• 0

Urencriterium 2013

Hallo allemaal,

 

Ik las van de week in de krant dat het Urencriterium vanaf dit jaar is afgeschaft. Nu probeer ik er achter te komen of dit bericht klopt, maar zowel op de site van de KvK als van de Belastingdienst wordt hier (nog) niets over geschreven. Hier op HL kom ik er ook nog niet achter.

 

Is er iemand die mij het antwoord kan geven?

 

Gr. Mark

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Ik las het in De Ondernemer editie van 19 januari 2013. Dat is een bijlage van de PZC. Vond het ook al gek, temeer omdat ik vernomen had dat dit er nog helemaal niet door was in de Kamer.

 

 

Vorig jaar is er een motie van Groen Links aangenomen met die strekking. Toen juichte iedereen al van 'Urencriterium wordt afgeschaft'. Wat men gemakshalve vergat is dat er dan toch nog wel een voorstel moet komen van de Staatssecretaris en hij gaf aan dat te gaan doen. En toen viel het Kabinet en toen kwam het regeeraccoord met het plan van de winstbox waarin daarin voorzien is. Maar er ids nog geen concreet voorstel en dus is dat voorstel ook nog niet goedgekeurd door de 2eK en niet door de 1eK en dus ook nog niet van kracht. PZC had de klok horen luiden, maar is niet op zoek gegaan naar de klepel.

Hoog-laagbed nodig? Kopen of huren, wij installeren bij u thuis!

http://www.wcon.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 153 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.