• 0

Veel ideeën en verkopen als 16-jarige

Beste higerlevelers (of heten jullie anders :) ),

 

Ik ben Job, 16 jaar en kom uit Breda. Ik kan eigenlijk wel zeggen dat ondernemen altijd al in mijn bloed zit. Na een tijdje zoeken vond ik dit forum. Hier heb ik de afgelopen maanden al erg veel gelezen en informatie vandaan gehaald, maar kwam vandaag ineens op het idee om ook te gaan posten op het forum.

 

De titel van dit bericht is veel ideeën. Ik weet niet of er meerdere zijn die hier mee kampen. Het overkomt me bijna dagelijks dat ik nieuwe idee bedenk om uit te gaan voeren. Ik vind het best lastig om keuzes te maken welke ideeën wel en niet uit te voeren. Helaas kom ik er soms ook pas achter na een boel uren onderzoek dat het niet haalbaar is. Zeer klein deel van de plannen waar ik afgelopen tijd mee bezig ben (geweest):

1. Een draagbare wifi hotspot dienst opbouwen in het buitenland, met name gericht voor Nederlands in het buitenland, bijvoorbeeld vakantiegangers. Ik had al heel veel onderzocht, de leverancier van de mifi apparaatjes, de leverancier van de sim kaarten, contact leggen met grote campings in het buitenland, contact leggen met andere bedrijven in de branche. Enzovoort. Uiteindelijk kwam ik erachter dat er best wel wat geld nodig is om zoiets op te zetten. Je zal elke dag bereikbaar moeten zijn voor je klanten, mensen moeten hun apparaat op de camping in kunnen wisselen als hij het niet doet, etc. Ik was in eerste instantie van plan om de apparaatjes vanuit nederland mee te geven aan de mensen, maar dan konden ze het apparaat niet inwisselen als hij het niet deed enz. De campings reageerden niet al te enthousiast, daar had ik ook wel rekening mee gehouden. Ik had als idee een percentage van de verhuur te geven aan de camping, maar de camping verdient veel geld aan de bar bij de wifi plek, dat geld gaan ze dan mislopen. Dit idee vind ik nog steeds veel potentie hebben, alleen voor mij nu nog te duur.

 

2. Nano coating importeren vanuit China. Met dit idee ben ik momenteel nog steeds bezig. Het is een coating die producten compleet water afstotend kan maken. Ik vond dit ooit toen ik een filmpje van magic sand zag, wat ook hiermee is gemaakt. Dit is zand dat altijd droog is, ook als je het in water gooit! Na veel heen en weer gemail met China (via alibaba) heb ik twee liter gekocht. Voordat ik het had besteld had ik al een halve liter verkocht via marktplaats. Momenteel ben ik bezig met filmpjes op youtube plaatsen om zo meer kijkers te lokken naar mijn marktplaats advertenties. Ik ben ook bezig met het maken van een webshop, maar ik wil eerst testen of er wel een draagvlak is voor dit product. De beste toepassing op dit product is op autoruiten. Je autoruit wordt compleet water afstotend. Aangezien sneeuw ook uit water bestaat is dit met een veeg van je ruitenwisser compleet verdwenen van je ruit. Je hoeft ook niet meer te krabben omdat het water niet meer op je ruit kan blijven liggen. Een dezer dagen ga ik de coating testen op de autoruiten van mijn vader. Momenteel ben ik het al aan het testen op een losse ruit, en laat het nou net gaan sneeuwen buiten :D. Hij ligt momenteel buiten en en het werkt perfect. Ik ben van plan als ook de werking op de autoruit goed is, een pakket aan te gaan bieden op het internet om dit op je eigen autoruit toe te passen.

Dit plan levert tot nu toe nog geen winst op omdat ik pas 0,5 L van de 2 L heb verkocht, ik verwacht wel dat ik hier nog winst uit ga draaien!

Aanpassing na onduidelijkheid: De nanocoating bootst het lotus effect na. De bekende lotusbloem die drijft in het water blijft droog, ook als je deze onder water drukt. Dit komt omdat er miljoenen bolletjes op het oppervlak zitten. Zo is er voor water (en andere vloeibare dingen, zelfs modder en chocoladesaus ed.) geen kans om zich te hechten aan het oppervlak. Hier zijn talloze mogelijkheden voor. Schoenen (blijven er nieuw uitzien), bank hoezen (worden vlek bestendig), kussen voor buiten (kan je buiten laten liggen), fiets/scooter zadels, vliegtuig vleugels (bespaard miljoenen op de-icing) en zo kan ik nog wel een paar dagen doorgaan met toepassing voorbeelden noemen :). Is het zo een stuk duidelijker geworden?

