Goedemiddag, mijn naam is Leon. Ik heb sinds een aantal weken Food-Amsterdam.com. Ik ben gek op eten en wilde graag mijn bevindingen van Restaurants kenbaar maken met de rest van de wereld. Ik hoop van jullie graag feedback te krijgen over mijn site, tevens hoop graag te horen wat ik kan doen op mijn website hoger te laten komen in Google. Als je namelijk Food Amsterdam intoetst krijg je mijn website niet te zien, dit is wel het geval als je foodamsterdam intoetst. Alvast dank voor jullie feedback.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb mijn website aangemeld bij alle zoekmachines.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil graag een grote site worden op het gebied van restaurants in Amsterdam voor mensen die op bezoek komen vanuit het buitenland.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Wij onderscheiden ons door het feit dat wij alleen onze eigen bevindingen online zetten, het zijn persoonlijke ervaringen.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop natuurlijk opbouwende woorden, tevens hoop ik wat feedback te krijgen hoe mijn site beter kan worden gevonden in Google.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
loenstra
loenstra
Omschrijving van je concept:
Goedemiddag, mijn naam is Leon. Ik heb sinds een aantal weken Food-Amsterdam.com. Ik ben gek op eten en wilde graag mijn bevindingen van Restaurants kenbaar maken met de rest van de wereld. Ik hoop van jullie graag feedback te krijgen over mijn site, tevens hoop graag te horen wat ik kan doen op mijn website hoger te laten komen in Google. Als je namelijk Food Amsterdam intoetst krijg je mijn website niet te zien, dit is wel het geval als je foodamsterdam intoetst. Alvast dank voor jullie feedback.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb mijn website aangemeld bij alle zoekmachines.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil graag een grote site worden op het gebied van restaurants in Amsterdam voor mensen die op bezoek komen vanuit het buitenland.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Wij onderscheiden ons door het feit dat wij alleen onze eigen bevindingen online zetten, het zijn persoonlijke ervaringen.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop natuurlijk opbouwende woorden, tevens hoop ik wat feedback te krijgen hoe mijn site beter kan worden gevonden in Google.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39882-food-amsterdamcom-food-blog-in-amsterdam/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag