• 0

starteenwinkel ervaringen

Hallo ondernemers.

 

De komende paar maanden heb ik redelijk veel tijd over naast mijn gewone werk, ik wil dan ook kijken of ik mijn droom kan verwezenlijken; een eigen webshop.

 

Zolang ik de kosten er uit haal hoor je mij niet klagen, het is puur voor de ervaring en niet voor mijn inkomen.

 

Ik ben dus gaan zoeken op internet en kwam al snel op starteenwinkel.nl uit.

Voor €24 per maand een pakket voor 200 producten, 3gb dataverkeer (staat gelijk aan 3000 bezoekers stond ergens op de site?) en 750 mb webruimte.

 

Dat er bovenop die 24 euro nog enkele kosten komen voor aanvullende opties ben ik me van bewust.

 

Mijn vraag was eigenlijk of er hier mensen zitten die ervaringen hebben om een webwinkel te beginnen via starteenwinkel, en zo niet, wat dan wel een goede vervanger is voor iemand in mijn situatie?

 

Ik doe het puur voor ervaring en ben nog student, dus gelieve niet met zelfgemaakte pakketten van enkele honderden euro's aan te komen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wellicht handig om i.p.v. naar de mogelijkheden van pakketten eerst te bepalen wat je zelf wilt c.q. nodig hebt en dan pas op zoek te gaan naar software die bij jou past. Anders belemmer je jezelf in de toekomst en moet je alsnog switchen van pakket.

 

* Wat wil je gaan verkopen? (Als je voor je producten hoge kwaliteit aan foto's nodig hebt zit je zo aan je 3GB data verkeer bijvoorbeeld).

* Hoeveel artikelen wil je gaan verkopen?

 

 

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Link naar reactie
  • 0

Wellicht handig om i.p.v. naar de mogelijkheden van pakketten eerst te bepalen wat je zelf wilt c.q. nodig hebt en dan pas op zoek te gaan naar software die bij jou past. Anders belemmer je jezelf in de toekomst en moet je alsnog switchen van pakket.

 

* Wat wil je gaan verkopen? (Als je voor je producten hoge kwaliteit aan foto's nodig hebt zit je zo aan je 3GB data verkeer bijvoorbeeld).

* Hoeveel artikelen wil je gaan verkopen?

 

 

 

Ik wil me graag gaan richten op de specerijen/kruiden markt. Ik denk dat ik niet boven de 150 producten kom, en ook foto's hoeven niet van (erg) hoge kwaliteit te zijn.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 105 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.