 

3. Dit plan klinkt het dufst (vind ik zelf), maar verdient het beste (tot nu toe). Op marktplaats zoek ik op: partij boeken. Ik zoek partijen die voor een prikkie te koop zijn en vol dure, goede en zo goed als nieuwe boeken. Deze boeken verkoop ik door op bol.com. Ik moet 15% van de verkoopwaarde + 0,99 cent afstaan aan bol.com. Veel te veel hoor ik jullie allemaal al denken, maar op geen enkel andere site bereik je zo'n groot gericht publiek. Ik heb bijvoorbeeld afgelopen weekend voor €60,- euro een partij van 99 boeken gekocht. De verkoopwaarde van al deze boeken samen is ruim €600,- op bol.com en dit levert mij na alle kosten €400,- op. Dit is het geval dat ik alles verkoop, en dat zal niet gebeuren. Daarnaast duurt het best lang voordat al deze boeken verkocht zijn, maar dit is geen ramp. Ik zorg verder dat ik bij elk boek het goedkoopste ben (anders verkoop je niet, mensen kopen simpel de bovenste), en goede beoordelingen krijg van mijn klanten. Daarom stop ik sinds kort ook een briefje in het boek: bedankt voor het kopen, wilt u alstublieft een beoordeling geven (maar dan uitgebreid :) ). Alvast bedankt! Het enigste wat ik hoef te doen is de bestelling bevestigen, pakbon uitprinten en brief inpakken en de brief op de post doen. Ik heb tot nu toe op bol ruim €250,- euro verdient. Waarvan zon €40,- afgelopen weekend. Dit is dus zeker een lucratieve handel en blijf ik ook mee doorgaan.

 

 

 

Eigenlijk is dit niet echt een tread waarin ik gerichte vragen stel, maar meer mezelf wil introduceren. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en een hoop tips voor me hebben! :) (verder nog wel een klein vraagje, welk topic moet ik zijn voor importeren vanuit china )

 

Groeten,

job

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Nico,

 

Bedankt voor uw reactie!

 

Dat is inderdaad precies hetzelfde als ik wilde gaan doen. De markt is alleen zo ontzettend groot, dus ik dacht (en denk nog steeds) dat als je veel besteed aan marketing en je richt op een speciale doelgroep nog steeds een zeer groot afzetgebied hebt. Bijvoorbeeld alleen wat oudere vakantiegangers die vaak minimaal een maand gaan buiten de hoog seizoenen om, voor dit soort publiek is vooral de service heel belangrijk. Zo kan je je focussen op een heleboel doelgroepen.

 

De nanocoating bootst het lotus effect na. De bekende lotusbloem die drijft in het water blijft droog, ook als je deze onder water drukt. Dit komt omdat er miljoenen bolletjes op het oppervlak zitten. Zo is er voor water (en andere vloeibare dingen, zelfs modder en chocoladesaus ed.) geen kans om zich te hechten aan het oppervlak. Hier zijn talloze mogelijkheden voor. Schoenen (blijven er nieuw uitzien), bank hoezen (worden vlek bestendig), kussen voor buiten (kan je buiten laten liggen), fiets/scooter zadels, vliegtuig vleugels (bespaard miljoenen op de-icing) en zo kan ik nog wel een paar dagen doorgaan met toepassing voorbeelden noemen :). Is het zo een stuk duidelijker geworden?

 

 

Groeten,

Job

Link naar reactie
  • 0

Complimenten voor je ondernemerschap maar toch even een welgemeende waarschuwing over de nano coating.

 

De nano coating, weet niet welke je exact gekocht hebt maar dat maakt niet veel uit, zou onder bepaalde omstandigheden (bijvoorbeeld door een reactie met de ruitensproeiervloeistof) de ruit van een auto in één klap troebel kunnen maken. Met alle gevolgen van dien. Ook weet ik dat sommige waterafstotende stoffen grote milieu nadelen hebben (zeer slecht afbreekbaar) en mogelijk zelfs niet zijn toegestaan in Europa.

