen. Nu heb ik een vraag.
er is een klant die het product terug wil sturen en het geld terug. Hoe moet ik dit in mijn excel bestand boeken?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39844-vragen-over-een-hele-simpele-boekhouding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag