• 0

marketing en verkoop uit handen geven

ik houd me bezig met het ontwerpen van producten. Meubels, verlichting, accessoires.. eigenlijk uiteenlopende producten, maar ze vallen allemaal onder 1 merknaam. Het merk staat in de kinderschoenen, en daar gaat mijn vraag over.

 

bestaat er een bureau dat;

een sterk merk kan creeeren,

alle marketingactiviteiten verzorgt,

op zoek gaat naar afzetkanalen,

zorgt dat de producten in de winkels komt,

zorgt dat het merk wordt opgepikt door media

kortom, vrijwel alles doet om verkoop te genereren?

 

Het ligt voor de hand om hiervoor een partner te zoeken, maar ik vroeg me af of hier ook bureaus in gespecialieerd zijn en of er mensen zijn die hier meer informatie/tips kunnen geven over dit onderwerp

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 1

 

Je ontwerpt dingen. Worden die ook gemaakt? Worden die ook verkocht?

 

Je hebt al een merknaam. Nu wil je marketing en verkoop uitbesteden. Daar zijn allerlei bureaus en dienstverleners voor. Maar heb jij budget om hen te betalen?

 

Je wil eigenlijk het ondernemen uitbesteden, zodat jij verder kan ontwerpen. Volgens mij ben je beter af met een partner!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Weinig aan TwaBla toe te voegen. Er zijn zat partijen/freelancers die dit voor je willen en kunnen, maar gezien de kosten die dat met zich meebrengt lijkt me dat geen haalbare/wenselijke kaart. Een partner zou wel goed kunnen.

 

Waar je wel mee kan beginnen is om in ieder geval een basisset aan materiaal te (laten) ontwikkelen. Misschien kun je aan de hand daarvan zelf al wel stappen maken. Of je laat je adviseren over mogelijke afzetkanalen/merk/strategie etc. Maar zoals gezegd, dat brengt wel de nodige kosten met zich mee.

The Improvement Mirror. Sales- en marketingadvies voor het MKB

www.the-improvementmirror.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 96 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.