 

Ondernemen is prima maar zorg dat je altijd weet wat je doet. Zorg ook altijd dat je ouders weten wat je doet.

 

Waterafstotend zand kan je gemakkelijk zelf maken met spray om kleding waterafstotend te maken. Eerst het zand goed drogen in de oven. Pas geleden nog een vraag over geweest bij de Nationale Wetenschaps Quiz.

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Hans van Nijnatten,

 

Bedankt!

Ik ben me inderdaad bewust van de gevaren. Onder sommige omstandigheden treden er bepaalde reacties op, vandaar dat ik ook aan het testen ben met allerlei mogelijkheden en scenario's. Zeer slecht afbreekbaar is milieutechnisch misschien een nadeel, weet niet of het productie proces bijvoorbeeld slecht is voor het milieu, maar aan de andere kant ook een voordeel. De stof houdt lang zijn werking (volgens de leverancier minimaal 2 jaar) en hoeft dus niet vaak vervangen te worden. De vraag of deze stoffen legaal zijn of niet had ik ook al toen ik deze producten kocht, maar hier ben ik niet aan uitgekomen. Ik vond wel een klein handje internet shops die ook deze vloeistoffen verkochten (geregistreed via KVK), dus het lijkt me sterk dat ze verboden zijn (maar het is mogelijk).

 

Heeft u enig idee waar ik meer kan vinden van welke materialen nog meer van invloed zijn op de ruit nadat de coating is aangebracht?

 

Dit heb ik zelf inderdaad ook gedaan,

. Had zelfs nog wat kleurtjes gegeven aan het zand voordat ik ze in de oven had gedaan. Ik probeer ook een pakket te verkopen om zelf dit zand te maken. Leek me leuk voor kleine kinderen ed.

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
  • 0

Beste Josina,

 

Bedankt voor uw reactie!

Dit ben ik ook aan het proberen. Inderdaad, ik snap dat dit (nog) geen maandsalaris is, maar als ik omreken wat mijn leeftijd en klasgenoten hier voor moeten doen. €280,- / 4 euro = 70 uur werken bij de lokale supermarkt, reistijd en dergelijke nog niet mee gerekend. Ik zit hooguit aan een tijd van 25 u, inclusief invoeren van boeken, verzenden, gewoon alles :). Zoals Hans ook al zei moet ik wel enig sinds mijn ouders op de hoogte brengen. Ik heb nu 4 partijen gekocht via marktplaats, en een komt nog ergens deze week binnen. Dit vinden mijn ouders prima, maar ze willen dat ik er nu eerst een boel verkoop voordat ik meer inkoop. En inderdaad, erg tijdrovend is het niet, dus tijd zat voor nieuwe ideeën. Weet u toevallig wat die kennis allemaal als extra heeft gedaan om het professioneler aan te pakken?

 

Alvast bedankt!

 

Groeten,

Job

Link naar reactie
  • 0

Die kennis van me gaat bijvoorbeeld veel naar kringloopwinkels om daar partijtjes boeken op te kopen. Soms staan er op Marktplaats ook partijen, mensen kopen tegenwoordig veel e-books. Ook op de markt kun je soms goedkoop terecht. Misschien zelf ook een advertentie op Marktplaats zetten: partijen boeken gevraagd?

Link naar reactie
  • 0

Beste Fvddungen en Jeroen Bakker,

 

Ik denk dat deze twee reacties een traditionele discussie is tussen twee ondernemers. Als je de uitvoerende van het idee bent sta je meestal aan de kant van Jeroen. Ten minste ik dan. Ik probeer wel altijd via de andere kant te kijken, waarom is het er nog niet? Voor de vraag kwam ik op het volgende antwoord: het is er al wel :). Mazda is voor zover een van de weinige die het al toepassen op hun autoruiten. Verder was ik nog langs een glashandel geweest, zij hadden ook hydrofoob glas, maar de mevrouw vertelde me dat het ook voor hun lastig te krijgen was, en bestellen lang duurde. Voor vliegtuig toepassingen ed. zal ook de reactie van Hans een rol spelen. Eerst zullen alle werkingen zeer uitgebreid getest moeten worden. Ik denk dat niemand graag in een vliegtuig zit waar de panelen op een vliegtuig om te sturen niet meer functioneren. Verder weet ik niet waarom het niet grootschalig wordt toegepast.

