Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Het boek webwinkeltactieken gelezen
Veel op het forum hier lezen
Naar beurzen geweest
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Een goede klanten kring opbouwen en veel plezier hebben in het onderhouden van mijn website en de verkoop van baby en kinderkleding
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Waarschijnlijk niet heel veel aangezien de webwinkels als paddestoelen uit de grond springen.
Maar door alles "netjes" volgens de regels te doen probeer ik me toch een beetje te onderscheiden.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik lees al een tijd mee en probeer zoveel mogelijk informatie in mij op te nemen, maar soms gaat het me allemaal net even iets te snel als ik al die termen etc. hier lees.
Mijn webwinkel is online gegaan op 2 januari 2013 en dit wil ik graag met jullie delen!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nancytjuh
nancytjuh
Omschrijving van je concept:
Een webwinkel voor baby en kinderkleding.
www.kiddiezzz.com
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Het boek webwinkeltactieken gelezen
Veel op het forum hier lezen
Naar beurzen geweest
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Een goede klanten kring opbouwen en veel plezier hebben in het onderhouden van mijn website en de verkoop van baby en kinderkleding
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Waarschijnlijk niet heel veel aangezien de webwinkels als paddestoelen uit de grond springen.
Maar door alles "netjes" volgens de regels te doen probeer ik me toch een beetje te onderscheiden.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik lees al een tijd mee en probeer zoveel mogelijk informatie in mij op te nemen, maar soms gaat het me allemaal net even iets te snel als ik al die termen etc. hier lees.
Mijn webwinkel is online gegaan op 2 januari 2013 en dit wil ik graag met jullie delen!
Alle reacties zijn welkom
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39929-mijn-webwinkeltje-baby-en-kinderkleding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag