• 0

Plek kiezen op offline evenement

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ha Danny

 

C57 of C36. je zit aan een grotere open ruimte. Het terras voor je neus. Liever nog C36 omdat dat de bredere stand is.

 

Vanaf de beide entrees splitst het meteen in links en rechts dus daar in de buurt zitten verlies je meteen aanloop, daar heb je bij C57 en C36 geen last van. Vervolgens is er veel vrij in de gangpaden waar je niet wilt staan.

 

B04 voor het toilet is nog wel aardig. Kun je wellicht nog iets ludieks mee doen in je stand.

 

Succes

 

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0

C36 lijkt mij ook een prachtplek.

 

Maar het ligt natuurlijk aan je stand/product/dienst. Heb je een "oppervlakkig" aanbod en veel aanloop nodig van de zaal binnenrennende mensen, of juist een wat rustige plek waar mensen de tijd moeten nemen om je "diepgaande" aanbod rustig te besnuffelen?

 

In het geval van sokken: heb je een schreeuwende aanbieding die veel volume moet draaien of juist een exclusiever product voor de kenner die de tijd neemt rond te lopen?

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Wat is central park terras?

 

Hoge prijzen waardoor er niemand komt of gezellige drukte

 

Live muziek waar men je niet kan verstaan op de stand vlakbij of prima plek

 

Wie komen er op central park? ouderen, jongeren, standhouders die even willen bijkomen?

 

Al eens naar A11 gekeken? Kun je nog net een spoortje van de ingang naar je stand uitzetten.

Bordje erbij dat ze alleen op kousevoeten dichterbij mogen komen

 

Link naar reactie
  • 0

Thanks allen!

 

Frans al wakker na een nacht lezen in dat boek??

 

 

Na wat overleg met ervarinsdeskundigen en standbouwers gaan we kiezen voor de kleinste maat. we moeten dus een ruimte zoeken waar 2x2 bij staat. Ik heb voor mezelf een keuze gemaakt maar ben nog wel flexibel in wijzigingen. Wellicht nog eenmaal jullie mening welke 2x2 plek je zou kiezen?

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

Op basis van die voorwaarden: B21

 

Waarom? Dan sta je met het minste aantal verschillende standhouders in een straatje.

 

Dus de bezoeker heeft gemiddeld genomen meer tijd/aandacht per standhouder.

 

Veel belangrijker is wat je gaat doen op de beurs.

 

Ga je simpelweg proberen direct veel te verkopen? (wat is je plan van aanpak?)

 

Heb je een mobiele pin in je stand zodat klanten "onbeperkt" kunnen kopen.

 

Wat ga je doen om ook na de beurs te scoren met de gegevens van de bezoekers? etc etc

In het echt blijk ik heel aaibaar

Link naar reactie
  • 0

Ik moet zeggen dat ik 2x2 wel erg klein vind hoor.. zelfs met sokken als handel.. maar ik snap ook dat C57 misschien weer lastig te vullen is met 5x2 en dat het budgettair de meerprijs niet waard is. maar zet die 2x2 eens uit in een hoek van je kantoor.. daar kun je niet zo heel veel op kwijt.. en je moet ook je handelswaar nog opslaan op de 2x2.

 

Ik vind alle 2x2 's eigenlijk niet echt gunstig gelegen, allemaal midden in een van de vele paden. lastig om de aandacht van de bezoekers te pakken tussen de grotere hoekstands.

Alle C stands van 2x2 zou ik overslaan. te ver van de ingang.. maar als ik er toch ook een paar moet noemen. dan zeg ik in eerste instantie B17. zit in het eerste straatje na de hoofdpaden bij binnenkomst en de mensen die dus de drukte willen ontvluchten van de hoofdpaden paden schieten het eerst volgende straatje en daar zit B17. voordeel van B17 is in mijn optiek ook dat mensen als de de hoek om komen zowel van "onderaf als van bovenaf" hun blik naar de B17 kant hebben

 

Het B blok ligt ook allemaal meer in de loop van de binnenkomers en eventuele uitwissel route met de love & marriage beurs die op zat en zon een verbinding heeft met jou beurs.

(extra ingang links onder op zaterdag en zondag) als je / weet / kan uitzoeken of er veel uitwisseling is met die beurs kan je ook in die hoek gokken op wat extra aanloop door een stand te kiezen uit B70 of B65 tm B67.

 

Maar als ik ook nog even buiten de "opdracht" mag kijken dan zie ik toch nog 1 mooie "sweetspot" op B26, dat is een 3x2 stand met als voordeel.

- Je staat op een hoek, met een 1 vakken kast met jou 32 kleuren sokken tegen de 2 meter want en 1 tegen de 3 meter wand vang je denk ik veel blikken.

- 3x2 geeft je net iets meer ruimte want eventuele verkoopwaar moet ook opgeslagen worden op die 3x2 (of 2x2)

- Waarschijnlijk is je stand (net) zichtbaar vanaf het Brooklyn terras.

 

afijn weer een "visie" om over na te denken. succes met de keuze.

Link naar reactie
  • 0

Om op te vallen en altijd veel bezoekers langs je stand te krijgen: altijd de buitenring met tegenover je zo min mogelijk reuring. Dus nooit tegenover een druk terras of aktiviteit. Op jouw eigen stand zoveel mogelijk reuring. Tips: demonstreer op bijzondere wijze; gebruik muziek/komiek/speaker/video.

Laat bezoekers jouw produkten uitproberen. Standgrootte is van ondergeschikt belang. Liever ondiep en lang (soort etalage) Gebruik zoveel mogelijk de gangpaden voor zover toegestaan. zoek hierin de grens op.

Voor mijn product zou ik A05 kiezen of als tweede C06 en als het aan 2x2 moet voldoen zou ik ze laten splitsen, anders C75, maarja, ik sta hier niet.

Link naar reactie
  • 0

ik zou ook geen 2x2 nemen, echt et klein en ze zitten ok nog ongunstig.

mijn sweetspot is C29, ligt aan het middenpad, daar wordt altijd nog het meest gelopen, met je rug naar het 'herrie' terras en je kan gezien worden door teruglopers uit het Broadway cafe/toiletten.

als die beursmedewerkers die achter je staan moeten ook elke dag naar toilet, komen ook bij je langs, zijn ook potentiele klanten .. ;)

 

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

Vraagje over de wanden. Uiteraard de vraag gesteld bij de organisatie maar die komen erop terug :) We hebben 2 ideeen voorbereid waar ik maandag uit moet kiezen en dan is de stevigheid van de wand wel belangrijk.

 

 

Ze hebben wel aangegeven dat de wanden gemaakt zijn van een frame met daarop doek/vinyl. Wat met ik me daarbij voorstellen? Is dat stevig? super slap? Je prikt zo naar de buren?

 

Iemand ervaring?

 

Danny

Link naar reactie
  • 1

We hebben uiteindelijk voor een 2x3m plek gekozen. Ik moet zeggen dat we ons veel beter hadden moet voorbereiden want we komen tasjes,pinbonnen,wisselgeld en een tafel te kort :) Morgen regelen en om 1400 uur gaat de beurs,die helemaal vol zit, van start voor 3 dagen. Ik ben blij verrast met de deelnemers en de geweldige moeite die online ondernemers doen voor een offline beursstand!

 

De foto geeft de eerste blik op de wanden weer. De sokken zijn vastgemaakt op schildersdoeken. Op een tafel en in de hoeken staan tafels met ouderwetse koffers vol met sokken.

 

Danny

feetstand.thumb.jpg.44ed76e717634632e81766a41a571c90.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 95 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.