 

Ik ben opzoek naar dingen in het dagelijks leven die al toegepast worden of dat zouden moeten. Een tafel laken (vooral als deze nieuw is) werkt al, als je je glas water daarop "per ongeluk"om laat vallen blijft het er goed op liggen en als je hem optilt rolt het er zelfs af. Iets wat ik graag toegepast zou willen zien zijn mijn handschoenen. Ik heb er een van de twee behandeld (een uur geleden), morgen tijdens de pauze (en vooral daarna) gaat blijken of het werkt. Morgen ligt er waarschijnlijk veel sneeuw, die blijft normaal op je handschoenen plakken, smelt vervolgens, en je handschoenen worden nat, en je handen worden koud. Mijn rechter hand niet morgen als het goed is :).

 

Groeten,

Job

Link naar reactie
  • 0

Bedankt nico voor de links!

 

Ik heb zojuist nog €3,25 verdient, Zeilen op de waterplassen (of iets dergelijks) verkocht :).

 

Ik heb de artikelen nog niet doorgelezen (ga ik nu doen), maar de naam Tijl komt me al bekend voor. Volgens mij was hij vorig jaar ergens op tv geweest bij meerdere programma's omdat hij het voor elkaar had gekregen om een van de investeerders van dragons den geld te laten investeren in zijn biologische boodschappen bezorg dienst. Ik ken ook iemand bij mij in de buurt die dat deed.

 

 

Groeten,

job

Link naar reactie
  • 0

Even afgezien van je leeftijd en de hoeveelheid ideeen, lees ik toch een ondernemer in hart en nieren. Door voortdurend te testen, te verbeteren en te kijken ga je ongetwijfeld iets vinden dat werkt. Je intuitieve aanpak van het testen en proberen, navragen en informatie sporen zijn wat mij betreft echte ondernemerskwaliteiten. Wel zou ik, zoals voorgaande reacties ook aangeven, voorzichtig blijven met het nemen van grote risico's. Je wilt niet iets gaan produceren of invoeren dat grote problemen kan veroorzaken en je hebt niet de middelen om goed zorgvuldig onderzoek te doen naar schadelijke gevolgen van bijvoorbeeld de coating. Als er iets misgaat daarbij en het zit al op 1000 auto's, volstaat het niet om te zeggen 'ik heb het getest op de auto van mijn vader, :-)

Dus, ga vooral door met handelen, onderzoeken, verkennen, zoek een opleiding waarin je die kwaliteiten kunt benutten en dan komt het ongetwijfeld goed

Link naar reactie
  • 0

Bedankt Robbert!

Helaas is de autoruit van mijn vader geen bewijs dat ik het ook kan gaan verkopen zoals je al zegt. Ook dit is wellicht te moeilijk om als particulier met niet al te veel geld op te zetten.

 

Het is nu precies een week geleden dat ik heb geschreven, maar sindsdien is de verkoop op bol flink gestegen! Sinds de 14e (januari), de dag van het openen van deze tread, heb ik 23 boeken verkocht! Dat zijn er dus meer dan 3 per dag! Dit begint dus wat serieuzer te lopen nu. Komende dagen ga ik nog enkele partijen ophalen, en komen er nog enkele binnen met de post. Ik heb nog een klein probleempje, waar velen van jullie vast en zeker ooit al tegenaan gelopen zijn! Kopers van mijn boeken kunnen een beoordeling achterlaten op bol na het kopen van een boek bij mij. Ze kunnen mij beoordelen op productinfo, verzending en service. Tot nu toe hebben 10 van de 61 kopers dit gedaan en gemiddeld 4,5 ster gegeven (van de 5). Bij elk boek dat 2e hands te koop staat op bol, staat de naam, het aantal sterren, en het aantal beoordelingen die voor dat bepaalde aantal sterren hebben gezorgd. Snappen jullie het nog :). 5 sterren van 100 beoordelingen weegt natuurlijk veel zwaarder dan 5 sterren van 1 beoordeling. Ook de potentiële kopers kijken hier naar. De afgelopen (ongeveer) 20 boeken heb ik een papiertje erbij gedaan om de koper te bedanken enz. En of ze aub een beoordeling achter willen late op de site. Helaas, heeft deze actie haar vruchten nog niet afgeworpen. Iemand een ander idee om te zorgen dat ik meer beoordelingen krijg? Alvast bedankt!

