Nounou - aparte nieuwsberichten

Aanbevolen berichten

Nu.nl is een tendentieuze opinie site, geen nieuwssite in de zin van dat er journalisten werken die aan waarheidsbevinding doen.

 

 

We hebben het hier vaak genoeg over de gevoeligheid die kan ontstaan als je termen als oplichter of fraudeur gaat hanteren.

Voor officiële instanties een dergelijk register openbaar maken zullen ze er zeker van moeten zijn dat alle namen genoemd in de database ook daadwerkelijk veroordeelt zijn voor fraude.

 

Aangezien vrijwel geen enkel faillisements fraudeur in Nederland wordt veroordeelt voor fraude vraag ik mij af wat het nut van deze berichtgeving is anders dan de zoveelste "kijk mij eens goed bezig zijn" propaganda van Opstelten en Teeven.

Link naar reactie

Nu.nl is een tendentieuze opinie site, geen nieuwssite in de zin van dat er journalisten werken die aan waarheidsbevinding doen.

 

Je zou dagelijks verslag kunnen doen van de fouten die ze bij Nu.nl maken in het simpelweg overtikken van nieuws. Ik heb er eentje toegevoegd. Weet iemand het verschil tussen gewonden en doden?

Nuhu.thumb.jpg.45e07047f92506c28fb499964a9d6525.jpg

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Jij bent toch wel diegene die nounou.nl heeft geregistreerd hoop ik TwaBla?

Nee, Twa is niet Marco Mekenkamp.

Gosh, en ik al die tijd maar denken dat we met een nom de plume te maken hebben ;D

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1439

heb de titel van dit topic ook maar even aangepast.. frauderegister dekte niet echt de lading.

 

en wat nu.nl betreft af en toe heb ik het idee dat het stiekem een stage project van het ROC Amsterdam is ipv een serieuze nieuwsbron..

naast de vermakelijke koppen en ongelukkige advertenties zijn ook vaak de eerste versies van de nieuwsberichten ongelofelijk slecht geschreven 2 minuten eerder online staan lijkt belangrijker als een fatsoenlijk geschreven bericht..

Link naar reactie

Het nieuws volgens Nu.nl....

 

Koeweiter wil ontsnapte leeuw een lift geven

 

Een automobilist in Koeweit heeft zaterdag een ontsnapte leeuw zijn auto in gelokt. Hij liet het dier plaatsnemen op de achterbank en stapte zelf ook in het voertuig, maar belde vervolgens toch maar de politie voor hulp.

 

En een bron ietsje dichterbij...

 

Pet Lion Gets Loose, Walks Freely On Street

 

KUWAIT CITY, Sept 7: Securitymen succeeded in capturing a lion cub seen strutting around in Bayan area and creating panic among the passersby.

 

En de oorzaak van dit probleem.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Het past eigenlijk niet op HL, maar soms zijn de verschrijvingen op Nu.nl gewoon te leuk. Of te stompzinnig. Zoals deze vandaag.

 

Angie Bowie, de ex-vrouw van de overleden muzikant David Bowie, heeft besloten het Celebrity Big Brother-huis te verlaten. De 66-jarige Bowie zou ziek zijn geworden, meldt The Guardian dinsdag.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Ik vat 'm niet Twa...

Ik eerlijk gezegd ook niet?
Hoe ziek kan iemand die dood is zijn ...

Als de dood een ziekte is, kan je daarvan dan ook weer genezen worden?

 

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 239 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.