• 0

Kan ik via VOIP vanuit het buitenland toch een NL telefoonnummer krijgen

Beste ondernemers,

 

ik zit met mijn onderneming gevestigd in het buitenland maar wil mij iets meer op de Nederlandse markt richten.

Hierdoor wil ik voor mijn Nederlandse klanten graag bereikbaar zijn via een Nederlands telefoonnummer, via VOIP

 

Nu heb ik op dit forum al enkele goede threads gevonden over VOIP, alleen heeft dit tot dusver altijd betrekking op bedrijven in Nederland zelf gevestigd. Ik vroeg me af of ik dus ook een VOIP nummer kan afsluiten (het liefst een lokaal nummer of anders zo'n 080 nummer) zodat ik hier in het buitenland bereikbaar via een NL's nummer.

Het liefst een dienst met mogelijkheid tot doorschakeling, in- en uitschakelen (dit kan on-line begrijp ik?).

 

Iemand hier ervaring mee?

 

Alvast bedankt!

 

 

 

modedit: titel verduidelijkt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi

 

 

Ja dat kan, het enige wat je nodig hebt is een postadres en een voipcloud host.

je krijgt dan meestal 2 nummers gratis en je huurt of koopt een toestel. en kunt daarna overal ter wereld waar je ook bent mits je minimaal 256 k/b internet hebt je telefoon of laptop inpluggen en bellen en gebeld worden.

Ik zelf betaal nog geen 5 euro voor het abb. per maand.

een postadres kun je evt. bij bv . Grenspostadres huren.

Als je meeteen een secetaresse erbij moet hebben dan kun je dat bijvoorbeeld doen via LioF centers

deze kosten ongeveer 2 hondertjes per maand maar dan heb je wel een mevrouw die de telefoon aanneemt en doorverbind met jouw en een postadres en postbus.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb via skype-in ook een nummer. Het is een mooi nummer, maar ik moet zeggen dat het lang niet altijd werkt met call forwarding.

 

Laatst was ik in Duitsland (met mijn Nederlandse mobiel) en ik kon via mijn Nederlandse Skype-In nummer (die weer forward naar mijn mobiel) niet bereikt worden. Het is niet de eerste keer dat het niet vlekkeloos werkt en op die manier is het nogal een waardeloze service...

 

 

Weg met intermediairs! Freelancers en projecten. Direct gratis contact. http://neruni.launchrock.com/

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 133 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.