 

Job

Link naar reactie
  • 0

Heb je met je ouders al eens besproken en uitgezocht wat de consequenties van je inkomen (bijverdienen) voor bijvoorbeeld kinderbijslag kunnen zijn?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Beste Highio,

 

Volgens de SVB mag ik als 16-jarige tot 800 euro per kwartaal verdienen zonder iets door te hoeven geven. Wat ik doe is in princiepe geen werk, ik ben niet ingeschreven bij de KVK. Daarnaast moet ik ook de partijen opkopen, verzendkosten betalen ed. Het staat dus (denk ik) niet geboekt als inkomsten omdat ik het gewoon als particulier (uit de hand gelopen hobby ;) ) doe. Na wat doorklikken staat er zelfs dat tot €1266,- netto per kwartaal geen verandringen zijn in de hoogte van de kinderbijslag. Als ik hier overheen ga verdien ik dus zo'n €5000,- euro per jaar, dan kan ik die kinderbijslag wel terug betalen aan mijn ouders :).

 

Mvg,

Job

Link naar reactie
  • 0

Wat ik doe is in princiepe geen werk, ik ben niet ingeschreven bij de KVK.

Misschien toch eens beter informeren. Want als ik jouw redenering volg dan hoeven Rafael van der vaart en André van duin geen belastingen te betalen. Wat zij doen is in princiepe ook geen werk.

 

 

 

Maar zij zijn in dienst van theatergroepen of zichzelf (andre) of een voetbal club. De voetbalclub is weldegelijk een bedrijf, en de vergoeding voor het werk die ze krijgen zijn inkomsten. Ik werk voor mezelf :).

Link naar reactie
  • 0

Als jij tientallen transacties per week gaat doen op een drukbezochte site, dan loop je risico op de radar van de belastingsdienst te komen.

 

En ik vrees dat ze niet zo gecharmeerd zullen zijn met je uitleg dat je niet werkt, want het is voor jezelf.

 

Jij koopt doelbewust spullen in om deze met winst verder te verkopen. Dit zijn geen particuliere transacties meer.

Het zou een ander verhaal zijn indien je eigen in onbruik geraakte spullen zou doorverkopen.

 

Ondernemen is geen spelletje. Als je het spel niet volgens de regels speelt, kan je serieuze problemen krijgen.

In jouw geval omdat je minderjarig bent, zijn het je ouders die de rekening zullen krijgen.

 

Je kan niet zomaar geld verdienen en dit niet aangeven. Wat doet jou denken dat jij die ene uitzondering bent?

Link naar reactie
  • 0

Beste Paradocx,

 

Ik bedacht me achteraf dat ik het niet helemaal juist had geformuleerd. En wat je zegt is waar, ik koop doelbewust in en verkoop het door met winst. Ik houd me gewoon keurig aan de regels, pas als ik meer dan 800 euro per kwartaal ga verdienen moet ik het aangeven. Tot nu toe is dat nog lang niet het geval. Daarnaast moet ik ook de inkoop en verzendkosten er nog van aftrekken. Het zal dus wel even duren voordat ik daar overheen kom (als het uberhaupt ooit gebeurd). Als dat het geval is, zal ik het keurig netjes invullen, anders ben ik achteraf alleen maar duurder uit. Formeel is de boete dan voor mijn ouders, maar denk niet dat ze die met plezier voor mij betalen :).

 

 

Mvg,

Job

Link naar reactie
  • 0
Ook de potentiële kopers kijken hier naar. De afgelopen (ongeveer) 20 boeken heb ik een papiertje erbij gedaan om de koper te bedanken enz. En of ze aub een beoordeling achter willen late op de site. Helaas, heeft deze actie haar vruchten nog niet afgeworpen.

 

Koop zelf veel tweedehands boeken op Bol en moet zeggen dat ik eigenlijk ook nooit beoordelingen plaats. Zelfs niet na een herhaald verzoek van Bol.

 

Hoe dat komt? in mijn geval luiheid en geen zin om dan weer in te loggen. En bij het lezen van email gooi ik tegenwoordig een hoop ongelezen in de prullenbak.

 

En ja je krijgt het boek binnen als iedere bestelling, via de post met factuur en omdat ik veel via internet bestel wordt het eigenlijk net zo gewoon als winkelen. Bij de supermarkt zeg ik ook niet elke keer bedankt voor de goede service ;D

 

In ieder geval is het al top dat je er een briefje bij doet, kom dat eigenlijk weinig tegen. Als dat niet helpt denk ik dat je jezelf er gewoon bij neer moet leggen.

 

Misschien zou Bol zelf een soort beoordeling moeten geven in de trant van geen klachten over deze verkoper. ;)

Link naar reactie
  • 0

 

 

Koop zelf veel tweedehands boeken op Bol en moet zeggen dat ik eigenlijk ook nooit beoordelingen plaats. Zelfs niet na een herhaald verzoek van Bol.

 

Hoe dat komt? in mijn geval luiheid en geen zin om dan weer in te loggen. En bij het lezen van email gooi ik tegenwoordig een hoop ongelezen in de prullenbak.

 

En ja je krijgt het boek binnen als iedere bestelling, via de post met factuur en omdat ik veel via internet bestel wordt het eigenlijk net zo gewoon als winkelen. Bij de supermarkt zeg ik ook niet elke keer bedankt voor de goede service ;D

 

In ieder geval is het al top dat je er een briefje bij doet, kom dat eigenlijk weinig tegen. Als dat niet helpt denk ik dat je jezelf er gewoon bij neer moet leggen.

 

Misschien zou Bol zelf een soort beoordeling moeten geven in de trant van geen klachten over deze verkoper. ;)

 

Wellicht een beetje off-topic: Ik heb laatst mijn printer bij (/via) bol.com gekocht. Heb geloof ik 4 mails gekregen met het verzoek om feedback achter te laten. Best wel irritant.

 

@TS: Wellicht dat je een korting aan kunt bieden. Laad feedback achter en krijg bij de volgende bestelling een boek cadeau? Kom je gelijk van je moeilijk verkoopbare boeken af. ;)

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie
  • 0
Wellicht een beetje off-topic: Ik heb laatst mijn printer bij (/via) bol.com gekocht. Heb geloof ik 4 mails gekregen met het verzoek om feedback achter te laten. Best wel irritant.

 

daar hebben we de prullenbak voor. ;D

 

Ik weet niet of je op deze manier korting kan geven bij de verkoop via Bol. TS heeft me wel aan het denken gezet. tijdje geleden een forse stapel boeken op MP gezet (gratis af te halen) maar als ik dit zo lees heb ik er al spijt van :P

Link naar reactie
  • 0

Beste Henkh en Jamie van Soest,

 

Bedankt voor jullie hulp! Ik ben pas net hier op het forum, staat TS voor tread scrijver?

Daar was ik inderdaad al bang voor Henk. Eigenlijk zou bol er inderdaad van uit moeten gaan, geen bericht is goed bericht. De eerste 15 verkochte boeken kreeg ik 10 beoordelingen, vanaf toen geen 1 meer gehad. Ook tijdens de briefjes in het boek actie niet!

 

Jamie, hier heb ik veel over nagedacht de laatste tijd. Als het mogelijk is (zover ik kon vinden niet) dat ik de koper 1 euro korting geef bij het kopen van een volgend boek bij mij is dat denk ik geen goed idee. Een (merk) naam opbouwen heeft niet zo heel veel nut. Mensen kopen het 2e hands boek wat ze zoeken voor de goedkoopste prijs, en niet het speciaal dat boek, omdat meneer A het verkoopt. Als de mensen nog een aankoop doen zou heel mooi zijn, maar cadeaubonnen zijn vanaf 5 euro en geldig voor heel bol.com. Dat is voor mij dus niet gunstig. Anders zou ik kunnen zeggen bij besteding van 30 euro en meer (alleen bij mij) krijg je er 5 euro korting voor de volgende keer bij.

 

Dat is het juist henk. Mensen denken dat er niks of nauwelijks iets mee te verdienen is en het te veel tijd kost. Terwijl als je het goed aanpakt dit allemaal wel mee valt!

 

Groeten,

Job

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 249 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.